"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" 3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: „Доставка на безазбестови накладки за спирачната система на пътническите вагони, за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД”. Обявлението е публикувано под номер 492809 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" №3, За: инж.Веса Трифонова, инж. Александър Иванов, Р България 1080, гр.София, Тел.:             0887 330190      ;            0886 127286      , E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Материално техническо снабдяване", отдел "Пътнически вагони"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на безазбестови накладки за спирачната система на пътническите вагони, за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение: гр.София, бул."Стефансон" №5, ОП "Надежда"
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
Доставка на безазбестови накладки за спирачната система на пътническите вагони, за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34630000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав; оборудване за контрол на железопътното движение
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Доставка на безазбестови накладки за нуждите на подвижния железопътен състав /ПЖПС/ собственост на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД с дискова спирачна система, отговарящи по вид на Техническите условия за доставка на спирачни накладки към документацията за участие, както следва: - 4300 комплекта накладки с триеща площ 2 х 200 см2 ; - 5000 комплекта накладки с триеща площ 2 х 175 см2 .
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
12

РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие в размер на 3000 /три хиляди/ лв. Тази гаранция е валидна не по-малко от 60 дни след изтичане на срока на валидност на офертата. 2.Гаранция за изпълнение на договора-3% от стойността на договора със срок на валидност 30 дни сред изтичане срока на договора. Гаранциите се представят по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложения към документацията образец или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП.
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път в лева в срок не по-кратък от 30 дни след доставката на изделията срещу представени приемо-предавателни протоколи, сертификат за качество на стоката и оригинална фактура.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат всички български или чуждестранни юридически и физически лица, както и обединения между тях, които отговарят на изискванията на ЗОП. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Документ за самоличност на участника когато е физическо лице; заверено копие на документа за съдебна/търговска регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата /оригинал/ – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т.2 и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП /оригинали/ и Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП /оригинали/ – попълват се по приложените образци към настоящата документация и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 5. Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията. 6. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът не предвижда подизпълнители, представя декларация, в която заявява това. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 7. Документ за гаранция за участие в оригинал. 8. Документ за закупена документация за участие /оригинал или копие, заверено от участника/. Задължително се отстраняват от процедурата кандидати или участници при наличието на основанията по чл.69, ал.1 и/или обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и/или ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с подпис и печат на участника/. 2. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години, включително стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, придружен от заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение , от част от посочените получатели. 2. Когато участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на накладки, договор или друг оторизиращ документ, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012/2013г. 3. Участникът да представи чертежи на предлаганите накладки, разработка на производителя, съгласно изискванията на фиш на UIC 541-3, последно актуализирано издание. Чертежите да са заверени от производителя за валидност през 2012/2013г. със свеж подпис и печат. 4. Разрешение за допускане на спирачни накладки за използване в подвижен железопътен състав /ПЖПС/ собственост на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, издадено от Управителите на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД или валидно “Разрешение за допускане на спирачни накладки за използване в пътническите вагони с дискова спирачка собственост на “Холдинг БДЖ” ЕАД”, издадени съгласно одобрена процедура. 5. Образец на сертификат за качество на предлаганите накладки.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
ДА
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в РОП/ДВ 473338 от 01.03.2012 г.
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.08.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.08.2012 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.08.2012 г.  Час: 14:00
Място
гр.София, ул."Иван Вазов" №3, заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
НЕ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.:             02 9884070      , E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
съгласно чл.120 от ЗОП
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
23.07.2012 г.

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??