"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" 3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: Доставка на спирачни дискове WK550G за моторна талига и комплекти спирачни дискове R610S със скрепителни елементи за „Якобс” талига на ДМВ, серия 10” Обявлението е публикувано под номер 505659 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.
01605-2012-0013
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" 3, За: инж.
Стефан Деянов,Руска Чолакова, Република България 1080, София, Тел.: 0887
623955; 0887 330190, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg,
Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Ремонт Локомотиви", отдел
"МТС"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и
допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени
офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2)
Основна дейност или дейности на възложителя
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя
Доставка на спирачни дискове WK550G за моторна талига и комплекти спирачни
дискове R610S със скрепителни елементи за „Якобс” талига на ДМВ, серия 10”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката
или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение: гр.София, ул. "Майчина слава" №
2,Локомотивно депо София,район Подуяне
Код NUTS: BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на спирачни дискове WK550G за моторна талига /без главина и
скрепителни елементи за моторни колооси/ - 72 броя и 48 комплекта спирачни
дискови R610S със скрепителни елементи за „Якобс” талига на ДМВ, серия 10 със
затягащи втулки, кулисни камъни, болтове и пружинни шайби
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
60210000
Описание:
Услуги от областта на обществения железопътен транспорт
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
НЕ
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Доставка на спирачни дискове WK550G за моторна талига /без главина и
скрепителни елементи за моторни колооси/ - 72 броя и 48 комплекта спирачни
дискови R610S със скрепителни елементи за „Якобс” талига на ДМВ, серия 10 със
затягащи втулки, кулисни камъни, болтове и пружинни шайби
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци
12
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие в размер - 10 000 лв.Тази гаранция е с валидност не
по-малко от 60 дни след изтичане на срока на валидност на офертата. За задържането
и освобождаването на гаранцията за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и
чл.62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на договора - 3% от общата стойност на
договора без ДДС със срок на валидност 60 дни след изтичане срока на договора.
Гаранциите се представят по избор на участника под формата на неотменяема
банкова гаранция по приложени към документацията образци или парична сума
(депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка
ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в
лева в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите,
които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път, в лева в срок не по-кратък от 30 дни след
доставките на спирачни дискове WK550G за моторна талига и комплект спирачни
дискови R610S със скрепителни елементи за "Якобс" талига на ДМВ,
серия 10, представени двустранно подписани приемно-предавателни протоколи,
сертифкати за качество и оригинална фактура.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на
която се възлага поръчката
Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на
физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като юридическо лице -
дружество по Търговския закон.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка
с вписването в професионални или търговски регистри
Участници в процедурата могат да бъдат всички български и чуждестранни
юридически и физически лица, както и обединения между тях, които отговарят на
изискванията на ЗОП. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата,
съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Документ за самоличност на участника,
когато е физическо лице.Заверено копие на документа за съдебна/търговска
регистрация или ЕИК,съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато
участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически
лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация и актуално
състояние, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са
установени, в официален превод съгласно § 1, т.16а от Допълнителните разпоредби
на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към
офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал
или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия.
3.Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по
ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на
посоченото обстоятелство. 4.Нотариално заверено пълномощно на лицето,
подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана
от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а
от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни
на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното
лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата.
5.Декларации по чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т.2 и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП
(оригинали) и Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5,
т.2 от ЗОП (оригинали) – попълват се по приложените образци към настоящата
документация (Приложения №2 и 3). 6.Декларация за приемане на условията на
проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - (Приложение № 1)
-попълнена и подписана от представляващия участника. 7. Когато участникът предвижда
подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в
декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще
извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът не предвижда
подизпълнители,представя декларация, в която заявява това (Приложение № 6). Ако
участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях
документите, посочени в т.2,3 и 5 от раздел III. 2.1):документите по раздел
III.2.2 и раздел III.2.3 от Обявлението. 8.Документ за внесена гаранция за
участие в оригинал (Приложение № 9). 9.Документ за закупена документация за
участие (оригинал или копие, заверено от участника). Когато участникът в
процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно
физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от
ЗОП. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата
участници при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1 и
ал.5 и чл.47, ал.2 ,т.1,т.2,т.3,т.4 и т.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите на участника за
предходните 3 години /2009,2010 и 2011/ - /заверени с подпис и печат на
участника /.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет,
сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години,
включително стойностите, датите и получателите / представя се в оригинал /,
придружена от оригинални или нотариално заверени копия на референции /
препоръки / за добро изпълнение, от част от посочените получатели. Участникът
следва да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет,
сходен с предмета на обществената поръчка, с приложени минимум 3 броя референции.
