"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. „Иван Вазов” №3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: ”Избор на оператор за изработване и доставка на ваучери за храна по смисъла на чл. 209 от ЗКПО на персонала от „Холдинг БДЖ” ЕАД и „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД” за едногодишен период” Обявлението е публикувано под номер 527260 в Регистъра на обществените поръчки към АОП. Решението е публикувано под № 527258 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.
01.03.2013г.
01605-2013-0005
BG-София: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO
Услуги
РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1)Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175405647
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" №3, За:
Руска Чолакова, РБългария 1080, София, Тел.: 0889
055710, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Материално техническо снабдяване"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: http://www.bdz.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна
информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и
допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията
за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2)Основна дейност
Железопътни услуги
I.3)Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)Описание
II.1.1)Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя
"Избор на оператор за изработване и доставка на ваучери за храна по
смисъла на чл. 209 от ЗКПО на персонала от "Холдинг
БДЖ" ЕАД и "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД за едногодишен
период."
II.1.2)Вид на поръчката и място на изпълнение на
строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката
или място на предоставяне на услугите:
Р България
Код NUTS:
ІІ.1.5)Кратко описание на поръчката или покупката/ите
"Избор на оператор за изработване и доставка на ваучери за храна по
смисъла на чл. 209 от ЗКПО на персонала от "Холдинг
БДЖ" ЕАД и "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД за едногодишен
период."
ІІ.1.6)Общ терминологичен речник (CPV)
22000000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
ІІ.1.7)Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)
НЕ
II.1.8)Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции
НЕ
II.1.9)Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2)Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)Общо количество или обем
Изработване и доставка на ваучери за 6 483 броя персонал за "Холдинг
БДЖ" ЕАД и БДЖ-Пътнически превози"ЕООД за едногодишен период,като за
"Холдинг БДЖ" ЕАД е 245 броя персонал и за "БДЖ-Пътнически
превози" ЕООД е 6 238 броя персонал. Предоставянето на ваучери за храна на
персонала за "Холдинг БДЖ" ЕАД и "БДЖ-Пътнически превози"
ЕООД е съгласно чл.209 от Закона за корпоративното подоходно облагане /ЗКПО/.
II.2.2)Информация относно опциите
Опции
НЕ
II.2.3)Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване
НЕ
ІІ.3)Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци
12
РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие - 38 000,00 лв със срок на валидност 150 дни от крайния
срок за подаване на офертите, във вид на депозит или банкова гаранция по сметка
на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN:
BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически
превози” ЕООД. 2.Гаранция за изпълнение - участникът, определен за изпълнител,
представя на всеки от Възложителите гаранция за изпълнение, в размер на 3 % от
съответната, дължима от съответния Възложител стойност на договора. Гаранцията
се представят в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал,със срок на валидност 30/тридесет/ дни след изтичане срока
на договора или парична сума /депозит/ внесена по банкови сметки на
Възложителите: "Холдинг БДЖ" ЕАД- ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN BG
35 BPBI 7942 1089 1916 01 BIC:BPBIBGSF, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
- ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF.
ІІІ.1.2)Основни финансови условия и начини на плащане
и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Съгласно раздел V от проекта на договор към документацията за участие.
ІІІ.1.3)Правна форма, която трябва да придобие групата
от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато определеният за изпълнител участник е обединение на физически и/или
юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
ІІІ.1.4)Други особени условия
ІІІ.2)Условия за участие
ІІІ.2.1)Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във
връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени
изискванията
Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко
българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, регистрирано като
търговец по Търговския закон или по националното си законодателство,както и
техни обединения. 1. Документ за единен идентификационен код / ЕИК/, съгласно
чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или
едноличен търговец или заверено копие на документа за съдебна/търговска
регистрация. Чуждестранните юридически лица представят
съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в
държавата, в която са установени, съгласно § 1, т.16а от ДР на ЗОП.Документ за самоличност на участника когато е физическо лице.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо
лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението –
оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва
представляващия. 2. Заверено копие от удостоверение за регистрация по
ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация
следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство.3.Участниците да представят заверено копие на валидно Разрешение
издадено от Министъра на финансите за извършване на дейност на оператор,
съгласно условията и реда на Наредба №7/09.07.2003г.за
условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност
като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор
/Наредба №7/2003г./. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо
офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от
управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от
упълномощен негов представител. Пълномощното следва да
съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и
изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да
представлява участника в процедурата. 5. Декларация по чл. 47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинали) и Декларация по чл.47, ал.1, т. 2 и 3, ал.2, т. 1, 3 и 4 и ал.5, т. 2 от ЗОП
(оригинали – попълват се по приложените образци към настоящата документация и
се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП.6.Декларация
за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12
/оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно
образеца към документацията. 7. Когато участникът предвижда
подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в
декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще
извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът не
предвижда подизпълнители, представя декларация, в която заявява това.Ако участникът предвижда участието на подизпълнители се прилага чл.56, ал.2 от ЗОП.8.Когато участникът
в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП. Не могат да
участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието
на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1,2
т. 1, 2, 3, 4 и 5 и/или ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2)Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени
изискванията
1.Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на
участника за предходната година.
