Юрисконсулт в отдел „Правен“

     „Холдинг БДЖ” ЕАД търси да назначи Юрисконсулт в отдел „Правен“

Изисквания към кандидатите:

  • Образование: висше юридическо образование, ОКС „магистър“, професионално направление „Право“.
  • Правоспособност: да притежава Удостоверение за юридическа правоспособност.
  • Личностни изисквания:
  • висока степен на отговорност при изпълнение на работата;
  • отлични умения да анализира, планира, координира и приоритизира изпълнението на задачите в законоустановените и поставени от ръководството на дружеството срокове за постигане на резултатите;
  • умение да работи самостоятелно и в екип;
  • много добри комуникативни умения;
  • висока степен на отговорност, етичност и лоялност при изпълняване на трудовите задължения;
  • умения за водене на преговори, изграждане и поддържане на продуктивни взаимоотношения;
  • стремеж към постигане на целите, предприемчивост и ангажираност към Работодателя.

 

  Основни задължения:

  • осъществява процесуално представителство по съдебни дела, образувани от и срещу „Холдинг БДЖ“ ЕАД, като носи отговорност за своевременното предприемане на процесуални действия;
  • подготвя проекти на искови молби, жалби, становища и др. книжа, като носи отговорност за юридическата им обоснованост и законосъобразност;
  • участва в състава на комисии и в работни срещи в които е необходимо участието на юрист, съгласно действащото законодателство или по преценка на изпълнителния директор на дружеството или на главния юрисконсулт, ръководител отдел „Правен“, като носи отговорност за действията си в тези комисии/работни срещи и за съответствието на тези действия със закона;
  • дава правни становища относно законосъобразността при сключването, изменението и прекратяването  на трудови договори, налагане на  дисциплинарни наказания  и търсене на имуществена отговорност от служителите на „Холдинг БДЖ“ ЕАД и Поделение за почивна дейност;
  • дава правни становища и мнения по постъпили молби, жалби, сигнали и предложения, както и на предприемани от дружеството действия, като носи отговорност за съответствието им със закона;
  • участва при изготвяне на проекти на договори, заповеди, доклади, вътрешна и външна кореспонденция и актове на дружеството;
  • отговаря за събиране на вземанията на „Холдинг БДЖ“ ЕАД, произтичащи от издадени в полза на дружеството изпълнителни листове;
  • изпълнява и други възложени задачи, свързани с длъжността, притежаваното образование, квалификационни възможности и лични качества, като отговаря за тяхното точно изпълнение.

 

    Трудов договор:

  • Работно време – 8-часов работен ден, петдневна работна седмица;
  • Срок на договора – за неопределено време, с шестмесечен изпитателен срок в полза на работодателя.

 

    Място на работа: „Холдинг БДЖ“ ЕАД Централно управление.

  • Работно място – Административната сграда на „Холдинг БДЖ“ ЕАД - гр. София, ул. „Иван Вазов“ № 3.

 

Автобиографията да бъде изпращанана e-mail: mpergelova@bdz.bg. Автобиографията Ви ще бъде разгледана (конфиденциалността е гарантирана и      предоставените данни са под специална защита на ЗЗЛД).

Одобрените кандидати по документи ще бъдат поканени на интервю.

Кариера
Профил на купувача по дружества

Новини

23.04.2025

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

26.04.2021

Информация за прекратени процедури

Прекратяване на търгове в изпълнение на т. 1, б. „д“ от Решение на Народното събрание от 22.04.2021 г. за налагане на мораториум върху определени действия на държавните органи (обн. ДВ, бр. 34 от 23.04.2021 г.), предвид издадени актове от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщения за извършване на разпоредителни сделки с движимо имущество, собственост на „Холдинг БДЖ“ ЕАД.

Вижте повече

Debug: ??x??