Ръководител, отдел "Поръчки"
„Холдинг БДЖ” ЕАД търси да назначи Ръководител, отдел „Поръчки“
Изисквания към кандидатите:
- Образование: висше образование, ОКС „магистър“, професионално направление „Право“ и/или „Икономика“ и „Технически науки“;
- Професионален опит: 5 (пет) години трудов стаж.
- Личностни изисквания: отлични умения да анализира, планира и приоритизира; отлични организационни и административни умения; стремеж към постигане на целите и спазване на сроковете, предприемчивост и ангажираност към работодателя; висока степен на инициативност, оперативност и креативност.
Основни задължения:
- Ръководи, организира и контролира събирането, систематизирането и обработването на информация във връзка с организирането и провеждането на поръчки в „Холдинг БДЖ“ ЕАД;
- Ръководи, организира и контролира процеса по подготовка възлагане на планирани поръчки чрез определяне на прогнозните им стойности, като за целта извършва: пазарно проучване със събиране на оферти, изготвя писмени покани и/или разпечатки от проучване в интернет, и/или извадки от каталози на търговци, предлагащи необходимите стоки, услуги или строителство; извършва проучвания по телефон или директно в търговската мрежа;
- Изготвя доклад в частта му „Пазарен анализ”, с който се инициира възлагането на планирани поръчки в дружеството, като отговаря за следното:
- определя прогнозна стойност в лева без ДДС, въз основа на пазарно проучване, включително и по интернет или по обявени ценови листи на водещи производители/доставчици, съобразно предмета на поръчката;
- при невъзможност да се направи анализ, изготвя подробна аргументация в доклада и обосновава предложената цена (стойност);
- изготвя предложение за начина на реализиране на поръчката.
- Ръководи, организира и контролира процеса по подготовката и организацията по сключването на договори при възлагане на планирани поръчки при условия и начин определени в „Правила за възлагане на поръчки в „Холдинг БДЖ” ЕАД”;
- Участва в комисии за избор на изпълнител при възлагането на планирани поръчки;
- Участва в работни групи при възлагането на планирани поръчки чрез провеждане на конкурс съгласно Правилник за прилагане на закона за публичните предприятия (ППЗПП) и Заповеди на Министерство на транспорта (МТС), като отговаря за изготвянето на решение за откриване на конкурса, конкурсната документация други документи определени в „Правила за възлагане на поръчки в „Холдинг БДЖ” ЕАД”, съобразно компетенциите на отдела;
- Участва в конкурсните комисии за избор на изпълнител при възлагането на планирани поръчки чрез провеждане на конкурс съгласно ППЗПП и Заповеди на МТС;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността, притежаваното образование, квалификационни възможности, лични качества и договорни отношения на Работодателя с трети лица.
Трудов договор:
- Работно време – 8-часов работен ден, петдневна работна седмица;
- Срок на договора – за неопределено време, с шестмесечен изпитателен срок в полза на работодателя;
- Основно месечно трудово възнаграждение – 3 941,00 лв.
Място на работа: „Холдинг БДЖ“ ЕАД Централно управление.
- Работно място – Административната сграда на „Холдинг БДЖ“ ЕАД - гр. София, ул. „Иван Вазов“ №3.
Автобиографията да бъде изпращана до 27.05.2025 г. на e-mail: mpergelova@bdz.bg. Автобиографията Ви, ще бъде разгледана (конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита на ЗЗЛД).
Одобрените кандидати по документи ще бъдат поканени на интервю.