„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД обявява обществена поръчка с обект: „Доставка на бои, лакове и разредители”.
ПОКАНА
за представяне на оферта за избор на изпълнител на малка обществена поръчка с предмет: „Доставка на бои, лакове и разредители” за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, по реда на чл.2, ал.1, т.2 от НВМОП
„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Иван Вазов” №3, на основание чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки, Ви кани в срок до 10 дни от публикуване на настоящата покана на електронния сайт, да представите Ваша оферта, съдържаща техническо и финансово предложение за „Доставка на бои, лакове и разредители”. Офертата следва да бъде изготвена в съответствие със Спецификацията – Приложение №1 към настоящата покана.
Офертата трябва да съдържа: 1. Цена - единични цени и обща стойност без ДДС в лева за всяка позиция от Техническата спецификация – Приложение № 1 към настоящата покана, както и обща стойност на поръчката без ДДС. Цените се разбират DDP склада на съответния заявител за дадения артикул / включително опаковка, маркировка, транспорт, застраховка, мито/ 2. Срок и начин на извършване на доставката – еднократно, в срок до 20 дни след подписване на договора за доставка. Опаковката да бъде съобразно посочената в спецификацията, стандартната за конкретния артикул, която да осигури надежден транспорт и съхранение. Условия на плащане – в лева, по банков път; 3. 4. Срок на плащане – предложеният срок трябва да не е по- кратък от 30 дни след доставка и представяне на фактура, придружена от приемателно-предавателен протокол и сертификати за качество от производителя. 5. Място на доставка – до склада на съответното поделение/локомотивно депо, заявител на конкретния бояджийски артикул, в съответствие с приложената Спецификация – Приложение №1. 6. Гаранционен срок – посочете гаранционен срок, но не по-малък от 36 месеца за автоемайллака, 24 месеца за алкидните емайллакове, алкидните блажни бои, разредителите и 12 месеца за грундовете, считано от датата на производството им. Доставените стоки да бъдат произведени не по-рано от 01.01.2012 год. 7. Срок на валидност на офертата – 90 календарни дни, считано от датата на представянето й. 8. Към офертата трябва да представите и следните документи: 8.1. Копие на удостоверение от Агенцията по вписванията или се посочва ЕИК. 8.2. Заверено копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство.
Представените документи по т.8.1 и т.8.2 да са заверени с подпис на представляващия дружеството и печат на дружеството.
8.3. Когато участникът не е производител, следва да представи документ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012 г. /оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др./ 8.4. Образец на сертификат за качество на предлаганите бояджийски артикули; 8.5. Спецификация на предлаганите бояджийски артикули, които следва да отговарят на
Спецификацията - /Приложение № 1/ към настоящата покана.
Представените копия на документите да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подпис на представляващия дружеството и печат на дружеството. Всички документи, които са на чужд език, да се представят в превод на български език. Офертата да е подписана от участника, с положен печат на дружеството. В случай, че офертата се подписва от пълномощник, да се представи нотариално заверено пълномощно изрично за настоящата малка обществена поръчка.
Офертите, които отговарят на изискванията на Възложителя ще бъдат оценени по критерий най-ниска цена. При предложени еднакви най-ниски цени от двама или повече участници, класирането ще се извърши чрез жребий, проведен от комисията в присъствието на участниците. Офертата да се представи в запечатан непрозрачен плик с надпис: „Оферта за „Доставка на бои, лакове и разредители”, точен адрес и телефон/факс на подателя. Офертата се приема в деловодството на “ БДЖ – Пътнически превози” ЕООД - ЦУ, на адрес гр. София, ул. “Иван Вазов” № 3, всеки работен ден от 9.30 до 16,30 часа, в срок до 10 дни от получаване на настоящата покана.
С избрания за изпълнител участник ще бъде сключен договор в съответствие с предложения проект – Приложение №2. Условие за сключването на договора е представянето на гаранция за изпълнение на същия в размер на 3 % от неговата стойност без ДДС и със срок на валидност един месец след изпълнението на договора. Гаранцията следва да е учредена в полза на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД под формата на неотменяема банкова гаранция или като парична сума, внесена по сметка на „БДЖ- Пътнически превози” ЕООД в Банка ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG57UBBS80021052226520.
Телефон за контакт при необходимост от допълнителни уточнения: тел. 0884238189 – инж. Екатерина Младенова.
Приложение: