"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" 3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: „Доставка на одеала, възглавници, чаршафи, калъфки за възглавници и хавлиени кърпи за оборудване на предстоящите за доставка спални вагони на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД със следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Доставка на одеала с размери 150/220 см -1200 бр. Обособена позиция № 2 – Доставка на възглавници с размери 50/70 см -1200 бр. Обособена позиция № 3 – Доставка на единични чаршафи с размери 150/220 см -5000 бр. Обособена позиция № 4 – Доставка на калъфки за възглавница с размери 50/70 см -3000 бр. Обособена позиция № 5 – Доставка на хавлиени кърпи с размери 50/50 см -3000”. Обявлението е публикувано под номер 506616 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.
01605-2012-0015
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: Ивайло
Димитров, Румяна Иванова, Република България 1080, София, Тел.: 0888 150627;
0882 267742, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Пътнически вагони", отдел
"Материално техническо снабяване"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bdz.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или
заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на одеала, възглавници, чаршафи, калъфки за възглавницa и хавлиени
кърпи за оборудване на предстоящите за доставка спални вагони на
„БДЖ-Пътнически превози” ЕООД
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката
или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение: гр.София, бул."Стефансон" №5
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
Доставка на одеала, възглавници, чаршафи, калъфки за възглавницa и хавлиени
кърпи за оборудване на предстоящите за доставка спални вагони на
„БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, със следните обособени позиции: Обособена
позиция № 1 – Доставка на одеала с размери 150/220 см -1200 бр. Обособена
позиция № 2 – Доставка на възглавници с размери 50/70 см -1200 бр. Обособена
позиция № 3 – Доставка на единични чаршафи с размери 150/220 см -5000 бр.
Обособена позиция № 4–Доставка на калъфки за възглавница с размери 50/70 см
-3000 бр. Обособена позиция № 5 – Доставка на хавлиени кърпи с размери 50/50 см
-3000 бр.
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
19200000
Описание:
Текстил и свързани с него изделия
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на
Световната търговска организация
НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции
ДА
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Обособена позиция № 1 - Доставка на одеала с размери 150/220 см -1200 бр.
Обособена позиция № 2 – Доставка на възглавници с размери 50/70 см -1200 бр.
Обособена позиция № 3 – Доставка на единични чаршафи с размери 150/220 см -5000
бр. Обособена позиция № 4–Доставка на калъфки за възглавница с размери 50/70 см
-3000 бр. Обособена позиция № 5 – Доставка на хавлиени кърпи с размери 50/50 см
-3000 бр.
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранция за участие за всяка обособена позиция се представя отделно, както
следва:: За 1-ва обособена позиция – 741/седемстотин четиридесет и един/ лева;
За 2-ра обособена позиция – 114 /сто и четиринадесет/ лева; За 3-та обособена
позиция – 475 /четиристотин седемдесет и пет / лева; За 4-та обособена позиция
– 86 /осемдесет и шест/лева; За 5-та обособена позиция – 114 /сто и и четиринадесет /лева; За задържането и освобождаването на
гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Тази
гаранция е валидна не по-малко от 60 дни след изтичане срока на валидност на
офертата. 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3 % от стойността
договора без ДДС, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока
на договора. Гаранциите се представят по избор на участника под формата на
неотменяема банкова гаранция по приложените към документацията образци или
парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в
лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC:
UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД.
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните
разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път в лева в срок не по-кратък от 30 дни след
доставката на артикулите срещу представени приемо-предавателни протоколи и
оригинална фактура.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът,
определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и
юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването
им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в
офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Документ за самоличност на
участника когато е физическо лице; заверено копие на документа за
съдебна/търговска регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския
регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец.
Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ,
издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са
установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че
участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя
и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено
копие, в което задължително се посочва представляващия. 3. Заверено копие от
удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на
регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото
обстоятелство. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата
(оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и
представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен
негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата
(упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има
право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5.
Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т.2 и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинали)
и Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП
(оригинали – попълват се по приложените образци към настоящата документация и
се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 6.Декларация за приемане
на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ -
попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към
документацията. 7. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще
участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва
подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на
тяхното участие. Ако участникът не предвижда подизпълнители, представя
декларация, в която заявява това. Ако участникът предвижда участието на
подизпълнители, представя за всеки от тях документите, посочени в точки 2, 3 и
5 на раздел III.2.1. и документите, посочени в раздели III.2.2. и III.2.3. от
обявлението, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на
тяхното участие, съгласно приложения към настоящата документация образец.
Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП. 8.
Документ за гаранция за участие в оригинал. 9. Документ за закупена
документация за участие (оригинал или копие, заверено от участника).
Задължително се отстраняват от процедурата кандидати или участници при
наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1,2, т.1,2,3,4 и 5
и/или ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Участникът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на
изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата
поръчка, и да представи следните изискуеми документи: За юридически лица:. 1.
