"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. „Иван Вазов” №3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: „ПРОЕКТИРАНЕ, ТЕХНИЧЕСКО СЪГЛАСУВАНЕ, ДОСТАВКА, МОНТАЖ, ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ И ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ НА СИСТЕМИ ЗА ТЪРГОВСКО ИЗМЕРВАНЕ НА ТЯГОВА ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА “БДЖ-ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ” ЕООД”. Обявлението е публикувано под номер 543596 в Регистъра на обществените поръчки към АОП. Решението е публикувано под № 543593 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.

01605-2013-0009
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO
Доставки
РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175405647
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" №3, За: инж. Емил Костов; инж.Веса Трифонова, Република България 1080, София, Тел.: 0887 436719; 0887 330190, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Енергийна ефективност и Екология"; отдел "Материално техническо снабдяване"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възложителя: http://www.bdz.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна дейност
Железопътни услуги
I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя
„Проектиране, техническо съгласуване, доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на системи за търговско измерване на тягова електроенергия за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Република България съгласно Списък на експлоатационните пунктове на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, приложение към документацията за участие
Код NUTS: BG
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Обществената поръчка включва проектиране, техническо съгласуване, доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на 88 броя системи за търговско измерване на тягова електроенергия за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД за електрически локомотиви серии 41,44, 45 и 61.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
38554000
Описание:
Електромери
ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)
НЕ
II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции
НЕ
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Обществената поръчка включва проектиране, техническо съгласуване, доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно обслужване на 88 броя системи за търговско измерване на тягова електроенергия за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, за електрически локомотиви серии 41,44, 45 и 61.
II.2.2) Информация относно опциите
Опции
НЕ
II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване
НЕ
ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци
18
РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие в размер на 10 000 лв. /десет хиляди лева/. Тази гаранция е валидна не по-малко от 60 /шестдесет/ дни след изтичане на срока на валидност на офертата. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на обществената поръчка - 3% от стойността на договора със срок на валидност 30 /тридесет/ дни сред изтичане срока на договора.Представя се от участника, определен за изпълнител. Гаранциите се представят по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложените към документацията образци или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път, в лева, съгласно проекта на договор, в срок не по-кратък от 25 /двадесет и пет/ дни и не по-дълъг от 30 дни, след представяне на необходимите документи за изпълнени дейности по съответните етапи на договора: /-приемо-предавателни протоколи;- удостоверения за одобрен тип от "Български институт по метрология" или еквивалентен оторизиран орган в съответната страна, в която е ригистриран участника /ако е чуждестранно лице/ за елементите на Системата за търговско измерване на тягова електроенергия /СТИТЕ /:Измервателен токов трансформатор средно напрежение; Измервателен напреженов трансформатор средно напрежение; Електронен електромер с вграден модем; -протоколи от тип "С" за измерване и протоколиране на СТИТЕ; -протоколи за въвеждане на СТИТЕ в експлоатация; - оригинална/и фактура/и, издадена/и на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, с адрес -1080 София, ул.”Иван Вазов” N 3 и с МОЛ: инж. Георги Димов Иванов, която освен задължителните реквизити да съдържа: № и предмет на договора;- технически паспорт на всяка Система за търговско измерване на тягова електроенергия;- сертификати за качество на използваните материали и консумативи за измерителните системи; - гаранционни карти на елементите на измерителните системи от завода производител;- инструкция /ръководство/ за ползването им.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като Търговско дружество по Търговския закон.
ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия
НЕ
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията
Участници в процедурата могат да бъдат всички български или чуждестранни юридически и физически лица, както и обединения между тях, които отговарят на изискванията на ЗОП. 1. Заверено копие на документа за съдебна/търговска регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие на документ за самоличност на участника когато е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващият. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП. 2. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 3.Когато офертата се подава от юридическо лице, същата следва да е подписана от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или упълномощен с нотариално заверено пълномощно негов представител, както и оформена с печат на участника. Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 4. Декларации: 4.1. По чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинали) – попълват се по приложения образец /Приложение № 5 / към настоящата документация и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 4.2. Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинали) – попълват се по приложения образец /Приложение № 6/ към настоящата документация и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 4.3. Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП за подизпълнители - /текста е в Раздел VІ.3. "Допълнителна информация", от обявлението. 4.4.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, във връзка с чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП / Приложение №12/. 4.5.Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/, попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията – Приложение № 8. 5. Документ за акредитация, издаден от изпълнителна агенция БСА /Българска служба за акредитация/ или от еквивалентен оторизиран орган в съответната страна, в която е регистриран участника /ако е чуждестранно лице/, за издаване на протоколи от тип “С” за измерване и протоколиране на измерителни средства за електрически тягов подвижен състав /ЕТПС/. 6. Валиден лиценз (удостоверение) на участника за правоспособност за проектиране на електрически системи ниво средно напрежение, издаден от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране /КИИП/ или от еквивалентен оторизиран орган в съответната страна, в която е регистриран участника /ако е чуждестранно лице/, за проектиране на ел.системи ниво средно напрежение. 7. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал или копие, заверено от участника). 8. Документ за закупена документация за участие (оригинал или копие, заверено от участника). Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 и чл.47 ал.2 т.1,т.2,т.3,т.4 и т.5 от ЗОП. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или е обединение от такива лица , всички документи на чужд език, посочени в т.1 се представят в официален превод на български език.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията
1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходните 3 /три/ години /2010, 2011, 2012/, заверени с подпис и печат на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:
1. Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП , съдържаща списък на основните договори, изпълнени от участника с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите /представя се в оригинал/, придружена от оригинални или нотариално заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените възложители, попълнена и подписана от представляващия участника , съгласно образеца към документацията - Приложение №13. Критерий за допустимост: Участникът следва да има изпълнен не по-малко от 1 /един/ договор с предмет сходен с предмета на поръчката. 2.Декларация по чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП , по образец /Приложение № 11/, съдържаща списък на техническите лица, отговарящи за проектирането, монтажа и въвеждане в експлоатация на СТИТЕ, включително и тези, отговарящи за контрола на качеството. 3. Документи съгласно чл.51, ал.1,т.7 от ЗОП, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководния и експертен състав на участника, а именно: - Копия на валидни удостоверения на персонала на участника по Наредба №16-116 за “ Техническа експлоатация на електрообзавеждането” и “Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби и топлофикационни централи и по електрически мрежи” или еквивалентни; - Автобиография - следва да доказва квалификацията на експерта и професионалния му опит.- Копия от дипломи и сертификати, копия от договори, копия на трудови книжки, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи, които участникът счита за относими и подходящи. 4. Копие на удостоверения /или друг документ/ за одобрен тип от “Български институт по метрология” или еквивалентен оторизиран орган на съответната страна, в която е регистриран участника /ако е чуждестранно лице/ съгласно Закона за измерванията за елементите на Системата за търговско измерване на тягова електроенергия за ЕТПС, /електромери с вграден модем, измервателни напреженови трансформатори средно напрежение, измервателни токови трансформатори средно напрежение/. 5. Декларация от участника за съвместимостта на предлаганите електромери с европейските железопътни администрации/превозвачи, придружена с минимум 1 /един/ брой референция от съответната/те железопътна/и администрация/и/превозвач/и, опериращи на територията на ЕС. 6. Декларация на участника, че ще осигури 12 месечно гаранционно обслужване за всяка измерителна система поотделно, считано от датата на въвеждане й в експлоатация.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ДА
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
Персоналът на участника да притежава валидни удостоверения по Наредба №16-116 за “ Техническа експлоатация на електрообзавеждането” и “Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби и топлофикационни централи и по електрически мрежи”.
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
НЕ
РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Техническо предложение; тежест: 30
Показател: Срок за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на СТИТЕ; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг
НЕ
ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
ДА
Периодично индикативно обявление
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 034 - 054294 от 16.02.2013 г.
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.06.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в лева, по банков път, по банковата сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, или в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
24.06.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Всеки от официалните езици на ЕС
Български
IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.06.2013 г.  Час: 14:00
Място
1080 гр.София, ул."Иван Вазов" №3, Заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка
НЕ
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
НЕ
VI.3) Допълнителна информация
Към раздел ІІІ.2.1) т.4.3. 4.3. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за подизпълнители. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, дела на тяхното участие и попълва декларация съгласно приложения образец към документацията - Приложение №7. Ако участникът не предвижда подизпълнители, представя декларация, в която заявява това. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях декларация за съгласие за участие като подизпълнител /Приложение №7а/ и документите, посочени в : - Раздел ІІІ.2.1. - т.1,т.4.1.,т.4.2.,т.4.4. При условие, че подизпълнителят/те ще извършва/т дейности по проектиране и/или протоколиране предоставят документите по т.5 и 6; - Раздел ІІІ.2.2. - Всички документи и - Раздел ІІІ.2.3.- Документите по т.т. 1, 2, 3, 4 и 5 в зависимост от вида и обема работи, които ще изпълнява съответния подизпълнител.
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
Съгласно чл.120 от ЗОП.
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
31.05.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Документи за участие:

