"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. „Иван Вазов” №3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: “Диагностика, контрол на ремонтите и доставка на резервни части за ДМВ 10005/006, 10009/010, 10019/020, 10041/042 и 10035/036”. Обявлението е публикувано под номер 508131 в Регистъра на обществените поръчки към АОП. Решението е публикувано под № 508127 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.

01605-2012-0018
BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" №3, За: инж. Веса Трифонова; инж. Стефан Костов, Република България 1080, София, Тел.: 0887 330190; 0885 000377, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Материално техническо снабдяване"; отдел "Ремонт Локомотиви"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bdz.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя
Диагностика, контрол на ремонтите и доставка на резервни части за ДМВ 10005/006, 10009/010, 10019/020, 10041/042 и 10035/036
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение: Република България гр.София, ул."Заводска" №1; гр.Варна, ул."Девня" №1
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Диагностика, контрол на ремонтите и доставка на резервни части за ДМВ 10005/006, 10009/010, 10019/020, 10041/042 и 10035/036
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
34630000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав; оборудване за контрол на железопътното движение
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции
ДА
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем
“Диагностика, контрол на ремонтите и доставка на резервни части за ДМВ 10005/006, 10009/010, 10019/020, 10041/042 и 10035/036". Процедурата е разделена на 6 обособени позиции, както следва: - Обособена позиция № 1 – “Диагностика и контрол на ремонта на ДМВ 10005/006, 10019/020, 10041/042 и 10035/036” - Обособена позиция № 2 – “Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10005/006” - Обособена позиция № 3 –“Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10009/010” - Обособена позиция № 4 – “Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10019/020” - Обособена позиция № 5 –“Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10041/042” - Обособена позиция № 6 –“Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10035/036”
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци
12

РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие в размер общо на 36 830 лв./тридесет и шест хиляди осемстотин и тридесет лева/ и се представят за всяка обособена позиция поотделно, както следва за: обособ.позиция №1- 2880 лв.,обособ.поз.№2-6586 лв., обособ.поз.№3-5928 лв., обособ.поз.№4-7893 лв., обособ.поз.№5-12302 лв.,обособ.поз.№6-1241 лв. Тази гаранция е валидна не по-малко от 60 дни след изтичане на срока на валидност на офертата. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на договора-3% от стойността на договора със срок на валидност 30 дни сред изтичане срока на договора. 3. Гаранция за добро изпълнение - представя се за всяка обособена позиция поотделно. Определеният за изпълнител участник следва да представи гаранция върху авансовото плащане в размер на 100% от стойността на авансовото плащане по договора за срок от 15 дни от извършване на услугата/доставката. Гаранциите се представят по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложените към документацията образци или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
1.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1. 1.1.Възложителят превежда авансово 30% от стойността на сключения договор в срок не по-кратък от 30 дни след сключване на договора. 1.2.Окончателно плащане 70 % от стойността на договора – в срок не по-кратък от 30 дни след приключване на диагностиката, контрола на ремонтите на ДМВ 10005/006, 10019/020, 10035/036, 10041/042 , доставката на резервни части за ДМВ 10005/006, 10019/020, 10035/036, 10041/042 и представяне на необходимите документи за плащане от Изпълнителя, посочени в проекта на договора към документацията. 2.ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ №2,4,5 И 6. 2.1.Възложителят превежда авансово 30% от стойността на сключения договор в срок не по-кратък от 30 дни след приключване на диагностиката на ДМВ 10005/006, 10019/020, 10035/036, 10041/042 и получаване на доклади с резултатите и опис на необходимия ремонт за отделните влакове. 2.2.Окончателно плащане 70 % от стойността на договора – в срок не по-кратък от 30 дни след окончателната доставка на цялото количество резервни части за ДМВ 10005/006, 10019/020, 10035/036, 10041/042 и представяне на необходимите документи за плащане от Изпълнителя, посочени в проекта на договора към документацията. 3.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3. 3.1.Възложителят превежда авансово 30% от стойността на сключения договор в срок не по-кратък от 50 дни след сключване на договора. 3.2.Окончателно плащане 70 % от стойността на договора – в срок не по-кратък от 30 дни след окончателната доставка на цялото количество резервни части за ДМВ 10009/010 и представяне на необходимите документи за плащане от Изпълнителя, посочени в проекта на договора към документацията.
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Обособени позиции №№ 2,4, 5 и 6: След приключване на диагностиката и представяне от Изпълнителя на доклад с резултатите от диагностиката на ДМВ с описи на необходимите резервни части за възстановяване на отделните влакове се актуализират предварителните спецификации за необходимите за доставка резервни части за възстановяване на ДВМ 10005/006, 10019/020, 10041/042 и 10035/036. Въз основа на доклада и описа от диагностиката се изготвят окончателните спецификации за необходимите резервни части, въз основа на които се извършват доставките на резервин части за ДВМ 10005/006, 10019/020, 10041/042 и 10035/036 необходимите резервни части /обособени позиции №№ 2,4,5 и 6/.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Участници в процедурата могат да бъдат всички български или чуждестранни юридически и физически лица, както и обединения между тях, които отговарят на изискванията на ЗОП. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Документ за самоличност на участника когато е физическо лице; заверено копие на документа за съдебна/търговска регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 3. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а отупълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларации по чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинали) и Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП /оригинал/ – попълват се по приложените образци към настоящата документация и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 6.Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията. 7. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие попълва съгласно приложения образец към документацията - Приложение №14. Ако участникът не предвижда подизпълнители, в декларацията заявява това. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП. 8. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал). 9. Документ за закупена документация за участие (оригинал или копие, заверено от участника). Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 и чл.47 ал.2 т.1,т.2,т.3,т.4 и т.5 от ЗОП. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, всички документи с изключение на посочения в т.2 се представят в превод на български език.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с подпис и печат на участника/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – “Диагностика и контрол на ремонта на ДМВ 10005/006, 10019/020, 10041/042 и 10035/036” 1.1. Декларация, съдържаща списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката през последните три години, включително стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, придружена от заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели - минимум 3 договора. 1.2. Заверено копие на лиценз (удостоверение), че участникът притежава софтуер за диагностика (с 2-ро и 3-то ниво) на достъп на централен компютър (ZSG), спирачен компютър (BSG), двигатели, скоростни кутии, врати, тоалетна, климатици; 1.3. Сертификати за проведено обучение (пълен курс) по техническата поддръжка на ДМВ тип VT 642 (серия 10) от завода производител SIEMENS AG или DB Mobility Logistics AG / DB Training, Learning & Consulting или еквивалентни. 1.4. Декларация, че диагностиката на ДМВ 10005/006, 10019/020, 10041/042 и 10035/036, ще се извършва в обем на Протокол за ремонт(IS 520+М2), съгласно приложения Протокол за ремонт към документацията. 1.5. Декларация за изпълняване на контрола ( супервизията ) по време на ремонта на ДМВ 10005/006, 10019/020, 10041/042 и 10035/036, като на всеки етап от ремонта изискващ контролни измервания и тестове да се изготвят необходимите протоколи за документиране на резултатите. 1.6. Декларация, че участника ще извърши приемането от ремонт и ще участва в пътните проби на ДМВ 10005/006, 10019/020, 10041/042 и 10035/036, и ще подпише протокола за предаване в експлоатация. 1.7. Декларация за поемане на гаранционен срок за извършения възстановителен ремонт на ДМВ 10005/006, 10019/020, 10041/042 и 10035/036 в размер на 12 месеца от датата на предаване в експлоатация. 2.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2,3,4,5 и 6– “Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10005/006, 10009/010, 10019/020, 10041/042 и 10035/036” 2.1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години, включително стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, придружена от заверени копия референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели. Участникът да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години, с приложени минимум 3 броя референции. 2.2. Когато участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганите резервни части, договор или друг оторизиращ документ, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012/2013 г. 2.3. Сертификати за качество на доставените резервни части /оригинални/, издадени от производителя. 2.4. Декларация за поемане на гаранционен срок на доставените резервни части за ДМВ 10005/006, 10009/010, 10019/020, 10041/042 и 10035/036, както следва: а) три години за пластмасови стенни панели, гумени профили и ленти; б) две години за възли и агрегати от климатичната система, възли и агрегати от спирачната система, еластични и гъвкави връзки на предавателната система, въздуховоди (тръбопроводи), шлангове, хромирани и анодизирани части, чистачките на стъклата и механизмите за задвижването им; в) една година за всички части, възли и агрегати, които не са посочени в подточки а) и б).
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
НЕ

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.12.2012 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.12.2012 г. Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.12.2012 г. Час: 14:00
Място
гр.София, ул."Иван Вазов" № 3, Заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Tова представлява периодично повтаряща се поръчка
НЕ
VI.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове
НЕ
VI.3) Допълнителна информация
Документацията за участие е достъпна и налична на електронната страница на БДЖ - http://www.bdz.bg, раздел "Проекти и търгове".
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
Съгласно чл.120 от ЗОП
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
08.11.2012 г.

