"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. „Иван Вазов” №3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: „ДОСТАВКА НА БОИ, ЛАКОВЕ И РАЗРЕДИТЕЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА “БДЖ - ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ” ЕООД”. Решението е публикувано под № 544854 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.Решението е публикувано под № 545411 в Регистъра на обществените поръчки към АОП. Обявлението е публикувано под номер 544855 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.
01605-2013-0010
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За:
инж. Ив. Шишева; инж.Цв. Лилов; инж. В. Трифонова, Република България 1080,
София, Тел.: 0885 397498; 0887 858134; 0887 330190, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg,
Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Ремонт Локомотиви"; отдел
"Пътнически вагони"; отдел "Материално техническо
снабдяване"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или
заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на бои, лакове и разредители за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози”
ЕООД“
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката
или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение: На територията на страната
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
Доставка на бои, лакове и разредители за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози”
ЕООД съгласно спецификация, неразделна част от документацията за участие в
процедурата.
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
44800000, 44810000, 44812100, 44832200
Описание:
Бои, лакове и маджуни
Бои
Емайллак и прозрачни бои
Разредители
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на
Световната търговска организация
НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Доставка на бои, лакове, разредители, кит и грунд за нуждите на „БДЖ-Пътнически
превози” ЕООД по Спецификация за доставка на бои, лакове, разредители, кит и
грунд за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период,
Приложение към документацията за участие.
Прогнозна стойност без ДДС
134019 BGN
ІІ.2.2) Опции
НЕ
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие в размер на 1340,00 лв. /хиляда триста и четиридесет
лева/.Тази гаранция е валидна не по-малко от 60 дни след изтичане на срока на
валидност на офертата. За задържането и освобождаването на гаранциите за
участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2.Гаранция за
изпълнение на обществената поръчка - 3% от стойността на договора със срок на
валидност 30 дни след изтичане срока на договора. Гаранциите се представят по
избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложените
към документацията образци или парична сума (депозит), внесена по сметката на
“БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG
57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически
превози” ЕООД.
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към
съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва в срок не по-кратък от 25 дни и не по-дълъг от 30 дни
след доставка на съответната партида и представяне на необходимите документи
/оригинална фактура, сертификат за качество от производителя и
приемо-предавателен протокол/.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът,
определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и
юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването
им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие на документа за
съдебна/търговска регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския
регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; документ
за самоличност на участника когато е физическо лице. Чуждестранните юридически
лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или
административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод,
съгласно §1., т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което
не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено
обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се
посочва представляващия. 2. Заверено копие от удостоверение за регистрация по
ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се
представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 3. Когато офертата
се подава от юридическо лице, същата следва да е подписана от законния
представител на участника съгласно търговската му регистрация или упълномощен с
нотариално заверено пълномощно негов представител, както и оформена с печат на
участника. Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие.
4. Декларации: - Декларации по чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1
от ЗОП /оригинали/ – попълват се по приложения образец към настоящата
документация /Приложения №4/ и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от
ЗОП. - Декларации по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от
ЗОП /оригинали/– попълват се по приложения образец към настоящата документация
/Приложения №5/ и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. -
Декларация за приемане на условията в проекта на договор, Приложение №3 към
документацията за участие, във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ -
попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към
документацията /Приложение №7/. 5. Когато участникът предвижда подизпълнители,
които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация
посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела
на тяхното участие. Декларацията във връзка с чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП се попълва
съгласно приложения образец към документацията - Приложение №6. Ако участникът
не предвижда подизпълнители, в декларацията заявява това. Ако участникът
предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите,
посочени в подточка 2 и 7 на т. II.1 Плик № 1, а изискванията към тях се
прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът в
процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП. 6. Валиден сертификат
за наличие на внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт
ISO 9001:2008 (или еквивалент), издаден от акредитирана сертификационна
организация, на производителя на бои, лакове и разредители, кит и грунд. 7.
Документ за внесена гаранция за участие /оригинал или копие, заверено от
участника/. Гаранцията за участие е в определения от Възложителя размер,
посочен в обявлението за поръчката, като се представя по избор на участника под
формата на неотменяема банкова гаранция по приложения към документацията
образец със срок на валидност 60 дни след изтичане на срока на валидност на
офертата или парична сума /депозит/, внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически
превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520,
BIC: UBBSBGSF. 8. Документ за закупена документация за участие (копие, заверено
от участника). Не могат да участват и задължително се отстраняват от
процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или
чл.47, ал.1 и ал.5 и чл.47, ал.2, т.1,т.2,т.3,т.4 и т.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за
предходната година /2012г./, /заверени с подпис и печат на участника/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1. Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП , съдържаща списък на основните
договори, изпълнени от участника с предмет, сходен с предмета на обществената
поръчка през последните три години, включително стойностите, датите и
възложителите /представя се в оригинал/, придружена от оригинали или нотариално
заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от
посочените възложители, попълнена и подписана от представляващия участника,
съгласно образеца към документацията - Приложение №10. Критерий за допустимост:
Участникът следва да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка
с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години,
за които се прилагат минимум 3 броя референции. 2. Образци на сертификати за
качество на предлаганите продукти, обект на доставката, от производителя. 3.
