“БДЖ- Пътнически превози” ЕООД, гр. София, ул. “Иван Вазов” 3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: “Доставка на 112 броя моноблокови колела за дизелови мотрисни влакове (ДМВ) серии 10”. Обявлението е публикувано под номер 518643 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.

01605-2013-0001
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."
Иван Вазов" № 3, За: инж. Ив. Шишева; инж. В. Трифонова, Република България 1080, София, Тел.: 0885 397498 ; 0887 330190, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Ремонт Локомотиви"; отдел "Материално техническо снабдяване"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка на 112 броя моноблокови колела за дизелови мотрисни влакове (ДМВ) серии 10"
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.София ул."Майчина слава" №2, Локомотивно депо София, район Подуяне
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
Доставка на 112 броя моноблокови колела за дизелови мотрисни влакове (ДМВ) серии 10, от които 84 броя за двигателна талига и 28 броя за "Якобс" талига
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Доставка на 112 броя моноблокови колела за дизелови мотрисни влакове (ДМВ) серии 10, от които 84 броя за двигателна талига и 28 броя за "Якобс" талига
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
12

РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие в размер - 5500,00 лв. Тази гаранция е валидна не по-малко от 60 дни след изтичане на срока на валидност на офертата.За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП.2.Гаранция за изпълнение на обществената поръчка - 3% от стойността на договора със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора.3.Гаранция за авансово плащане.Определеният за изпълнител участник следва да представи гаранция върху авансовото плащане в размер на 100% от стойността на аванса. Гаранциите се представят по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложените към документацията образци или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД.
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва в лева, по банков път, както следва: - авансово плащане в размер на 30% от стойността на договора – в срок до 30 /тридесет/ дни след влизане на договора в сила и представяне от Изпълнителя на данъчна фактура за авансово плащане, както и безусловна и неотменяема банкова гаранция, обезпечаваща 100% стойността на аванса. Гаранцията за авансово плащане се освобождава в 15 /петнадесет/ дневен срок след подписване на приемо-предавателния протокол от Изпълнителя и Възложителя за доставка на втората партида моноблокови колела. Стойността на преведения аванс ще се приспадне при окончателното разплащане на стойността на договора./При условие, че участникът е предложил авансово плащане/. - Плащането на всяка партида моноблокови колела за дизелови мотрисни влакове (ДМВ) серии 10 /за двигателна талига и «Якобс» талига/ се извършва в срок не по-кратък от 30 /тридесет/ дни след доставката на съответната партида . - Окончателното плащане е в размер на разликата между общата стойност на договора и сумата от авансовото и междинни плащания, и се извършва в срок не по-малко от 30 /тридесет/ дни след доставка на втората партида моноблокови колела за дизелови мотрисни влакове (ДМВ) серии 10. Договорените цени на моноблокови колела за дизелови мотрисни влакове (ДМВ) серии 10 /за двигателна талига и «Якобс» талига/ няма да бъдат променяни за целия период на действие на договора. *Допуска се плащането на всяка доставена партида моноблокови колела за дизелови мотрисни влакове (ДМВ) серии 10 /за двигателна талига и «Якобс» талига/ да се извършва без авансово плащане, в лева, по банков път, в срок не по-малко от 30 /тридесет/ дни след доставката на съответната партида и представяне на необходимите документи /оригинална фактура, сертификат за качество и приемо-предавателен протокол/. /При условие, че участникът не е предложил авансово плащане/.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Документ за самоличност на участника когато е физическо лице; заверено копие на документа за съдебна/търговска регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 3. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларации по чл. 47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинали) и Декларации по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинали)– попълват се по приложените образци към настоящата документация /Приложения №6 и №7/ и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 6.Декларация за приемане на условията в проекта на договор, Приложение №5 към документацията за участие, във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията /Приложение №9/. 7. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие попълва съгласно приложения образец към документацията - Приложение №8. Ако участникът не предвижда подизпълнители, в декларацията заявява това. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите по т.2,3 и 5 от раздел ІІІ.2.1) и документите по раздели ІІІ.2.2) и ІІІ.2.3) от обявлението. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП. 8. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал). 9. Документ за закупена документация за участие (копие, заверено от участника). Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1 и ал.5 и чл.47, ал.2, т.1,т.2,т.3,т.4 и т.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с подпис и печат на участника/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1.
Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години, включително стойностите, датите, място и срокове на изпълнение и получателите /представя се в оригинал/, придружена от оригинали или нотариално заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели. Участникът следва да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години, за които се прилагат минимум 3 броя референции. 2. Образци на сертификати за качество за потвърждаване на съответствието на качествата на колелата с предписаните норми и изисквания в Техническите условия на възложителя - Приложение №1 към документацията за участие. 3. Когато участникът не е производител, задължително представя оторизационно писмо, дистрибуторски договор, пълномощно или друг оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганите моноблокови колела за дизелови мотрисни влакове (ДМВ) серии 10 за двигателна талига и “Якобс” талига, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012/2013 г. 4. Участникът следва да представи в плик №2: 4.1. Чертежи на производителя, заверени за производство за 2012/2013г. 4.2. Технически условия на предлаганите моноблокови колела от валцована нелигирана стомана в съответствие с БДС EN 13262:2004+А2:2011 или еквивалент и на Техническите условия на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД ПЛС 812-1/12 - Приложение №1 към документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
НЕ

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
ДА
или Обявление на профила на купувача
Номер на обявлението в РОП/ДВ 504899 от 18.10.2012 г.
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.02.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.02.2013 г.
  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.02.2013 г.  Час: 14:00
Място
гр.София, ул."Иван Вазов" №3, заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3,4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
НЕ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
17.01.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Документи за участие:

 

1. “Съдържание”

 

2. Приложение №1 -“Технически условия на «БДЖ-Пътнически превози» ЕООД ”

 

3. Приложение №2 – “ Условия за участие в открита процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка и указания към участниците за подготовка на офертата”

 

4. Приложение №3a – “Образец на Оферта -/В случай, че участникът е предложил авансово плащане“

 

5. Приложение №3б – “Образец на Оферта -/В случай, че участникът не е предложил авансово плащане”

 

6. Приложение №4 – “Образец на Ценова оферта”

 

7. Приложение №5 – “Проект на договор за доставка на 112 моноблокови колела за дизелови мотрисни влакове (ДМВ) серии 10 ”

 

8. Приложение №6 – “Декларация по чл.47, ал.1,т.1,ал.2,т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП”

 

9. Приложение №7 – “ Декларация по чл.47, ал.1,т.2 и 3, ал.2,т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП”

 

10. Приложение №8 – “Декларация във връзка с чл.56, ал.1,т.8  от ЗОП”

 

11. Приложение №9 – “ Декларация във връзка с чл.56, ал.1, т.12  от ЗОП”

 

12. Приложение №10 –        “Образец на Банкова гаранция за участие”

 

13. Приложение №11   Образец на Банкова гаранция за изпълнение”

 

14. Приложение №12   "Образец на Банкова гаранция за авансово плащане”

 

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??