"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" 3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: „Извършване на планова техническа поддръжка и ремонт по необходимост на 13 броя модернизирани електрически локомотиви серия 46-200 и на модернизирани електрически локомотиви 44-001 и 44-002 за едногодишен период” Обявлението е публикувано под номер 498583 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: Кирил Вълков, инж. Стефан Деянов, Република България 1080, София, Тел.: 0889 699092; 0887 623955, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: Отдел "МТС", отдел "Ремонт локомотиви"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2)
Основна дейност или дейности на възложителя
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя
„Извършване на планова техническа поддръжка и ремонт по необходимост на 13 броя модернизирани електрически локомотиви серия 46-200 и на модернизираните електрически локомотиви 44-001 и 44-002 за едногодишен период”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: на територията на Изпълнителя
Код NUTS: BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
„Извършване на планова техническа поддръжка и ремонт по необходимост на 13 броя модернизирани електрически локомотиви серия 46-200 и на модернизираните електрически локомотиви 44-001 и 44-002 за едногодишен период”
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
50222000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на подвижен железопътен състав, без локомотиви
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
НЕ
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Извършване на планова техническа поддръжка и ремонт по необходимост на 13 броя модернизирани електрически локомотиви серия 46-200 и на модернизираните електрически локомотиви 44-001 и 44-002 за едногодишен период
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци
12
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранция за участие е в размер на 9 000 лв. под формата на депозит или банкова гаранция. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка със срок на валидност 60 дни след изтичане срока на валидност на офертите. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3 % от стойността на договора, със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора. И двете във вид на банкова гаранция или депозит, внесен на името на "БДЖ - Пътнически Превози" ЕООД, Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Възложителят заплаща съответните ремонтирани локомотиви не по-рано от 60 дни след предаване на локомотивите от ремонт и срещу представяне на: - оригинална фактура - подписан от представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ приемно-предавателен протокол.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически или юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския Закон.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Техническата поддръжка и ремонт на локомотивите следва да се извърши съгласно “Правилник за деповски ремонт на електрически локомотиви серия 46 200”, ЛС 0103/01.01.79 „Правилник за деповски ремонт на електрически локомотиви на БДЖ”, Предписанията на “БДЖ- Пътнически превози” ЕООД и Техническите изисквания на Възложителя за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. 1. Офертата съгласно документацията задължително съдържа: 1.1. Списък на документите, в офертата, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице.; 1.2. Копие от документ за регистрация на Участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; Когато Участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която Участникът е установен и да се представят в официален превод на български език. 1.3.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към заявлението се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочна представляващият. 2. Декларации: 2.1. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5 ал. 5, т. 1 от ЗОП - Приложение № 3 2.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Приложение № 3а Декларациите по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП се представят от лицата съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП 2.3. Декларация за приемане условията на проекта на договор - изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (Приложение №1); 2.4. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - съгласно образец (Приложение № 7) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва съгласно образец (Приложение № 7) •Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник не може да представя самостоятелна оферта. 3. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът не предвижда подизпълнители, представя декларация, в която заявява това. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите, посочени в чл.56,ал.2, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие,в съответствие с приложения към настоящата документация образец на обявлението (раздел III т.2.1,т.2.2 и т.2.3).
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Участникът следва да докаже наличието на възможности за изпълнение, на предмета на настоящата поръчка като представи следните документи.: За юридически лица:. 1. Заверено от Участникът копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.). 2. Заверено от Участникът копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.); За физическите лица: 3. Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.) Критерии за допустимост: Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) в размер равен или по-голям от 2 000 000 лева /два милиона/ без ДДС – общо за трите години. Ако участникът е чуждестранно лице е нужно да представи документите описани по-горе с превод на Български език.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1.1 Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години, включително стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, придружена от заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели. Изискване на Възложителя - участникът да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години, с приложени минимум 1 брой референции. (Приложение № 4) 1.2 Списък с основните договори за извършване на ремонт на електрически локомотиви серия 46, 46200 и 44, изпълнени от участника през последните 3 години до датата на подаване на офертата,с посочени обект, цена, място, срокове на изпълнение и клиенти съгласно образец (Приложение№ 5) придружени с 1бр. референция; 1.3. Справка за техническите лица, отговарящи за изпълнението на поръчката и контрола на качеството с посочени име, квалификация, предишен опит, трудово правоотношение с участника/подизпълнителя (Приложение № 5а);. 1.4. Справка за технологичното оборудване и техническа съоръженост, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка (Приложение № 5б); Участникът може да представи и други документи, доказващи финансовите и технически възможности и професионална квалификация за осъществяване на предмета на поръчката. Критерии за допустимост (подбор): Участникът/сумарно обединението/ да отговаря на следните минимални изисквания: 1. Наличие на поне 1 изпълнен договор през последните 3 години до датата на подаване на офертата за извършване на ремонт на електрически локомотиви серия 46, 46200 и 44. 2. Наличие на поне 10 технически. лица които ще изпълняват дейностите по договора и поне 1контрольор по качеството. 3. Наличие на следното минимално необходимо техническо оборудване (Приложение № 5б): - Хале/та с повдигателни съоръжения за локомотиви и кранове за демонтаж на възли и агрегати от локомотива, както и технологични канали за ремонт под локомотива; - Отделение за ремонт на пневматични апарати и стендове за диагностика и проверка; - Отделение за ремонт и диагностика на електронни модули и електрооборудване; - Технологични площи за разглобяване и ремонт на талиги, колооси и редуктори; - Отделение за ремонт на тягови двигатели и спомагателни машини; - Диагностични апарати и измервателни уреди за проверка на покривно оборудване, електрически машини и апарати; електронни блокове за управление кабелна изолация и др.; - Бояджийско отделение 4. Декларация в свободен текст от участника,че техническата поддръжка и ремонт ще бъдат извършени съгласно „Правилник за деповски ремонт на електрически локомотиви серия 46 200, ЛС 0103/01.01.79г.” и „Правилник за деповски ремонт на електрически локомотиви на „БДЖ” (да се приложи в Плик № 1 )
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
НЕ
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1)
Вид процедура
ІV.1.1)
Вид процедура
Открита
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.10.2012 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
35 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр.София, ул.Иван Вазов №3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в лева в Банка ОББ, клон "Света София", IBAN : BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.10.2012 г. Час: 16:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни
150
IV.3.7)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.10.2012 г. Час: 14:00
Място
гр. София 1080, ул. Иван Вазов №3, заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68,ал.3
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично повтаряща се поръчка
НЕ
VI.2)
Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове
НЕ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
05.09.2012 г.