 

0. “Съдържание”

 

1. “Условия за участие в открита процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка и указания за подготовка на офертата”

 

2. “Техническа спецификация за доставка, монтаж и пускане в експлоатация на система за измерване на количеството електрическа енергия от електрически тягов подвижен състав на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”

 

3. “Методика за оценка на офертите”

 

4. “ Списък на експлоатационните пунктове /адреси и лица за контакти/ на “БДЖ-Пътнически превози” EООД“

 

5.  Приложение №1 –  “Образец на Оферта”

 

6. Приложение №2 – “Образец на Техническо предложение”

 

7. Приложение №3 – “Образец на Ценова оферта ”

 

8. Приложение №3.1 – “Приложение към Ценовата оферта”

 

9. Приложение №3.2 – “Приложение към Ценовата оферта”

 

10. Приложение №3.3 – “Приложение към Ценовата оферта”

 

11. Приложение №3.4 – “ Приложение към Ценовата оферта”

 

12. Приложение №4 – “Проект на договор”

 

13. Приложение №5 – “Декларация по чл.47, ал.1,т.1,ал.2,т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП ”

 

14. Приложение №6 – “Декларация по чл.47, ал.1,т.2 и 3, ал.2,т.1,3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП”

 

15. Приложение №7 – “Декларация във връзка с чл.56, ал.1, т.8  от ЗОП”

 

16. Приложение №7а – “Декларация във връзка с чл.56, ал.1, т.8  от ЗОП”

 

17. Приложение №8 – “Декларация във връзка с чл.56, ал.1, т.12  от ЗОП ”

 

18. Приложение №9 – “Образец на Банкова гаранция за участие”

 

19. Приложение №10 – “Образец на Банкова гаранция за изпълнение”

 

20. Приложение №11 – “Образец на Справка-декларация съгласно чл.50, ал.1, т.4 от ЗОП ”

 

21. Приложение №12 – “Образец на Справка-декларация съгласно чл.51, ал.1, т. 11 от ЗОП”

 

22. Приложение №13 – “Образец на Справка–декларация  съгласно чл.51,ал.1, т.1 от ЗОП ”

 

 

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??