Център за атестация

Център за атестация
Център за атестация

През месец Декември 2015 г. с решение на Съвета на директорите на „Холдинг БДЖ” ЕАД е създадено поделение Център за атестация (ЦА), с основен предмет на дейност: атестация, обучение и развитие на персонала в „Холдинг БДЖ” ЕАД, “БДЖ - Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ - Товарни превози” ЕООД. Седалището на ЦА е в гр. София, с адрес: бул. „Княгиня Мария Луиза” № 120А.

ЦА предоставя качествени услуги в областта на управлението и развитието на човешките ресурси, в съответствие с най-добрите съвременни практики за оценка, обучение и развитие. Поделение ЦА подготвя, обучава и развива качествени кадри, в професионален и личностен план, в съответствие с настоящите и бъдещите потребности на „Холдинг БДЖ” ЕАД, „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД и „БДЖ - Товарни превози” ЕООД.

Атестирането на работниците и служителите има за цел:

- Установяване на равнището на професионална квалификация и компетентност на работниците и служителите, както и съответствието й с изискванията на длъжностната характеристика;

- Подобряване на работните взаимоотношения, включително между ръководители и подчинени, както и на работата в екип;

ЦА развива основната си дейност в следните области:

1. Изграждане на базов компетентностен модел, който да бъде в основата на нова фирмена култура и организационни ценности.

2. Създаване на система за оценка на ключови компетенции посредством различни инструменти, като:

-    оценка на мотивация, ценности и лоялност чрез тестове;

-    оценка на личностни характеристики чрез тестове за персонална оценка и интервюта;

-    оценка на умения чрез провеждане на центрове за оценка;

-   оценка на знания - тестове и изпити /пр. MS Office, ниво на език, счетоводство, финанси, маркетинг, ел. инженери, машинни инженери и др./;

-    оценка на поведение.

3. Създаване на система за развитие и практикуване на ключови компетенции по йерархични нива и функции, както и на професионални знания чрез разширяване на предлагания брой курсове:

-     Базови мениджърски умения;

-     Управление на екипи;

-    Управление на трудовото представяне;

-     Вземане на решение;

-     Водене на преговори;

-     Управление на конфликти;

-     Планиране и приоритизиране;

-     Ефективна работа в екип.

През 2019 г. в ЦА ще се проведат следните обучения:

  • Стандарти за поведение на персонала на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД;, зает с обслужване на клиенти;
  • Повишаване квалификацията на служителите за работа с компютър - „MS WORD - напреднали“, „МS Еxcel – второ и трето ниво“, „Основни познания за visual basic и прилагането им за автоматизиране на задачите в MS Excel” на служители oт мениджърския и административен персонал;
  • Обучения на служители по личностни компетентности (меки умения) на теми „Ефективна работа в екип“ и „Планиране и приоритизиране“;
  • Обучение по английски език на мениджърския и административен персонал.
За Холдинг БДЖ

Новини

Вчера, 14:30

БДЖ обновява съставите на влаковете с ремонтирани вагони

„БДЖ - Пътнически превози” ЕООД поетапно обновява вагоните в съставите на пътническите и бързите влакове, които се движат в страната. Подобренията са в резултат на успешно реализираната ремонтна програма за извършване на капиталови и средни ремонти на вагони, собственост на националния железопътен превозвач.

18.02.2019

БДЖ въвежда предварителна продажба на билети за предстоящите почивни дни

За удобство на всички клиенти, които предвиждат да пътуват с влак по време на почивните дни около Националния празник – 3-и март, от днес (18-и февруари) „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД въвежда предварителна продажба на билети за всички бързи влакове.

Вижте повече

Полезно от БДЖ

Железопътни карти

Железопътни карти

Всички железопътни карти са лични и не могат да бъдат преотстъпвани. Документите, необходими за тяхното издаване, са...

Debug: ??x??