Вестник "Железничар", брой 10 / 2014 (PDF)
По време на първата фаза на европейския проект DaHar - „Развитие на пристанищата по река Дунав”, беше изготвена и...
Вестник "Железничар", брой 9 / 2014 (PDF)
През последните двайсет – трийсет години интермодалният транспорт в Европа непрекъснато се разраства и усъвършенства....
Вестник "Железничар", брой 8 / 2014 (PDF)
Между Септември и Пазарджик за 25 минути ще се пътува в края на 2015 г., когато приключи обновяването на жп отсечката.
Вестник "Железничар", брой 7 / 2014 (PDF)
Отрязан петдесетметров кабел от контактната мрежа между Баня и Карлово принуди „БДЖ – Пътнически превози“ ЕООД да наема...
Вестник "Железничар", брой 6 / 2014 (PDF)
Планира се през тази година изплащането на 50 милиона лева със собствени средства
Вестник "Железничар", брой 5 / 2014 (PDF)
Хората, които често ползват метрото в София вече няма да срещат влакове с надпис „Изпитателен“. От 4 февруари в...
Вестник "Железничар", брой 4 / 2014 (PDF)
Независимо, че закъснялата зима отново напомни за себе си с последния обилен сняг, през последното денонощие...
Вестник "Железничар", брой 3 / 2014 (PDF)
В края на 2015 г. обновената жп линия ще осигури по-комфортно пътуване по направлението Септември – Пловдив
Вестник "Железничар", брой 2 / 2014 (PDF)
Европейските средства за транспортна инфраструктура водят в класацията за 2014 г. – 2020 г.
Вестник "Железничар", брой 1 / 2014 (PDF)
Първият електронен билет беше издаден на министър Данаил Папазов веднага след официалното представяне на новата пилотна...
Новини
18.11.2024
Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София
"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.
01.09.2023
Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД
„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.
Полезно от БДЖ
Стандарти за поведение на персонала при обслужването на клиенти
Стандартите за Обслужване на клиентите на „БДЖ ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ*...