Център за атестация

Център за атестация
Център за атестация

През месец Декември 2015 г. с решение на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ” ЕАД е създадено поделение Център за атестация (ЦА), с основен предмет на дейност: атестация, обучение и развитие на персонала в „Холдинг БДЖ” ЕАД, “БДЖ - Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ - Товарни превози” ЕООД. Седалището на ЦА е в гр. София, с адрес: бул. „Княгиня Мария Луиза” № 120А.

ЦА предоставя качествени услуги в областта на управлението и развитието на човешките ресурси, в съответствие с най-добрите съвременни практики за оценка, обучение и развитие. Поделение ЦА подготвя, обучава и развива качествени кадри, в професионален и личностен план, в съответствие с настоящите и бъдещите потребности на „Холдинг БДЖ” ЕАД, „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ - Товарни превози” ЕООД.

Атестирането на работниците и служителите има за цел:

- Установяване на равнището на професионална квалификация и компетентност на работниците и служителите, както и съответствието й с изискванията на длъжностната характеристика;

- Подобряване на работните взаимоотношения, включително между ръководители и подчинени, както и на работата в екип;

ЦА развива основната си дейност в следните области:

1. Изграждане на базов компетентностен модел, който да бъде в основата на нова фирмена култура и организационни ценности.

2. Създаване на система за оценка на ключови компетенции посредством различни инструменти, като:

-    оценка на мотивация, ценности и лоялност чрез тестове;

-    оценка на личностни характеристики чрез тестове за персонална оценка и интервюта;

-    оценка на умения чрез провеждане на центрове за оценка;

-   оценка на знания - тестове и изпити /пр. MS Office, ниво на език, счетоводство, финанси, маркетинг, ел. инженери, машинни инженери и др./;

-    оценка на поведение.

3. Създаване на система за развитие и практикуване на ключови компетенции по йерархични нива и функции, както и на професионални знания чрез разширяване на предлагания брой курсове:

-     Базови мениджърски умения;

-     Управление на екипи;

-    Управление на трудовото представяне;

-     Вземане на решение;

-     Водене на преговори;

-     Управление на конфликти;

-     Планиране и приоритизиране;

-     Ефективна работа в екип.

През 2019 г. в ЦА ще се проведат следните обучения:

  • Стандарти за поведение на персонала на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД;, зает с обслужване на клиенти;
  • Повишаване квалификацията на служителите за работа с компютър - „MS WORD - напреднали“, „МS Еxcel – второ и трето ниво“, „Основни познания за visual basic и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS Excel” на служители oт мениджърския и административен персонал;
  • Обучения на служители по личностни компетентности (меки умения) на теми „Ефективна работа в екип“ и „Планиране и приоритизиране“;
  • Обучение по английски език на мениджърския и административен персонал.
За Холдинг БДЖ

Новини

Днес, 09:40

БДЖ осигурява над 19 000 допълнителни места във влаковете за Великден и Гергьовден

„БДЖ-Пътнически превози” ЕООД ще осигури над 19 000 допълнителни места в съставите на някои влакове, които пътуват по основните направления в страната. Увеличаването на капацитета от седящи места във влаковете се прави с цел да бъде осигурено удобното придвижване на клиентите по време на почивните дни по повод Великден, Денят на труда (1-ви май) и Денят на Храбростта (Гергьовден) поради засиления интерес към пътуване през този период.

18.04.2019

БДЖ ще осигури безплатен превоз за велосипедите на участниците в „Байк и Рън за Чепън”

На 20-и април (събота) „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД ще осигури безплатен превоз за велосипедите на участниците в ежегодното състезание „Байк и Рън за Чепън”. Надпреварата по планинско бягане и колоездене ще се проведе за осми път край гр. Драгоман, а националният железопътен превозвач за пета поредна година ще партнира на състезанието.

Вижте повече

Полезно от БДЖ

Права и задължения на пътниците

Права и задължения на пътниците

ИНФОРМАЦИЯ за прилагането на Регламент (ЕО) № 1371/2007 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 23 октомври 2007 г....

Железопътни карти

Железопътни карти

Всички железопътни карти са лични и не могат да бъдат преотстъпвани. Документите, необходими за тяхното издаване, са...

Debug: ??x??