Политика по качество

МИСИЯ НА „ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД

Мисията на „Холдинг БДЖ" ЕАД е чрез компетентно и професионално управление на дъщерните си дружества и спазване на висока финансова дисциплина, да осигури устойчиво развитие на транспортните услуги за превоз на пътници и товари в железопътния сектор, предлагане на висококачествени и конкурентни железопътни превози, като балансирано удовлетворява изискванията на социалните партньори и другите заинтересовани страни, в съответствие на европейските стандарти и добри практики за качество и безопасност.

ВИЗИЯ НА „ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД

„Холдинг БДЖ" ЕАД се стреми да превърне дъщерните си дружества в предпочитани партньори за предоставяне на услугата превоз на пътници и превоз на товари по националната и международната железопътни мрежи, чрез прилагане на най-добри управленски практики, съобразявайки се с новите предизвикателства при реализацията на националната и общоевропейската политики в железопътния транспорт.

ПОЛИТИКА ЗА КАЧЕСТВЕНО УПРАВЛЕНИЕ

Ръководството на „Холдинг БДЖ" ЕАД, чрез прилагане на системен подход към процесите за управление на дъщерните си дружества, осъзнато се стреми към подобряване на своята система за качествено управление. Отчитайки наличните човешки и материални ресурси, ние се стремим да осигурим ефикасно управление на предоставяните транспортни услуги в железопътния сектор, чрез подходящо бизнес планиране и ефективно целеполагане, съобразявайки се с интересите и изискванията на заинтересованите страни и обществото като цяло и запазвайки първостепенната роля на безопасността.

Ръководството на Холдинг БДЖ" ЕАД в лицето на Изпълнителния директор и Съвета на директорите, официално декларира настоящата ПОЛИТИКА ПО КАЧЕСТВО и определя своите СТРАТЕГИЧЕСКИ ЦЕЛИ.

СТРАТЕГИЧЕСКИ ЦЕЛИ

Основните стратегически цели на „Холдинг БДЖ" ЕАД са подобряване на качеството на предоставяните транспортни услуги, възстановяване на конкурентоспособността и нарастване на пазарния дял на Група „Холдинг БДЖ" ЕАД и на жп транспорт чрез:

  • Модернизация и обновяване на подвижния състав, с цел осигуряване на модерен, комфортен и надежден подвижен жп състав;
  • Електронна цифровизация на процесите и комуникационните канали с клиентите чрез внедряване на интегрирани информационни системи за оперативно, административно и маркетингово управление;
  • Подобряване на обслужването на клиентите и увеличаване на тяхната удовлетвореност;
  • Запазване на лидерската позиция и повишаване на конкурентоспособността на „БДЖ Пътнически превози" ЕООД при предоставяне на услугата железопътен превоз на пътници;
  • Устойчиво подобряване на финансовото състояние на дружеството и групата;
  • Повишаване на мотивацията и ангажираността на служителите;
  • Стратегическо управление и контрол върху дъщерните дружества;
  • Продажба на неоперативни активи движимо (товарни вагони, локомотиви) и недвижимо имущество (сгради, терени и др.), с цел осигуряване на паричен ресурс за реализиране на инвестиционни намерения.
  • Модернизация и обновяване на почивните бази;
  • Като Изпълнителен директор на „Холдинг БДЖ" ЕАД, декларирам личното си участие при изпълнение на обявената Политика и поемам отговорността, тя винаги да бъде адекватна, актуална и разбрана от служителите.

Изпълнителен директор

Мартин Ангелов

Март 2025 г.

 

За Холдинг БДЖ

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

26.04.2021

Информация за прекратени процедури

Прекратяване на търгове в изпълнение на т. 1, б. „д“ от Решение на Народното събрание от 22.04.2021 г. за налагане на мораториум върху определени действия на държавните органи (обн. ДВ, бр. 34 от 23.04.2021 г.), предвид издадени актове от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщения за извършване на разпоредителни сделки с движимо имущество, собственост на „Холдинг БДЖ“ ЕАД.

Вижте повече

Полезно от БДЖ

Debug: ??x??