„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД обявява обществена поръчка с обект: „Доставка на бои, лакове и разредители”.

ПОКАНА

за представяне на оферта за избор на изпълнител на малка обществена поръчка с предмет: „Доставка на бои, лакове и разредители” за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, по реда на чл.2, ал.1, т.2 от НВМОП

„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Иван Вазов” №3, на основание чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки, Ви кани в срок до 10 дни от публикуване на настоящата покана на електронния сайт, да представите Ваша оферта, съдържаща техническо и финансово предложение за „Доставка на бои, лакове и разредители”. Офертата следва да бъде изготвена в съответствие със Спецификацията – Приложение №1 към настоящата покана.

Офертата трябва да съдържа: 1. Цена - единични цени и обща стойност без ДДС в лева за всяка позиция от Техническата спецификация – Приложение № 1 към настоящата покана, както и обща стойност на поръчката без ДДС. Цените се разбират DDP склада на съответния заявител за дадения артикул / включително опаковка, маркировка, транспорт, застраховка, мито/ 2. Срок и начин на извършване на доставката – еднократно, в срок до 20 дни след подписване на договора за доставка. Опаковката да бъде съобразно посочената в спецификацията, стандартната за конкретния артикул, която да осигури надежден транспорт и съхранение. Условия на плащане – в лева, по банков път; 3. 4. Срок на плащане – предложеният срок трябва да не е по- кратък от 30 дни след доставка и представяне на фактура, придружена от приемателно-предавателен протокол и сертификати за качество от производителя. 5. Място на доставка – до склада на съответното поделение/локомотивно депо, заявител на конкретния бояджийски артикул, в съответствие с приложената Спецификация – Приложение №1. 6. Гаранционен срок – посочете гаранционен срок, но не по-малък от 36 месеца за автоемайллака, 24 месеца за алкидните емайллакове, алкидните блажни бои, разредителите и 12 месеца за грундовете, считано от датата на производството им. Доставените стоки да бъдат произведени не по-рано от 01.01.2012 год. 7. Срок на валидност на офертата – 90 календарни дни, считано от датата на представянето й. 8. Към офертата трябва да представите и следните документи: 8.1. Копие на удостоверение от Агенцията по вписванията или се посочва ЕИК. 8.2. Заверено копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство.

Представените документи по т.8.1 и т.8.2 да са заверени с подпис на представляващия дружеството и печат на дружеството.

8.3. Когато участникът не е производител, следва да представи документ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012 г. /оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др./ 8.4. Образец на сертификат за качество на предлаганите бояджийски артикули; 8.5. Спецификация на предлаганите бояджийски артикули, които следва да отговарят на

Спецификацията - /Приложение № 1/ към настоящата покана.

Представените копия на документите да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подпис на представляващия дружеството и печат на дружеството. Всички документи, които са на чужд език, да се представят в превод на български език. Офертата да е подписана от участника, с положен печат на дружеството. В случай, че офертата се подписва от пълномощник, да се представи нотариално заверено пълномощно изрично за настоящата малка обществена поръчка.

Офертите, които отговарят на изискванията на Възложителя ще бъдат оценени по критерий най-ниска цена. При предложени еднакви най-ниски цени от двама или повече участници, класирането ще се извърши чрез жребий, проведен от комисията в присъствието на участниците. Офертата да се представи в запечатан непрозрачен плик с надпис: „Оферта за „Доставка на бои, лакове и разредители”, точен адрес и телефон/факс на подателя. Офертата се приема в деловодството на “ БДЖ – Пътнически превози” ЕООД - ЦУ, на адрес гр. София, ул. “Иван Вазов” № 3, всеки работен ден от 9.30 до 16,30 часа, в срок до 10 дни от получаване на настоящата покана.

С избрания за изпълнител участник ще бъде сключен договор в съответствие с предложения проект – Приложение №2. Условие за сключването на договора е представянето на гаранция за изпълнение на същия в размер на 3 % от неговата стойност без ДДС и със срок на валидност един месец след изпълнението на договора. Гаранцията следва да е учредена в полза на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД под формата на неотменяема банкова гаранция или като парична сума, внесена по сметка на „БДЖ- Пътнически превози” ЕООД в Банка ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG57UBBS80021052226520.

Телефон за контакт при необходимост от допълнителни уточнения: тел. 0884238189 – инж. Екатерина Младенова.

Приложение:

1. Спецификация – Приложение №1

2. Проекто-договор – Приложение №2

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

26.04.2021

Информация за прекратени процедури

Прекратяване на търгове в изпълнение на т. 1, б. „д“ от Решение на Народното събрание от 22.04.2021 г. за налагане на мораториум върху определени действия на държавните органи (обн. ДВ, бр. 34 от 23.04.2021 г.), предвид издадени актове от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщения за извършване на разпоредителни сделки с движимо имущество, собственост на „Холдинг БДЖ“ ЕАД.

Вижте повече

Debug: ??x??