Вътрешен одитор
„Холдинг БДЖ” ЕАД търси да назначи „Вътрешен одитор”
Изисквания към кандидатите:
- Висше образование, ОКС „Бакалавър”.
- Минимум 2 /две/ години трудов стаж по специалността;
- Да притежава Сертификат за Вътрешен одитор в публичния сектор или друг международно признат сертификат за вътрешен одитор;
- Работа с MS Office.
Основни задължения:
- Участва в одитен ангажимент за даване на увереност, чрез одит на системите, одит за съответствие, одит на изпълнението, финансов одит и преглед на състоянието;
- Участва в одитен ангажимент за консултиране, чрез даване на съвети, мнения и други, с цел добавяне на стойност, подобряване на управлението и на процесите на управление на риска и контрола;
- Участва при изготвянето на стандартна одиторска документация в рамките на всеки одит;
- Участва в процеса на проследяване изпълнението на поетите ангажименти и разпоредените мерки за отстраняване на констатираните несъответствия и подобряване на одитираните дейности и докладва на Ръководителя на Звеното.
- Участва в изготвянето на Статут на звеното за вътрешен одит, Стратегически и Годишен план за дейността на звеното, съобразно административния капацитет и на база оценка на риска;
- Участва в разработване и контролира проекти, свързани с развитие на методологията по вътрешен одит на Звеното.
- Участва в разработването на програма за осигуряване на качеството на одитната дейност;
- Активно участва в процеса на обучение за повишаване на квалификацията си;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи от Ръководителя на Звено за вътрешен одит, свързани с длъжността, притежаваното образование, квалификационни възможности и договорни отношения на Работодателя с трети лица.
Времетраене на трудовия договор: безсрочен трудов договор със срок за изпитване 6 месеца.
Основна заплата – 2 600,00 лв.
Автобиография може да бъде изпращана до 15.08.2024 г. на e-mail: ppetkov@bdz.bg. Автобиографията Ви ще бъде разгледана (конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита на ЗЗЛД).
Определените кандидати ще бъдат поканени на интервю.