2. Участникът следва да представи : 2.1. Чертежи на производителя, заверени за
производство за 2012 година- в плик №2; 2.2. Образци на сертификати за качество
за потвърждаване на съответствието на предлаганите спирачни дискове с
изискванията на Възложителя от "Техническата спецификация" към
документацията за участие, и/или декларация за съответствие / в оригинал / с
подпис и печат на производителя. 2.3. Когато участникът не е производител,
задължително представя оторизационно писмо,дистрибуторски договор,пълномощно
или друг оригинален документ / може и нотариално заверено копие / от
производителите на предлаганите спирачни дискове, доказващ правото на участника
да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012/2013г.
Участникът по своя инициатива може да представи допълнително и други документи,
доказващи технически възможности и професионална квалификация, които счете за
относими за осъществяване на предмета на поръчката.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
НЕ
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на
персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1)
Вид процедура
ІV.1.1)
Вид процедура
Открита
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23.11.2012 г. Час: 16:00
Платими документи
ДА
Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя "БДЖ - Пътнически
превози" ЕООД или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ -
Пътнически превози" ЕООД в „ОББ”, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG57
UBBS80021052226520 и се получава срещу представен платежен документ, в отдел
"Деловодство" на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД,ПК : 1080,
гр. София,ул.Иван Вазов №3, всеки работен ден до 16:00ч. Посочената цена за
закупуване на документацията за участие е с включен ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.12.2012 г. Час: 12:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни
150
IV.3.7)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.12.2012 г. Час: 14:00
Място
в сградата на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД,находяща се на адрес:
гр. София 1080 ул."Иван Вазов" № 3
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на
средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел при
действията на комисията по чл. 68 ал.3,4 и 5 и чл.69а, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично повтаряща се поръчка
НЕ
VI.2)
Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни
фондове
НЕ
VI.3)
Допълнителна информация
Документацията е качена на сайта на БДЖ - http://www.bdz.bg.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000,
София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg,
Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
чл.120, ал.5 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000,
София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg,
Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
24.10.2012 г.
Решението е публикувано под номер 505657 в Регистъра на обществените поръчки
към АОП
Документация за участие:
1. Съдържание на документацията
2. Решение за откриване на процедурата
5. Приложение №1 -Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП
6. Приложение №2 – Декларация по чл.47,ал.1,т.1 и ал.2,т.2 и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП
7. Приложение №3 – Декларация по чл.47,ал.1,т.2 и 3,ал.2, т. 1,3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП
8. Приложение №4 декларация по чл.50, ал.1,т.3 от ЗОП
9. Приложение №5 Декларация съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП
10. Приложение №6 Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП
11. Приложение №7 – Ценова оферта
- pri11.doc (DOC, 67.50 KB)
- pri9-10-bank-gar.doc (DOC, 37.00 KB)
- pril8.doc (DOC, 45.50 KB)
- pril7-cenova-oferta.doc (DOC, 43.50 KB)
- pri6.doc (DOC, 36.00 KB)
- pril5-decl-51.doc (DOC, 39.50 KB)
- pril4.doc (DOC, 55.50 KB)
- pril3-dekl-47-t2.doc (DOC, 31.50 KB)
- pril2-dekl-47-t1.doc (DOC, 31.00 KB)
- tehn-specif.pdf (PDF, 2.26 MB)
- ukazania.doc (DOC, 84.00 KB)
- reshenie.pdf (PDF, 1.10 MB)
- sydyr.doc (DOC, 37.00 KB)