“БДЖ – Пътнически превози” ЕООД обявява обществена поръчка с обект: Доставка на ленти за скоростомери тип RT система “HASLER” за нуждите на “БДЖ- Пътнически превози” ЕООД

ПОКАНА

За представяне на оферти за „Доставка на ленти за скоростомери тип RT система “HASLER” за нуждите на “БДЖ- Пътнически превози” ЕООД” на основание чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки /НВМОП/

“БДЖ – Пътнически превози” ЕООД - гр.София 1080, ул.”Иван Вазов” № 3, на основание чл.2, ал.1, т.2 от НВМОП, провежда избор на изпълнител на малка обществена поръчка за „Доставка на ленти за скоростомери тип RT система “HASLER” за нуждите на “БДЖ- Пътнически превози” ЕООД”. Офертата да съдържа техническо и финансово предложение и да бъде представена в деловодството на “БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, гр.София 1080, ул.”Иван Вазов” № 3 в срок до 10 /десет/ календарни дни, считано от публикуване на поканата в електронния сайт на “БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, всеки работен ден от 8,30 до 16,30 часа.

Офертата да съдържа: 1. Цена – единични цени без ДДС за всеки вид регистриращи ленти за лентови тахографи тип RT система “HASLER” / за 150 км/ч. и за 120 км/ч./ и обща стойност в лева на поръчката без ДДС. Цените се разбират DDP склада на Възложителя на адрес: гр.София 1202, ул.”Заводска” № 1, съгласно „Инкотермс 2000” /включително опаковка, маркировка, транспорт, застраховка, мито/. В плика с документите, ценовата оферта е запечатана в отделен непрозрачен по-малък плик. 2. Срок и начин на доставка на регистриращите ленти – на две партиди, по количества и вид, както следва: 2.1. Първа партида:

Регистриращи ленти за лентови тахографи тип RT система “HASLER” за 150 км/ч. – 3500 броя ; Регистриращи ленти за лентови тахографи тип RT система “HASLER” за 120 км/ч. – 1000 броя .

Срок за доставка на І-та партида - до 60 календарни дни след влизане на договора в сила. 2.2. Втора партида:

Регистриращи ленти за лентови тахографи тип RT система “HASLER” за 150 км/ч. – 3500 броя ; Регистриращи ленти за лентови тахографи тип RT система “HASLER” за 120 км/ч. – 1000 броя .

Срок за доставка на ІІ-та партида – до 60 календарни дни след получаване на писмена заявка от страна на Възложителя. 3. Място на доставка – регистриращите ленти следва да бъдат доставени в склада на Възложителя на адрес: гр.София 1202, ул.”Заводска” № 1. 4. Срок за плащане – посочете срок на плащане, не по-кратък от 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на фактура за съответната доставка, придружена от двустранно подписан приемателно- предавателен протокол и сертификат за качество. 5. Условия на плащане – в левове, по банков път. 6. Гаранционен срок на съхранение на регистриращите ленти - не по-кратък от 12 /дванадесет/ месеца от датата на получаването им в склада на Възложителя. 7. Срок на валидност на офертите – 90 календарни дни, считано от изтичане срока за представянето им.

8. Към офертата да се представят и следните документи: 8.1. Копие на удостоверение от Агенцията по вписванията или се посочва ЕИК. 8.2. Заверено копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. Представените документи по т.8.1 и 8.2 да са заверени с подпис на представляващия дружеството и

печат на дружеството.

8.3. Сертификат БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден на името на Производителя, за продукцията, с която участва кандидата. 8.4. Когато участникът не е производител, следва да представи документ от производителя в оригинал, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012 г. /оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др./. 8.5. Декларация от производителя, доказваща съответствие на технически параметри на предлаганите ленти за скоростомери тип RT система “HASLER” - диаграмна хартия с техническите изисквания на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД / Приложение № 1 към настоящата покана/. 8.6. Два екземпляра копия на чертежи, разработени от завода производител, заверени за производство през 2012г. с оригинален подпис и печат от производителя и касаещи разстоянието на линиите, надписите в полетата, начина на нанасяне на сигналната линия и цвета на линиите и др. поТехническите изисквания на “БДЖ-Пътнически превози” ЕАД /Приложение № 1/ за предлаганите ролки диаграмна хартия за скоростомери тип HASLER. 8.7. Образец на сертификата за качество, издаван от производителя, в който са посочени резултатите от проведени изпитания, съгласно т. 3 от техническите изисквания на Възложителя, към който да са приложени образци на протоколите от изпитанията/анализни свидетелства/. 8.8. Участникът задължително следва да представи по 5/пет/ броя безплатни мостри от всеки вид ролки диаграмна хартия за провеждане на експлоатационни изпитания, които мостри не подлежат на връщане след провеждане на процедурата.

Представените копия на документите да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подпис на представляващия участника по съдебна/търговска регистрация и печат на дружеството. Всички документи, които са на чужд език да се представят в превод на български език.

Офертата да е подписана от участника, с положен печат на дружеството. В случай, че офертата се подписва от пълномощник, да се представи изрично нотариално заверено пълномощно за настоящата малка обществена поръчка.

Офертата да бъде представена в запечатан непрозрачен плик с надпис: “Оферта за „Доставка на ленти за скоростомери тип RT система “HASLER” за нуждите на “БДЖ- Пътнически превози” ЕООД , адрес за кореспонденция, лице за контакт, както и телефон/факс/, GSM за контакт.

Оценяването на офертите, които отговарят на изискванията на Възложителя, ще се извърши по критерия „най-ниска цена”. При предложени еднакви най-ниски цени от двама или повече участници изпълнителят ще бъде определен чрез жребий, проведен в присъствието на участниците, подали оферти.

Договорът с избрания за изпълнител ще бъде сключен при условията на приложения към настоящата покана проект – Приложение № 2.

Условие за сключването на договора е представянето на гаранция за изпълнение на същия в размер на 3 % от неговата стойност без ДДС и със срок на валидност един месец след изпълнението на договора. Гаранцията следва да е учредена в полза на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД под формата на неотменяема банкова гаранция или като парична сума, внесена по сметка на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в Банка ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG57UBBS80021052226520.

Лице за контакт: инж. Веса Трифонова, тел. 0887 330 190

Приложение:

1. Технически изисквания - Приложение № 1

2. Проект на договор – Приложение № 2

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??