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Диагностика и контрол на ремонта на ДМВ 10005/006, 10019/020, 10041/042 и 10035/036
1) Кратко описание
Диагностика и контрол на ремонта на ДМВ 10005/006, 10019/020, 10041/042 и 10035/036
2) Общ терминологичен речник (CPV)
48100000, 48140000
Описание:
Софтуерни пакети за индустрията
Софтуерни пакети за контрол на железопътния трафик
3) Количество или обем
Диагностиката се извършва в обем на IS 520+М2 - Приложение 1 към проекта на договор на документацията.
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10005/006”
1) Кратко описание
Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10005/006
2) Общ терминологичен речник (CPV)
34630000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав; оборудване за контрол на железопътното движение
3) Количество или обем
Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10005/006
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10009/010”
1) Кратко описание
“Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10009/010”
2) Общ терминологичен речник (CPV)
34630000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав; оборудване за контрол на железопътното движение
3) Количество или обем
“Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10009/010”
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10019/020”
1) Кратко описание
“Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10019/020”
2) Общ терминологичен речник (CPV)
34630000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав; оборудване за контрол на железопътното движение
3) Количество или обем
“Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10019/020”
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10041/042”
1) Кратко описание
“Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10041/042”
2) Общ терминологичен речник (CPV)
34630000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав; оборудване за контрол на железопътното движение
3) Количество или обем
“Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10041/042”
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10035/036”
1) Кратко описание
“Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10035/036”
2) Общ терминологичен речник (CPV)
34630000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав; оборудване за контрол на железопътното движение
3) Количество или обем
“Доставка на резервни части за ремонт на ДМВ 10035/036”
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Документи за участие:

 

1. “Условия за участие в открита процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка и указания за подготовка на офертата”

 

2. “Протокол за ремонт /IS 520 + М2/”

 

3. Приложение №1 – “Образец на Оферта за обособена позиция №1”

 

4. Приложение №2 – “Образец на Оферта за обособени позиции №№2,4,5 и 6 “

 

5. Приложение №3 – “Образец на Оферта за обособена позиция №3”

 

6. Приложение №4 – “Образец на Ценова оферта за обособена позиция №1”

 

7. Приложение №5 – “Образец на Ценова оферта за обособена позиция №2”

 

8. Приложение №6 – “Образец на Ценова оферта за обособена позиция №3”

 

9. Приложение №7 – “Образец на Ценова оферта за обособена позиция №4”

 

10. Приложение №8 – “Образец на Ценова оферта за обособена позиция №5”

 

11. Приложение №9 – “Образец на Ценова оферта за обособена позиция №6”

 

12. Приложение №10 – “Проект на договор за обособена позиция №1”

 

13. Приложение №11 – “Проект на договор за обособени позиции №№2,4,5 и 6”

 

14. Приложение №12 – “Проект на договор за обособена позиция № 3”

 

15. Приложение №13 – “Декларация по чл.47,ал.1,т.1,ал.2,т.2 и 5 и ал.5,т.1 от ЗОП”

 

16. Приложение №14 – “Декларация по чл.47,ал.1,т.2 и 3,ал.2,т.1,3 и 4 и ал.5,т.2 от ЗОП”

 

17. Приложение №15 – “Декларация във връзка с чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП”

 

18. Приложение №16 – “Декларация във връзка с чл.56, ал.1,т.12 от ЗОП”

 

19. Приложение №17 – “Образец на Банкова гаранция за участие”

 

20. Приложение №18 – “Образец на Банкова гаранция за изпълнение на договора”

 

21. Приложение №19 – “Образец на Банкова гаранция за добро изпълнение за обособена позиция №1”

 

22. Приложение №20 – “ Образец на Банкова гаранция за добро изпълнение за обособени позиции №№2,4,5 и 6”

 

23. Приложение №21 – “ Образец на Банкова гаранция за добро изпълнение за обособена позиция №3”

 

24. “Съдържание”

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??