„БДЖ- Пътнически превози” ЕООД, гр. София, ул. „Иван Вазов” №3, ЕИК 175405647, Публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: „Осъществяване на денонощна физическа въоръжена с огнестрелно оръжие и технически средства охрана на обектите и имуществото на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за период от 3/три/ години” Обявлението е публикувано под номер 551541 в Регистъра за обществени поръчки към АОП. Решението е публикувано под номер 551539 в Регистъра за обществени поръчки към АОП.
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO
Услуги
РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175405647
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" №3, За: Александър Тепавичаров; Красимира Иванова, Република България 1080, София, Тел.: 0888 201124; 0884 363025, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Вътрешна сигурност"; отдел "Материално технически снабдяване"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: http://www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg.
Електронен достъп до информация: http://www.bdz.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна дейност
Железопътни услуги
I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя
Осъществяване на денонощна физическа въоръжена с огнестрелно оръжие и технически средства охрана на обектите и имуществото на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД за период от 3/три/ години.
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на цялата страна
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Осъществяване на денонощна физическа въоръжена с огнестрелно оръжие и технически средства охрана на обектите и имуществото на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД за период от 3/три/ години.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
79713000
Описание:
Охранителни услуги
ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)
НЕ
II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции
НЕ
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Съгласно техническо задание и спецификация приложение към документацията за участие.
Стойност, без да се включва ДДС
5860000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции
НЕ
II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване
НЕ
ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци
36
РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранция за участие в размер на 30 000 лв. Тази гаранция е валидна не по-малко от 60 дни след изтичане на срока на валидност на офертата. За задържането и освобождаването на гаранциията за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора - 1,5 % от стойността на договора със срок на валидност 60 дни след изтичане срока на договора. Гаранцията се представя от определения за изпълнител участник. Гаранциите се представят по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложените към документацията образци Приложение №11 и Приложение № 12 или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането на месечната дължима сума се извършва в срок не по-кратък от 25 дни и не по-дълъг от 30 дни, след приключване на месеца, следващ извършването на услугата, като плащането се извършва по банков път, в лева, с платежно нареждане, след представяне от Изпълнителя на оригинална фактура и обобщен доклад от отдел „Вътрешна сигурност” с приложени обобщени месечни и констативни протоколи.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.
ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия
НЕ
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията
Участници в процедурата могат да бъдат всички български или чуждестранни юридически и физически лица, както и обединения между тях, които отговарят на изискванията на ЗОП. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Документ за самоличност на участника, когато е физическо лице. Заверено копие на документа за съдебна/търговска регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация и актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 3.Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4. Валиден лиценз за извършване на охранителна дейност на територията на цялата страна, издаден от компетентен орган по реда на Закона за частната охранителна дейност /ЗЧОД/ за охрана на имуществото на физически или юридически лица – заверено копие. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да представлява участника. 6.Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинал) и Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинал) – попълват се по приложените образци Приложение №5 и Приложение №6 от документацията за участие. 7.Декларация за спазена минимална цена на труд, съгласно приложения образец Приложение №8 от документацията за участие. 8.Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/, съгласно приложения образец Приложение №9 от документацията за участие. 9. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие (попълва се съгласно приложения към документацията за участие образец(Приложение № 7). Ако участникът не предвижда подизпълнители, представя декларация, в която заявява това. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 10. Документ за гаранция за участие в оригинал. 11.Документ за закупена документация за участие (оригинал или копие, заверено от участника). Задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1, ал.2, т.1,2, 3, 4 и 5 и/или ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията
За юридически лица: 1. Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.) 2. Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.) за физически лица: 3. Официални документи ( в оригинал или заверено копие, удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.) 4. Справка за общия оборот и оборота от услугите, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, попълва се съгласно приложения образец към документацията за участие. Критерии за допустимост: Участникът следва да има реализиран оборот от услуги предмет на поръчката за последните три финансови години в размер не по-малък от 9 000 000 /девет милиона/ лева – общо за трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:
1. Списък на основните договори за услуги, сходни на предмета на обществената поръчка, изпълнявани през последните три години, включително обем, дати и възложители, заверен с подпис и печат на участника. 2. Референции /препоръки / за добро изпълнение от получатели на услугите от участника за охрана на обекти и имущество на физически или юридически лица, съгласно ЗЧОД - минимум 3 броя, в оригинал или нотариално заверени копия. 3. Участникът да има назначени действащи охранители по трудов договор – не по-малко от 271 човека / доказва се с приложена справка от НАП/. 4. Охранителния състав да притежава удостоверение за преминало обучение за охранители в лицензиран учебен център /доказва се с приложена справка с име, презиме и фамилия и № на удостоверение от учебния център/. 5. Декларация от участника, че има сключена застраховка „Гражданска отговорност” за осъществяване на охранителна дейност с ползване на огнестрелно оръжие за нанесени имуществени и неимуществени вреди или, че ако бъде определен за изпълнител ще сключи такава. 6. Удостоверение за вписване на участника като администратор на лични данни – копие заверено от участника. 7. Документи /фактури, договори, счетоводни справки, талони на МПС и др./ удостоверяващи наличие на система за контрол на физическата охрана с технически средства, посредством система “Бодрост” или “еквивалентна”, както и наличие на мобилни групи с МПС - копия заверени от участника. 8. Документи /фактури, договори, счетоводни справки и др./ удостоверяващи наличие на видеонаблюдение с видео охрана – с възможност за монтаж и дублиране на видеонаблюдението в оперативен дежурен център - копия заверени от участника. 9. Участникът да притежава и да представи документи /лицензи, фактури, договори, счетоводни справки и др. – копия заверени от участника/, удостоверяващи технически и организационен ресурс за изпълнение на поръчката, както следва: (1) наличие на сървър за GPS система; (2) наличие на оперативен и диспечерски център действащ 24 часа в денонощието; (3) разрешение /лиценз/ от КРС за собствена радиочестота, покриваща територията на София, София - област и с Национален обхват; (4) възможности за дублиране на сигнали и аларми – лицензии за осъществяване на далекосъобщителна мрежа с различни диапазони /PMR/; (5) валидно разрешително за придобиване, съхраняване, носене и употреба на огнестрелно оръжие; 10. Валиден сертификат за въведена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISO 9001:2008 с обхват предмета на обществената поръчка. /копие заверено от участника/ 11. Валиден сертификат за наличие на въведена система за управление на здравето и безопасността при работа, съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007 или „еквивалентен” /копие заверено от участника/ 12. Валиден сертификат за въведена система за управление на сигурността на информацията, съгласно стандарт ISO 27001:2005 или „еквивалентен” /копие заверено от участника/ 13. Декларация от участника, че е извършил оглед и е запознат с обектите на Възложителя на които ще се извършва денонощна физическа въоръжена с огнестрелно оръжие и технически средства охрана.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ДА
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
Закон за частната охранителна дейност.
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ДА
РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за охранител; тежест: 60
Показател: Технически показател; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг
НЕ
ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
ДА
Обявление в профила на купувача
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 235 - 387464 от 06.12.2012 г.
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.08.2013 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052226520, BIC: UBBSBGSF, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
02.09.2013 г. Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни
120
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.09.2013 г. Час: 10:00
Място
гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3,4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка
НЕ
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
НЕ
VI.3) Допълнителна информация
Техническите средства за защита трябва да бъдат изградени в срок до 45 календри дни след сключване на договора и подписване на приемно-предавателните протоколи.
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
съгласно чл.120 от ЗОП
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
22.07.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Документи за участие:
1. Съдържание на документацията
3. Условия за участие и указания за подготовка на офертата
8. Спецификация на технически средства - Приложение №4 към Техническото задание
9. Приложение №1-Образец на оферта
10. Приложение №2-Образец на ценова оферта
11. Приложение №3–Методика за оценка на предложенията
12.Приложение №4–Проект на договор
13.Приложение №5–Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП
14.Приложение№6– Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП
15.Приложение №7– Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП
16.Приложение №8– Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП
17.Приложение №9–Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП
18.Приложение №10–Справка съгласно чл.50 ,ал.1, т.3 от ЗОП
19.Приложение №11–Образец на банкова гаранция за участие
20.Приложение №12–Образец на банкова гаранция за изпълнение
- bankgarancia-izpalnenie-pr12.doc (DOC, 27.00 KB)
- bankgarancia-uchastie-pr11.doc (DOC, 26.50 KB)
- pr10.doc (DOC, 56.00 KB)
- deklarazia-4l-56-al-1-t-12-pr9.doc (DOC, 25.50 KB)
- declarazia-4l-56-1-11-pr8.doc (DOC, 30.50 KB)
- deklarazia-4l-56-al-1-t-8-pr7.doc (DOC, 35.00 KB)
- deklaracia-4l-47-al-1-t-2-i-3-al-2-t-1-3-i-4-i-al-5-t-2-ot-zop-pr6.doc (DOC, 30.00 KB)
- deklaracia-4l-47-al-1-t-1-al-2-t-2-i-5-i-al-5-t-1-ot-zop-pr5.doc (DOC, 32.00 KB)
- proekto-dog-pr4.doc (DOC, 175.50 KB)
- metodika-za-ozenka-pr3.doc (DOC, 54.00 KB)
- zenova-oferta-obzazez-pr2.doc (DOC, 37.00 KB)
- oferta-obrazez-pr1.doc (DOC, 43.50 KB)
- prilojenie-4-tehnich-zadanie.doc (DOC, 48.00 KB)
- prilojenie-3-tehnich-zadanie.xls (XLS, 33.00 KB)
- prilojenie-2-tehnich-zadanie.xls (XLS, 32.00 KB)
- prilojenie-1-tehnich-zadanie.xls (XLS, 30.00 KB)
- tehnich-zadanie.doc (DOC, 37.00 KB)
- uslovia-i-ukazania-za-uchastie.doc (DOC, 100.50 KB)
- reshenie.pdf (PDF, 1.55 MB)
- sadarjanie.doc (DOC, 36.50 KB)