"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. „Иван Вазов” №3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: "Застраховка "Релсови превозни средства " /за имуществени щети/ и гражданска отговорност към трети лица - на 30 броя спални вагони тип TVS 2000 - ново строителство". Обявлението е с уникален номер номер 01605-2012-0020 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.

01605-2012-0020

BG-София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1)Наименование, адреси и място/места за контакт

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: Йордан Хинов, инж. Ирена Лозанова, Република България 1080, София, Тел.: 0889 399252; 0884 280913, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: Отдел "Финансов мениджмънт", отдел "МТС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2)Основна дейност или дейности на възложителя

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1)Описание

II.1.1)Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

"Застраховка "Релсови превозни средства " /за имуществени щети/ и гражданска отговорност към трети лица - на 30 броя спални вагони тип TVS 2000 - ново строителство"

II.1.2)Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

Услуги
Категория услуги: 6

Основно място на изпълнение: на територията на Република България
Код
NUTS: BG

ІІ.1.3)Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5)Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предоставяне на застрахователна услуга чрез сключване на застраховка "Релсови превозни средства" /за имуществени щети/ и гражданска отговорност към трети лица – на 30 броя спални вагони тип TVS 2000- ново строителство, за нуждите на "БДЖ- Пътнически Превози“ ЕООД за период от 4 /четири/ години

ІІ.1.6)Общ терминологичен речник (CPV)

66500000 (SB01) , 66510000

Описание:

Услуги по застраховане и услуги на самостоятелни осигурителни фондове (За застраховане )
Застрахователни услуги

ІІ.1.7)Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8)Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9)Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2)Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1)Съвкупно количество или обем

Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1 от документацията за участие.

ІІ.3)Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

Срок в месеци

48

РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1)Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1)Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в размер: 30 000 лв. /тридесет хиляди лева/ със срок на валидност 60 дни след изтичане срока на валидност на офертата, представена в една от следните форми: а) Парична сума – внася се по набирателна сметка на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBANBG57 UBBS 80021052226520, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Застраховка "Релсови Превозни средства " /за имуществени щети/ и гражданска отговорност към трети лица - на 30 броя спални вагони тип TVS 2000 - ново строителство" б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД, съгласно приложен образец към документацията за участие. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността договора без ДДС, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция. Условията по задържането, усвояването и освобождаването на Гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.

ІІІ.1.2)Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща съответните застрахователни премии разсрочено на четири вноски и на падежни дати, за всяка година по отделно: 1. Първа вноска до десет дни след издаване на всяка поредна застрахователна полица; 2. Втора, трета и четвърта вноска - до десетия ден от началото на вяко поредно тримесечие от срока на издадената застрахователна полица; В срок до десет дни преди падежите, определени по горе Изпълнителят следва да предаде на Възложителя сметка с дължимата премия.

ІІІ.1.3)Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният за изпълнител е обединение на физически и / или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския Закон.

ІІІ.2)Условия за участие

ІІІ.2.1)Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Офертата съгласно документацията за участие задължително съдържа: 1. Списък на изискваните документи съдържащи се в офертата съгласно чл. 56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или упълномощено от него лице; 2. Документ за самоличност на участника, когато е физическо лице; заверено копие на документа за съдебна / търговска регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ издаден от съдебен или административен орган, в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 3. Заверено копие от удостовението за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4. Заверено копие на валиден лиценз за извършване на застраховки „Релсови превозни средства“ и удостоверение от компетентен орган. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата /оригинал/ - представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата /упълномощен и упълномощител/, както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 6. Декларации: 6.1. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5 ал. 5, т. 1 от ЗОП - /оригинал/; 6.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - /оригинал/. Декларациите се подписват от лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 6.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор-Приложение №4 към документацията за участие, във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията. 6.4. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - съгласно образеца. 6.5. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът не предвижда подизпълнители, представя декларация, в която заявява това. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите, посочени в чл.56,ал.2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 7. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка (оригинал). 8. Документ за закупена документация за участие /оригинал или копие заверено от участника/. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл. 69, ал.1 и / или чл. 47 , ал.1 и ал.5 и чл. 47, ал.2, т.1, т.2, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП.

ІІІ.2.2)Икономически и финансови възможности

Участникът следва да докаже наличието на възможности за изпълнение на предмета на настоящата поръчка като представи следните документи: 1. За юридически лица:. 1.1. Заверено от Участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.). 1.2. Заверено от Участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011г.); 1.3. За физическите лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.) 2. Разпечатка от компетен надзорен орган, съгласно законодателството на страната, където участникът е установен, удостоверяваща наличие на премиен приход за 2011 г. по застраховка „Релсови превозни средства“. Критерии за допустимост: Участникът да има разпечатка за наличие на премиен приход за 2011 г. по застраховка „Релсови превозни средства“, в размер не по-малко от 200 000 лева. Ако участникът е чуждестранно лице е нужно да представи документите описани по-горе с превод на Български език.

ІІІ.2.3)Технически възможности

1. Декларация - Списък на сключени застрахователни договори по предмета на поръчката, през последните три години с посочени стойности, срокове и клиенти, придружена от референции за добро изпълнение; 2. Справка - декларация за наличие на представителства във всички областни центрове на Република България.

ІІІ.2.4)Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3)Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1)Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кодекс за застраховането

ІІІ.3.2)Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1)Вид процедура

ІV.1.1)Вид процедура

Открита

ІV.2)Критерии за възлагане

ІV.2.1)Критерии за възлагане

Най-ниска цена

ІV.2.2)Ще се използва електронен търг

НЕ

IV.3)АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

ІV.3.3)Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

05.01.2013г. Час: 16:30

Платими документи

ДА

Цена

20 BGN

Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр.София, ул.Иван Вазов №3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в лева в Банка ОББ, клон "Света София", IBAN : BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа.

ІV.3.4)Срок за получаване на оферти или заявления за участие

16.01.2013г. Час: 16:30

IV.3.5)Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6)Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

Продължителност в дни

150

IV.3.7)Условия за отваряне на офертите

Дата: 17.01.2013г. Час: 11:00

Място

гр. София 1080, ул. Иван Вазов №3, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68, ал.3, ал.4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1)Tова представлява периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2)Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3)Допълнителна информация

Максималната горна граница на тарифната ставка /тарифно число/ определена от Възложителя е 1.45%. Участниците предложили по-високи тарифни ставки ще бъдат отстранявани от процедурата и офертите им няма да бъдат допускани до оценяване.

VI.4)Процедури по обжалване

VI.4.1)Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2)Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5)Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2012г.

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Документи за участие:

 

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??