Поръчки
Тук можете да се запознаете с всички обществени поръчки, обявени от Холдинг БДЖ ЕАД, с условията за участие, необходимите документи и всички необходими данни за участие.
13.08.2025 • Поръчки
При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: 1. г-н Димитър Михайлов – И.д. директор дирекция „Финанси“, с телефонен номер: +359 884 236 829 и 2. г-жа Дария Илиева – ръководител отдел ПУС, с телефонен номер: +359 887 308 894. Срок за подаване на оферти: 5 (пет) работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на настоящата покана до 20.08.2025 вкл.
06.08.2025 • Поръчки
Представяне на оферти за участие в поръчка с предмет: „Изработване и доставка на средства за корекция на зрението (очила) за работещите с видеодисплей от администрацията на „Холдинг БДЖ“ ЕАД и Поделение за почивна дейност (ППД) с предварително извършване на медицински преглед от лекар – офталмолог“ При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: Г-жа Камелия Миленкова, и.д. Ръководител отдел „УЧРАСД“, тел.: 0884 426 097. Срок за подаване на оферти: 7 (седем) работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на настоящата покана до 15.08.2025 вкл.
16.07.2025 • Поръчки
При възникнали въпроси и при необходимост от предоставяне на допълнителна информация за целите на правилното формиране на ценово предложение от участниците, лица за контакт са: - г-н Димитър Михайлов – И.д. директор дирекция „Финанси“, с телефонен номер: +359 884 236 829 - г-жа Гергана Пейчевска – ръководител отдел „Правен“ , с телефонен номер: +359 887 624 304 - г-жа Дария Илиева – ръководител отдел „ПУС“ Краен срок за получаване на оферти за участие в пазарния анализ: 5 (пет) работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на настоящата покана в профила на купувача на официалния сайт на „Холдинг БДЖ“ ЕАД (https://holding.bdz.bg/bg/profile.html) в раздел „Профил на купувача“ (съгласно р. III, т. 8 от Покана с № 01-23-11/16.07.2025 г. ). до 23.07.2025г. вкл.
12.06.2025 • Поръчки
Представяне на оферти за участие в поръчка с предмет: „Извършване на дезинфекция, дезинсекция и дератизация на открити и закрити площи за нуждите на "Холдинг БДЖ" ЕАД и Поделение за почивна дейност, за срок от 24 месеца“
09.06.2025 • Поръчки
При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: Г-жа Даниела Марчина, и.д. директор „Поделение за почивна дейност“, тел.: 0884 426 097. Срок за подаване на оферти: 7 (седем) работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на настоящата покана до 18.06.2025 г. включително.
13.03.2025 • Поръчки
При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: Даниела Марчина, и.д. директор „Поделение за почивна дейност“, тел.: 0884 426 097. Срок за подаване на оферти: 5 (пет) работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на настоящата покана до 20.03.2025 вкл. Срок за подаване на оферти се удължава до 26.03.2025г. вкл.
13.03.2025 • Поръчки
При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: Марияна Георгиева, Ръководител отдел „Връзки с обществеността, протокол и международна дейност“ към „Холдинг БДЖ“ ЕАД – тел.:0889 844 173. Срок за подаване на оферти: 5 (пет) дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на настоящата покана до 18.03.2025 вкл.
17.02.2025 • Поръчки
При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: Тодор Тодоров, Ръководител, отдел "Вътрешна сигурност и безопасност“ на „Холдинг БДЖ“ ЕАД – тел. 0885 00 15 33. Срок за подаване на оферти: 3 (три) дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на настоящата покана
17.02.2025 • Поръчки
При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: Камелия Миленкова, Ръководител отдел „УЧРАСД“ към „Холдинг БДЖ“ ЕАД – тел.:0886 84 80 67. Срок за подаване на оферти: 5 (пет) дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на настоящата покана
17.01.2025 • Поръчки
При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: Камелия Миленкова, Ръководител отдел „УЧРАСД“ към „Холдинг БДЖ“ ЕАД – тел. 0886 84 80 67.
14.01.2025 • Поръчки
При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: - Антоанета Туечка - Ръководител сектор, продажби на активи тел.: 0884 992 400. Срок за подаване на оферти 11.02.2025 г.
02.01.2025 • Поръчки
Срок за представяне на оферти - до 17.01.2025 г. вкл. При възникнали въпроси, свързани с документацията може да се обърнете към: – Директор дирекция „Финанси“, тел.: 0884 236 829 или Ръководител отдел „Поръчки“, тел: 0889 215 328
29.11.2024 • Поръчки
При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: Даниела Марчина, и.д. Директор на Поделение за почивна дейност, тел.: 0884 426 097.
25.11.2024 • Поръчки
При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: Даниела Марчина, и.д. Директор на Поделение за почивна дейност, тел.: 0884 426 097.
26.06.2024 • Поръчки
Срок за представяне на оферти до 03.07.2024 г. вкл. При възникнали въпроси, свързани с изпълнението на поръчката може да се обърнете към: Емануил Райчев, Директор на Поделение за почивна дейност към „Холдинг БДЖ“ ЕАД – тел. 0886 83 79 97.
Новини
23.04.2025
Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София
"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.
26.04.2021
Информация за прекратени процедури
Прекратяване на търгове в изпълнение на т. 1, б. „д“ от Решение на Народното събрание от 22.04.2021 г. за налагане на мораториум върху определени действия на държавните органи (обн. ДВ, бр. 34 от 23.04.2021 г.), предвид издадени актове от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщения за извършване на разпоредителни сделки с движимо имущество, собственост на „Холдинг БДЖ“ ЕАД.