Заверено от участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три
години (2009, 2010 и 2011 г.). 2. Заверено от участника копие на отчет за
приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011
г.); За физическите лица: 1. Официални документи (в оригинал или заверено
копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три
години (2009, 2010 и 2011 г.) Критерии за допустимост: 1. Участникът следва да
има минимален документално доказан оборот или доход за предходните три
финансови години (2009, 2010, 2011), в размер по обособени позиции, както
следва: За 1-ва обособена позиция– равен или по-голям от 190 000 лева /сто и
деведесет хиляди /лева без ДДС – общо за трите години; За 2-ра обособена
позиция– равен или по-голям от 30 000/тридесет хиляди /лева без ДДС – общо за
трите години; За 3-та обособена позиция – равен или по-голям от 125 000/сто
двадесет и пет хиляди /лева без ДДС – общо за трите години; За 4-та обособена
позиция – равен или по-голям от 22 000/двадесет и две хиляди /лева без ДДС –
общо за трите години; За 5-та обособена позиция – равен или по-голям от 30
000/тридесет хиляди /лева без ДДС – общо за трите години; Забележка: В случай,
че участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, оборотът от
дейността трябва да е равен или по-висок от сбора на минимално изискваните
обороти за съответните позиции.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет,
сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години,
включително стойностите, датите, място и срокове на изпълнение и получателите
/представя се в оригинал/, придружена от заверени копия на референции
/препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели. Изискване на
Възложителя - участникът да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за
доставка с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3
години, с приложени минимум 3 броя референции. 2. Участникът да представи: 2.1.
Образци на сертификати за качество за потвърждаване на съответствието на
качествата на артикулите с приложимите в Република България стандарти за
качество и/или приложимите европейски и/или международни стандарти по EN ISO
и/или БДС и/или еквивалентен, както и с предписаните изисквания в Техническите
изисквания, Приложение 1, неразделна част от проекта на договор и на декларация
за съответствие /в оригинал/ с подпис и печат на производителя. 3. Когато
участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може
и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганите одеала,
възглавници, чаршафи, калъфки или хавлиени кърпи (по обособени позиции) договор
или друг оторизиращ документ, доказващ правото на участника да предлага и
извършва доставки на неговата продукция през 2012/2013 г.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната
квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита
ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
НЕ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и
допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при
състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.11.2012 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр.
София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова
сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон
Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320, и се получава на
същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за
закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.11.2012 г. Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за
участие
Български
IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.11.2012 г. Час: 10:30
Място
ул."Иван Вазов" №3, заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и
представители на средствата на масова информация и на юридически лица с
нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3,4 и 5 и чл.69а, ал.3
от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на
ЕС
НЕ
VI.3) Допълнителна информация
Документацията за участие е качена и е достъпна на сайта на "БДЖ -
Пътнически превози" ЕООД - http://www.bdz.bg.
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000,
София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg,
Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
Съгласно чл.120 от ЗОП.
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
31.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на
одеала с размери 150/220 см - 1200 броя"
1) Кратко описание
"Доставка на одеала с размери 150/220 см - 1200 броя, за оборудване на
предстоящите за доставка спални вагони на "БДЖ _ Пътнически превози"
ЕООД
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
19200000
Описание:
Текстил и свързани с него изделия
3) Количество или обем
"Доставка на одеала с размери 150/220 см - 1200 броя"
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на
възглавници с размери 50/70 см - 1200 броя"
1) Кратко описание
"Доставка на възглавници с размери 50/70 см - 1200 броя, за оборудване на
предстоящите за доставка спални вагони на "БДЖ - Пътнически превози"
ЕООД
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
19200000
Описание:
Текстил и свързани с него изделия
3) Количество или обем
"Доставка на възглавници с размери 50/70 см - 1200 броя"
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на
единични чаршафи с размери 150/220 см - 5000 броя"
1) Кратко описание
"Доставка на единични чаршафи с размери 150/220 см - 5000 броя за
предстоящите за доставка спални вагони на БДЖ - "Пътнически превози"
ЕООД
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
19200000
Описание:
Текстил и свързани с него изделия
3) Количество или обем
"Доставка на единични чаршафи с размери 150/220 см - 5000 броя"
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на
калъфки за възглавница с размери 50/70 см - 3000 броя"
1) Кратко описание
"Доставка на калъфки за възглавница с размери 50/70 см за предстоящите за
доставка спални вагони на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
19200000
Описание:
Текстил и свързани с него изделия
3) Количество или обем
"Доставка на калъфки за възглавница с размери 50/70 см - 3000 броя"
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на хавлиени
кърпи с размери 50/50 см - 3000 броя"
1) Кратко описание
"Доставка на хавлиени кърпи с размери 50/50 см - 3000 броя за предстоящите
за доставка спални вагони на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
19200000
Описание:
Текстил и свързани с него изделия
3) Количество или обем
Доставка на хавлиени кърпи с размери 50/50 см - 3000 броя
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Документация за участие:
1. Съдържание
2. Решение за откриване на процедурата
3. Технически изисквания на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД
5. Приложение №1 – Образец на Оферта
6. Приложение №2, 2а, 2б, 2в, 2г – Образец на ценови оферти, за всяка Обособена позиция
8. Приложение №4 – Образец на Банкова гаранция за участие
9. Приложение №5 - Образец на Банкова гаранция за изпълнение
10. Приложение №6 Декларация по чл.47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП
11. Приложение №7 – Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП
- dekl-56-1-12.doc (DOC, 26.50 KB)
- dekl-56-1-8.doc (DOC, 33.50 KB)
- dek-2047-2.doc (DOC, 28.00 KB)
- dek-2047-1.doc (DOC, 31.00 KB)
- garancia-5.doc (DOC, 26.50 KB)
- garancia-4.doc (DOC, 27.50 KB)
- dogovor.doc (DOC, 69.50 KB)
- cenova.doc (DOC, 114.50 KB)
- oferta.doc (DOC, 31.50 KB)
- ukazania.doc (DOC, 69.50 KB)
- tehn-iz.jpg (JPG, 428.43 KB)
- reshenie.doc (DOC, 31.00 KB)
- sadarjanie.doc (DOC, 29.00 KB)