„БДЖ- Пътнически превози” ЕООД, гр. София, ул. „Иван Вазов” №3, ЕИК 175405647, Публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: „Доставка на калодки за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период обхващащ време в 2013/2014 г. ” Обявлението е публикувано под номер 541823 в Регистъра за публични покани към АОП. Решението е публикувано под номер 541813 в Регистъра за публични покани към АОП.

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175405647

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" №3, За: инж. Красимира Иванова; инж. Александър Иванов, Република България 1080, София, Тел.: 0884 363025; 0886 127286, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Материално техническо снабдяване", отдел "Пътнически вагони"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: http://www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg.

Електронен достъп до информация: http://www.bdz.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна дейност

Железопътни услуги
I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на калодки за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период обхващащ време в 2013/2014 г.
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София - Гара Искър
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на калодки за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период обхващащ време в 2013/2014 г.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34000000

Описание:
Транспортно оборудване и помощни продукти за транспортиране

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ
II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА
Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- чугунени калодки тип Р10-250 - 700 тона; - чугунени калодки тип Р10-250 Т - 16 тона; - чугунени калодки тип Р10-320 - 30 тона
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ
II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ
ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие се представя поотделно за всяка отделна обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: за обособена позиция 1 – 10 000 лв.; за обособена позиция 2 - 200 лв.; за обособена позиция 3 – 400 лв., със срок на валидност 60 дни след изтичане срока на валидност на офертата, представена в една от следните форми: а) Парична сума – внася се по сметка на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД, съгласно приложен образец към документацията за участие, Приложение №6. Допустимо е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. Допустимо е гаранциите за участие в определения от Възложителя размер, да се представят с един документ за отделните обособени позиции, само когато гаранцията е представена, като парична сума (депозит), внесена по посочената сметка на Възложителя /в случай на участие за повече от една обособена позиция/. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: “Доставка на калодки за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период обхващащ време в 2013/2014 г." за обособена/и позиция/и №...... /изписва се номера на обособената позиция и стойността на гаранцията за съответната обособена позиция, за която участникът представя оферта/. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на обществената поръчка - 3% от стойността на договора/договорите без ДДС, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция и се представя от участника/участниците определен/и за изпълнител/и. Условията по задържането, усвояването и освобождаването на Гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - Приложение №10 от документацията.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За всяка обособена позиция плащането се извършва по банков път в лева в срок от 25 до 30 дни след доставката на калодките и представени товарителница, сертификат за качество, протоколи от проведените изпитания и оригинална фактура.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Офертата съгласно документацията задължително съдържа: 1. Копие от документ за самоличност на участника когато е физическо лице; заверено копие на документа за съдебна/търговска регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от Допълнителните разпоредби на ЗОП.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 2. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 4.Декларации: 4.1. Декларация по чл.47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП - /оригинал/ 4.2.Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП - /оригинал/ Декларациите се попълват по приложените образци към документацията, Приложения №1 и №2 и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 5. Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца - Приложение № 3 към документацията. 6. Декларация по чл.56, ал.1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, съгласно образеца - Приложение №4 към документацията. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларацията посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие.Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. 7. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 8. Документ за внесени гаранция/и за участие в оригинал. 9. Документ за закупена документация за участие ( копие, заверено от участника). Задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1, ал.2 т.1, 2, 3, 4 и 5 и/или ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да докаже наличието на финансови възможности за осигуряване на изпълнение на поръчката, като представи следните документи: За участници юридически лица: 1. Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три приключени години; 2. Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три приключени години; За участници физическите лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три приключени години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП, съдържаща списък на основните договори, изпълнени от участника, с предмета сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите /представя се в оригинал/, попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията - Приложение №5, придружена от оригинал или нотариално заверено копие на минимум 1-на /една/ референция /препоръка/ за добро изпълнение, от част от посочените възложители. 2. Когато участникът е производител представя декларация в свободен текст, че предлаганите калодки се произвеждат от участника и съгласие, представители на Възложителя да присъстват на проверка в завода-производител по отношение спазване на технологията на производство и да присъстват на контролни изпитания на доставяните калодки. Когато участникът не е производител, задължително представя оригинален документ или нотариално заверено копие от производителя или друг оторизиращ документ, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2013/2014 г. 3.В случай, че участника не е производител представя и декларация от производителя, че последния е съгласен представители на Възложителя да присъстват на проверка в завода-производител по отношение спазване на технологията на производство и да присъстват на контролни изпитания на доставяните калодки. 4. Валидно разрешение за използване на чугунени калодки в ПЖПС, собственост на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, издадено съгласно одобрена процедура за издаване на разрешение за допускане на калодки за използване в ПЖПС собственост на "БДЖ-ПП" ЕООД. Допуска се представяне на валидно „Разрешение за използване на чугунени калодки във вагони собственост на „Холдинг БДЖ” ЕАД. 5. Декларация на производителя, че предлаганите типове и размери чугунени калодки ще бъдат произведени и доставяни в съответствие с "Техническите изисквания за доставка на чугунени калодки тип Р10 за "БДЖ-ПП" ЕООД.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ
ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Периодично индикативно обявление
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 036 - 057543 от 20.02.2013 г.
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.06.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА
Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
27.06.2013 г.
  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 
IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.06.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3, 4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2013 г.

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция чугунени калодки тип Р10-250
1) Кратко описание

Доставка на калодки за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период обхващащ време в 2013/2014 г.
2) Общ терминологичен речник (CPV)

34000000

Описание:
Транспортно оборудване и помощни продукти за транспортиране

3) Количество или обем

чугунени калодки тип Р10-250 - 700 тона
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция чугунени калодки тип Р10-250 Т
1) Кратко описание

Доставка на калодки за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период обхващащ време в 2013/2014 г.
2) Общ терминологичен речник (CPV)

34000000

Описание:
Транспортно оборудване и помощни продукти за транспортиране

3) Количество или обем

чугунени калодки тип Р10-250 Т - 16 тона
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция чугунени калодки тип Р10-320
1) Кратко описание

Доставка на калодки за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за едногодишен период обхващащ време в 2013/2014 г.
2) Общ терминологичен речник (CPV)

34000000

Описание:
Транспортно оборудване и помощни продукти за транспортиране

3) Количество или обем

чугунени калодки тип Р10-320 - 30 тона
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12




 

Документи за участие:

 

1. Съдържание на документацията

 

2. Решение за откриване

 

3. Условия за участие и указания за подготовка на офертата

 

4.  Технически изисквания за доставка на чугунени калодки тип Р10 за „БДЖ-ПП” ЕООД, комплектовани с чертежи на съответните типо-размери калодки

 

5. Процедура за издаване на разрешение за допускане на калодки за използване в ПЖПС собственост на „БДЖ-ПП”ЕООД

 

6.  Приложение № 1 - Декларация по чл. 47, ал.1, т. 1, ал.2, т. 2 и 5, ал. 5, т. 1 от ЗОП

 

7. Приложение № 2- Декларация по чл. 47, ал.1, т. 2 и 3, ал.2, т. 1 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП

 

8. Приложение № 3 - Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП

 

9. Приложение № 4 - Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП

 

10. Приложение № 5 – Справка – декларация съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП

 

11. Приложение №6 – Образец на банкова гаранция за участие

 

12.Приложение №7 – Образец на банкова гаранция за изпълнение на договор

 

13.Приложение №8.1 – 8.3 –Образец на оферта за всяка обособена позиция

 

14.Приложение№9.1-9.3 – Образец на ценова оферта за всяка обособена позиция

 

15.Приложение №10 – Проект на договор за обособени позиции

 

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??