Декларация за съответствие, че техническите спецификации на предлаганите
продукти, обект на доставката, отговарят на изискванията предвидени в
нормативната уредба на законодателството на Р България, съгласувани са с
Министерство на здравеопазването и са в съответствие с националното и
европейско законодателства. 4. Когато участникът не е производител,
задължително представя оторизационно писмо, дистрибуторски договор пълномощно
или друг оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от
производителите на предлаганите бои, лакове и разредители, кит и грунд,
доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата
продукция. 5.В Плик № 2 се поставят следните документи, свързани с изпълнение
на поръчката: 5.1. Технически характеристики на предлаганите продукти - бои,
лакове и разредители, кит и грунд. Автоемайллаковете, алкидните емайллакове и
алкидните блажни бои, обект на доставката, да съответстват на следните
показатели: • Външен вид, след разбъркване – хомогенна, лесноподвижна маса; •
Време на изтичане, фуния 6 мм, 23±0,5° С – съгл. БДС EN ISO 2431; • Финост на
смилане – съгл. БДС EN ISO 1524; • Време за пълно изсъхване, 23±2° С – съгл.
БДС EN ISO 9117; • Еластичност на филма - БДС EN ISO 1519; • Изпитване на
решетъчни нарези - БДС EN ISO 2409; • Разход – 120-150 g/m за един слой при
дебелина 25-30 микрона.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната
квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита
ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
НЕ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и
допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при
състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.07.2013 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр.
София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова
сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон
Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG 57 UBBS 8002 1052226520, и се получава на
същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за
закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.07.2013 г. Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за
участие
Български
IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.07.2013 г. Час: 14:00
Място
гр.София, ул."Иван Вазов" №3, заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и
представители на средствата на масова информация и на юридически лица с
нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3,4 и 5 и чл.69а, ал.3
от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на
ЕС
НЕ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000,
София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg,
Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
Съгласно чл.120 от ЗОП.
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
0.06.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Документи за участие:
0. “Съдържание”
3. “Списък на експлоатационните пунктове на «БДЖ-Пътнически превози» ЕООД /Адреси и лица за контакти/”
4. Приложение №1 – “Образец на Оферта “
5. Приложение №1a – “Приложение №1а към Офертата”
6. Приложение №1б – “ Приложение №1б към Офертата”
7. Приложение №2 – “Образец на Ценова оферта ”
9. Приложение №4 – “Декларация по чл.47, ал.1,т.1,ал.2,т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП ”
10. Приложение №5 – “Декларация по чл.47, ал.1,т.2 и 3, ал.2,т.1,3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП”
11. Приложение №6 – “Декларация във връзка с чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП”
12. Приложение №7 – “Декларация във връзка с чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП”
13. Приложение №8 – “Образец на Банкова гаранция за участие”
14. Приложение №9 – “Образец на Банкова гаранция за изпълнение”
15. Приложение №10 – “Образец на Справка–декларация съгласно чл.51,ал.1, т.1 от ЗОП ”
16. Решение“
- reshenie-srok.pdf (PDF, 1.96 MB)
- spisakdogovoridokazatelstva.doc (DOC, 34.50 KB)
- bankgarancia-izp24042013.doc (DOC, 26.00 KB)
- bankgarancia24042013.doc (DOC, 26.00 KB)
- 12.doc (DOC, 25.50 KB)
- deklaracia-56-al1-t8.doc (DOC, 32.50 KB)
- deklaracia-4l-47-al-1-t-2-i-3-al-2-t-1-i-3-i-al-5-t-2-ot-zop.doc (DOC, 28.50 KB)
- deklaracia-4l-47-al-1-t-1-al-2-t-2-i-al-5q-t-1-ot-zop.doc (DOC, 30.00 KB)
- dogovor-boi-pr3.doc (DOC, 88.00 KB)
- finansova-zena-oferta.doc (DOC, 306.50 KB)
- pr1b-spesifikacia-boi.doc (DOC, 113.00 KB)
- pr1a-spesifikacia-boi.doc (DOC, 215.00 KB)
- oferta-boi-18042013.doc (DOC, 39.00 KB)
- lica-kontakt.doc (DOC, 35.50 KB)
- ukazania-boi.DOC (DOC, 111.00 KB)
- spesifikacia-total-boi.doc (DOC, 204.00 KB)