БДЖ с регистрация в гражданската платформа HelpBook

С цел да следва политика на максимално открита комуникация със своите клиенти БДЖ предоставя допълнителна възможност за публична комуникация, като се присъедини към единната платформа за подаване на сигнали до институциите Helpbook.info

Платформата дава възможност за директно подаване на сигнали към голям брой държавни и общински институции, сред които Министерски съвет, Президенство, Народно събрание, Прокуратура, Съдебна власт, МВР, Столична община и редица други. 

Целта на платформата е улесняване на процеса на подаване на сигнали и осигуряване на прозрачност и публичност на резултатите от работата на институциите, обединяваща ги на едно място.                                                                                                                                

Всички изпратени сигнали и отговорите от институциите са публични и могат да бъдат разгледани, споделени и подкрепени от останалите потребители на платформата.

За Холдинг БДЖ

Полезно от БДЖ

Видове документи за пътуване

Видове документи за пътуване

Вижте информация за предлаганите от БДЖ еднопосочни билети, билети за...

Стандарти за поведение на персонала при обслужването на клиенти

Стандарти за поведение на персонала при обслужването на клиенти

Стандартите за Обслужване на клиентите на „БДЖ ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ*...

Debug: ??x??