"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. „Иван Вазов” №3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: “Доставка на 7 броя мобиллифтове тип МА 12 за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД ". Обявлението е публикувано под номер 508738 в Регистъра на обществените поръчки към АОП. Решението е публикувано под № 508739 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.
01605-2012-0019
BG-гр.София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5
ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" №3,
За: Руска Чолакова, инж. Георги Георгиев, Р България 1080, гр.София, Тел.: 0889 055710; 0884 363084, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg,
Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Материално техническо снабдяване",
отдел "Организация на превозите"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bdz.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или
заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на 7 броя мобиллифтове тип МА 12 за нуждите на "БДЖ-Пътнически
превози" ЕООД
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката
или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
Доставка на 7 броя мобиллифтове тип МА 12 за нуждите на "БДЖ-Пътнически
превози" ЕООД
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34951000
Описание:
Платформи за достъп
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на
Световната търговска организация
НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Доставка на 7 броя мобиллифтове тип МА 12 за нуждите на "БДЖ-Пътнически
превози" ЕООД
ІІ.2.2) Опции
НЕ
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие в размер на 800 /осемстотин/ лв. Тази
гаранция е валидна не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на валидност на
офертата.За задържането и освобождаването на
гаранцията за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП.2.Гаранция за изпълнение на обществената поръчка-3% от стойността
на договора със срок на валидност 30 дни сред изтичане срока на договора.Гаранцията за изпълнение се представя от определения за
изпълнител участник. Гаранциите се представят по избор на участника под
формата на неотменяема банкова гаранция по приложения към документацията
образец или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически
превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520,
BIC: UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД.
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към
съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път в лева в срок не по-кратък от 30 дни след
доставката на изделията срещу представени приемо-предавателен протокол,
сертификат за качество на стоката,инструкция зя обслужване на мобиллифта в
експлоатация и оригинална фактура.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът,
определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и
юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването
им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат всички
български или чуждестранни юридически и физически лица, както и обединения
между тях, които отговарят на изискванията на ЗОП. 1. Списък на документите,
съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Документ за
самоличност на участника когато е физическо лице; заверено копие на документа
за съдебна/търговска регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за
търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен
търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен
еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в
държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно § 1, т.16а от ДР
на ЗОП.В случай, че участникът е обединение, което не
е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено
обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се
посочва представляващия.3.Заверено копие от
удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/.При липса на
регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото
обстоятелство. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо
офертата /оригинал/ – представя се, когато офертата не е подписана от
управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от
упълномощен негов представител. Пълномощното следва да
съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и
изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да
представлява участника в процедурата. 5. Декларация по чл. 47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП /оригинали/ и Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от
ЗОП /оригинали/ – попълват се по приложените образци към настоящата
документация и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 6. Декларация
за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12
/оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно
образеца към документацията. 7. Когато участникът предвижда подизпълнители,
които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация
посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела
на тяхното участие. Ако участникът не предвижда
подизпълнители, представя декларация, в която заявява това.8.Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56,
ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни
обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 9. Документ за гаранция за
участие в оригинал. 10. Документ за закупена документация за участие - /копие
заверено от участника/. Задължително се отстраняват от процедурата кандидати
или участници при наличието на основанията по чл.69, ал.1 и/или обстоятелствата
по чл.47, ал.1,2 , т.1,2,3,4 и 5 и/или ал.5 от ЗОП. В
случай,че участникът е чуждестранно физическо или
юридическо лице, всички документи с изключение в посочения в т.2 се представят
в превод на български език.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за
предходната година /заверени с подпис и печат на участника/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с
предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години,
включително стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/,
придружен от заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение , от част от посочените получатели. 2. Когато
участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може
и нотариално заверено копие/ от производителите на мобиллифтове, договор или
друг оторизиращ документ, доказващ правото на участника да предлага и извършва
доставки на неговата продукция през 2012/2013г. 3. Образец на сертификат за
качество за потвърждаване на съответствието на предлаганите мобиллифтове с
изискванията на Възложителя от "Техническите изисквания" към
документацията за участие, и/или декларация за съответствие /в оригинал/ с
подпис и печат на производителя. 4.Сертификат на Европейската
общност, съгласно Директива 2006/42/ЕО преработена Директива 98/37/EО и
Сертификат за прототип на изделието за безопасност от оторизиран орган.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната
квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита
ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
НЕ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и
допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при
състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.12.2012 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се
внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози"
ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320,
и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.12.2012 г. Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за
участие
Български
IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.12.2012 г. Час: 14:00
Място
гр.София, ул."Иван Вазов" №3, заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и
представители на средствата на масова информация и на юридически лица с
нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3,4 и 5 и чл.69а, ал.3
от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на
ЕС
НЕ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000,
София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg,
Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
съгласно чл.120 от ЗОП
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
13.11.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Документация за участие:
1. Съдържание на документацията
2.Технически изисквания за доставка на мобиллифтове
3.Технически изисквания за доставка на мобиллифтове
4. Условия за участие в открита процедура по ЗОП и указания към участниците за подготовка на офертата
5. Приложение №1 -Декларация за примане на условията на проекта на договора по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП
8. Приложение №4 Доказателства за технически възможности по чл.51, ал.1 от ЗОП
9. Приложение №5 Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП
10. Приложение №6 – Образец на оферта
11. Приложение №7 – Образец на ценова оферта
12. Приложение №8 – Образец на банкова гаранция за участие
13. Приложение №9 – Образец на банкова гаранция за изпълнение на договор
14. Приложение №10 – Проект на договор
15. Приложение №11 – Списък на гарите, в които ще бъдат доставени мобиллифтове
- spisak20na20gari-jpg.jpg (JPG, 221.14 KB)
- prdog.doc (DOC, 76.00 KB)
- obrbankgar-za20izpalnenie.doc (DOC, 28.00 KB)
- obrbankgar-za20uchastie.doc (DOC, 28.00 KB)
- dekl56-8.doc (DOC, 35.50 KB)
- dek-chl51.doc (DOC, 37.50 KB)
- dekl-56-12.doc (DOC, 29.50 KB)
- uslov-za20uchastie.doc (DOC, 64.00 KB)
- sadarganie-mobilliftove.doc (DOC, 35.50 KB)