ІІІ.2.3)Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени
изискванията:
1.Декларация, съдържаща списък на основните договори за изработване и доставка
на ваучери изпълнени през последните три години, включително стойностите,
датите, място и срокове на изпълнение и получателите /представя се в оригинал/,
придружена от заверени копия на референци и заверени /препоръки/ за добро
изпълнение, от част от посочените получатели. Изискване на Възложителя -
участникът да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора през последните 3
години, с приложени минимум 3 броя референции. 2. Образец на ваучер отговарящ
на чл. 22, ал.2 от Наредба №7/09.07.2003 г.
ІІІ.3)Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ДА
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
Наредба №7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на
разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и
осъществяване на дейност като оператор.
ІІІ.3.2)Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на
персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
НЕ
РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1)Вид процедура
ІV.1.1)Вид процедура
Открита
ІV.2)Критерии за възлагане
ІV.2.1)Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг
НЕ
ІV.3)Административна информация
ІV.3.2)Предишни публикации относно същата поръчка
НЕ
ІV.3.3)Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на
описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.04.2013 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се
внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози"
ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG57UBBS80021052226520, и
се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4)Срок за получаване на оферти и на заявления за
участие
11.04.2013 г. Час: 16:30
IV.3.5)Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или
заявленията за участие
Всеки от официалните езици на ЕС
IV.3.6)Минимален срок, през който оферентът е обвързан
от офертата
Продължителност в дни
150
IV.3.7)Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.04.2013 г. Час: 10:30
Място
София, ул. "Иван Вазов" №3, заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и
представители на средствата за масова информация и на юридически лица с
нестопанска цел, при действията на комисията по чл. 68, ал.3,4 и ал.5 от ЗОП, както и при отваряне и оповестяване на ценовите
оферти, съгласно чл.69 а, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка
НЕ
VI.2)Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
НЕ
VI.4)Процедури по обжалване
VI.4.1)Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000,
София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg,
Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)Подаване на жалби
съгласно чл.120 от ЗОП
VI.5)Дата на изпращане на настоящото обявление
01.03.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Документация за участие:
0.Решение за обща процедура по чл.8, ал.6 от
ЗОП
1.
Съдържание на документацията
2.Условия за участие в откритата процедура и
указания към участниците за подготовка на офертата
3.Технически изисквания на „БДЖ-Пътнически
превози” ЕООД
4.
Приложение №1- Образец на оферта
5.
Приложение №2 –Образец на ценова оферта
9.
Приложение №6 Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП /по образец/
11.
Приложение №8 -Справка-декларация по чл.51,
ал.1 от ЗОП
12.
Приложение №9 – Образец на банкова гаранция
за участие
13.
Приложение №10 – Образец на банкова гаранция
за изпълнение на договор
14.
Списък на населените места, където „Холдинг
БДЖ” ЕАД и „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД имат структури
- punktove20za20dostavka.jpg (JPG, 360.32 KB)
- spisak20na20naseleni20mesta.jpg (JPG, 331.64 KB)
- obr-bank-gar-za20izp.doc (DOC, 29.00 KB)
- obr-bank-gar-za20uch.doc (DOC, 28.00 KB)
- dekl-chl51.doc (DOC, 38.50 KB)
- dekl-56-12.doc (DOC, 30.50 KB)
- dekl-56-8.doc (DOC, 37.50 KB)
- dekl-47-al1-t2.doc (DOC, 30.00 KB)
- dek-47-al1-t1.doc (DOC, 32.50 KB)
- proekt-dogovor.doc (DOC, 78.50 KB)
- cenova-oferta.doc (DOC, 44.00 KB)
- oferta.doc (DOC, 38.00 KB)
- tehn-iziskv-jpg.jpg (JPG, 585.95 KB)
- uslovia.doc (DOC, 105.00 KB)
- sadarjanie.doc (DOC, 39.00 KB)
- proced.pdf (PDF, 2.22 MB)