"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" 3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: „Почистване и екипиране на пътнически вагони, електрически мотрисни влакове /ЕМВ/, дизелови мотрисни влакове/ДМВ/ и почистване на сгради за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за период от 3 години” Обявлението е публикувано под номер 513421 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.
BG-София: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и
течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" 3, За:
Ивайло Димитров, Красимира Иванова, България 1080, София, Тел.: 0888 150627;
0884 363025, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Пътнически вагони", отдел
"Материално техническо снабдяване"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:
На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и
допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени
офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя
„Почистване и екипиране на пътнически вагони, електрически мотрисни влакове
/ЕМВ/, дизелови мотрисни влакове/ДМВ/ и почистване на сгради за нуждите на
„БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за период от 3 години”
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на
доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16
Основно място на изпълнение: На територията на депата и екипировъчните пунктове
в рамките на териториалните звена на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД и на
територията на жп гарите, подробно описани в Техническите изисквания от
документацията за участие
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите
„Почистване и екипиране на пътнически вагони, електрически мотрисни влакове
/ЕМВ/, дизелови мотрисни влакове/ДМВ/ и почистване на сгради за нуждите на
„БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за период от 3 години” Предметът на поръчката
включва: почистване на закрити площи - канцеларии, съблекални, работилници,
коридори, тоалетни и прозорци към тях; почистване на закрити площи - халета и
прозорци към тях, почистване на открити площи, вътрешно почистване на
пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ /гарово, ежедневно, основно, пране на седалки/,
външно почистване на пътнически вагони, ЕМВ, ДМВ / външно ръчно измиване на ЕМВ
и част от ДМВ и пътнически вагони, външно автоматично измиване на
АМИВАГ/инсталация за външно автоматично измиване/ на основната част от пътническите
вагони и ДМВ/, почистване от графити, екипиране на пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ
/зареждане с вода, поставяне на тоалетна хартия и сапун/, както и оборудването
им с маршрутни табели и плацкартни номера.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
90910000
Описание:
Услуги по почистване на сгради, промишлени инсталации и превозни средства
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем
Ориетировъчните количества на закритите площи - канцеларии, съблекални,
работилници, коридори, тоалетни, халета, площта на прозорците към тях в
квадратни метри,откритите площи, както и ориентировъчния брой на пътнически
вагони, ЕМВ и ДМВ по серии и видове почистване, подлежащи на почистване, са
описани подробно в техническата спецификация към документацията за участие.
Прогнозна стойност без ДДС
13716000 BGN
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци
36
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие в размер на 60 000 лв. (шестдесет хиляди лева) със срок
на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявленията в деловодството
на Възложителя. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за
участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Банковата гаранция за участие
следва да бъде на български език или с официален превод, в случай че е издадена
от чуждестранна банка. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 1,5 % от
стойността договора със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока
на договора. Представя се от участника определен за изпълнител. Гаранциите се
представят по избор на кандидата /участника/ под формата на неотменяема банкова
гаранция по приложените към документацията за участие образци (Приложение №10 и
Приложение №13) или парична сума (депозит), внесена по сметката на
“БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG
57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически
превози” ЕООД.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на
разпоредбите, които ги уреждат
Заплащането ще се извършва ежемесечно в лева, по банков път, в срок не
по-кратък от 30 дни след представяне на фактура в оригинал и двустранно
подписани приемно-предавателни протоколи на извършената работа за предходния
месец.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори,
на която се възлага поръчката
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически или
юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския Закон.
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Почистването на сградите, пътническите вагони, ЕМВ и ДМВ следва да се изпълнява
и с персонал на Възложителя, който до сключване на договора е зает с
почистването в звената за почистване в съответните екипировъчни пунктове.
Изискването е минимум 222 броя (приблизително 60% служители ангажирани с
дейността по почистване) от списъчния брой персонал на Възложителя да премине
като персонал на Изпълнителя. Този персонал ще премине като персонал на
Изпълнителя по реда на чл.123, ал. 1, т.7 от КТ, при изпълнението на
обществената поръчка. При поискване от страна на закупилите документация лица,
ще им бъде предоставен списък на персонала по длъжности и бройки, ангажиран с
дейността почистване в "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД от упълномощени
представители на Възложителя. В случай, че целият персонал на Възложителя, зает
в дейноста по почистване премине като персонал на Изпълнителя, и при поискване
от участника на допълнителен персонал, следва да бъде посочен общият му брой и
отговорностите за извършване на услугата.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания
във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Заявление за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да
представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както
и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за
обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в
документацията за участие. Заявлението за участие в процедурата се подава в
запечатан плик. 1. Заявлението съгласно документацията задължително съдържа:
1.1. Списък на документите, в заявлението, подписан от законния представител на
кандидата или изрично упълномощено от него лице; 1.2. Копие от документ за
регистрация на Кандидата или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от
Закона за Търговския регистър, когато Кандидатът е юридическо лице или
едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице;
Когато Кандидатът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице
указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в
която Кандидатът е установен и да се представят в официален превод на български
език. Възложителят може да изиска от всеки Кандидат да докаже регистрацията си
в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е
установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава
регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 1.3.В
случай, че кандидатът е обединение, което не е юридическо лице, към заявлението
се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или
нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 2.
Декларации: 2.1. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,
т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал.
2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – попълват се, подписват се съгласно
образците към документация за участие (Приложение № 3, Приложение №3а)
Декларациите по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП се представят от лицата
съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 2.2. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП за
използване/ неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите
- съгласно образеца към документация за участие (Приложение № 4). 2.2.1.
Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се
от представляващия подизпълнителя и се подпечатва съгласно образец (Приложение
№ 5) Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на
друг Кандидат не може да представя самостоятелна оферта. 2.3. Декларация за
спазена минимална цена на труда по чл. 56, ал. 1, т. 11 - съгласно образец към
настоящата документация (Приложение № 6). 2.4. Декларация за приемане условията
на проекта на договор по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП, изготвена в съответствие с
образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение №7). 3.
Когато кандидатът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението
на обществената поръчка, в декларацията посочва подизпълнителите, както и вида
на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако кандидатът не
предвижда подизпълнители, представя декларация, в която заявява това. Ако
кандидатът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях
документите, посочени в чл.56, ал.2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат
съобразно вида и дела на тяхното участие. 4. Когато кандидатът в процедурата е
обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или
юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 5. Не могат
да участват и задължително се отстраняват от участтие в процедурата за
възлагане на обществената поръчка, кандидатите или участниците при наличие на
обстоятелства по чл.47, ал. 1, ал.2, т.1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП и чл.47, ал.5 от
ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Кандидатът следва да докаже наличието на финансови възможности за осигуряване
на изпълнение, съответстващо на изискванията на Възложителя за изпълнение на
настоящата поръчка, и да представи следните изискуеми документи: За юридически
лица:. 1. Заверено от Кандидата копие на годишен баланс за всяка от предходните
три години (2009, 2010 и 2011 г.). 2. Заверено от Кандидата копие на отчет за
приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011
г.); За физическите лица: 3. Официални документи (в оригинал или заверено
копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три
години (2009, 2010 и 2011 г.) Критерии за допустимост: Кандидатът следва да има
минимален документално доказан общ оборот от дейността за последните три години
(2009, 2010 и 2011 г.) в размер равен или по-голям от 12 000 000 лева
/дванадесет милиона/ без ДДС – общо за трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
I. Доказателства за професионална квалификация и технически възможности по чл.
51 от ЗОП - всеки Кандидат следва да представи данни, удостоверяващи наличието
на необходимия технически капацитет за изпълнение на поръчката, както следва:
1. Списък-декларация на основните договори /сходни с предмета на настоящата
поръчка/, които Кандидатът е изпълнил през последните 3 години (2009, 2010 и
2011 г.) с посочени: цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно
образец (Приложение№ 9). Обстоятелствата, декларирани в списъка се доказват с
приложени минимум 3 броя препоръки за добро изпълнение(референции) от част от
клиентите; Кандидатът (сумарно консорциумът/обединението) следва да е изпълнил
най-малко три договора, сходни с предмета на настоящата поръчка през последните
3 години. 2. Справка - декларация за ср. годишния брой работници и служители и
за броя на служителите на ръководна длъжност на кандидат за последните 3 години
(Приложение № 9а); 3. Справка - декларация за собственото и наето техническо
оборудване, с което разполага кандидат за изпълнение на обществената поръчка и
пълно описание на почистващата техника, необходима за изпълнението на поръчката
(Приложение № 9б). 4. Справка - декларация за почистващи препарати които ще
бъдат използвани при изпълнение на поръчката, придружен от съответните
санитарни разрешителни, издадени от Министерство на здравеопазването
(Приложение № 9в). 5. Списък - декларация с офисите на територията на страната,
за осигуряване на минимум 5 офиса (собствени или наети) – по един на
територията на всяко от посочените в техническата спецификация РЦПЕ, с които
разполага кандидата (Приложение № 9г). 6. Заверено от кандидат копие на валиден
сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, за наличие на внедрена система за
управление на качеството, издаден от акредитиран сертифициращ орган; 7.
Заверено от кандидата копие на валиден сертификат BS OHSAS 18001:2007 или
еквивалент, за въведена система за управление на здравето и безопасността при
работа, издаден от акредитиран сертифициращ орган; 8. Заверено от кандидата
копие на валиден сертификат EN ISO 14001:2004 или еквивалент, за въведена
система за управление на околната среда, издаден от акредитиран сертифициращ
орган; Кандидатът може да представи и други документи, доказващи финансовите и
технически възможности и професионална квалификация за осъществяване на
предмета на поръчката. Критерии за допустимост (подбор): II. Кандидатът/сумарно
обединението/ да отговаря на следните минимални изискванип: 1. Наличие на
внедрена система за управление съгласно стандарти ISO 9001:2008 (или
еквивалент), ISO 14001:2004 (или еквивалент), BS OHSAS 18001:2007 (или
еквивалент). 2. Наличие на средно-списъчен брой на персонала за 2011 г –
минимум 200 човека.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната
квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Договаряне
Има вече избрани кандидати:
НЕ
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 40
Показател: Персонал; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
ДА
или Обявление на профила на купувача
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 159 - 266215 от 21.08.2012 г.
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.01.2013 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес:
гр.София, ул.Иван Вазов №3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на
възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в лева в Банка ОББ, клон
"Света София", IBAN : BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF и
се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа.
Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.01.2013 г. Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за
участие
Български
IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.01.2013 г. Час: 14:00
Място
гр. София 1080, ул. Иван Вазов №3, заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и
представители на средствата на масова информация и на юридически лица с
нестопанска цел при действията на комисията по чл.88, ал.2 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Tова представлява периодично повтаряща се поръчка
НЕ
VI.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от
общностни фондове
НЕ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000,
София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg,
Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
чл.120, ал.3 от ЗОП
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
12.12.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