"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" 3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: “Доставка на необработени бандажи за ТПС на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД от валцувана нелегирана стомана В6Т”. Обявлението е публикувано под номер 514391 в Регистъра на обществените поръчки към АОП .



01605-2012-0024

BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" №3, За: инж. Ив.Шишева; инж. Веса Трифонова, Република България 1080, София, Тел.: 0885 000377; 0887 330190, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Ремонт Локомотиви"; отдел "Материално техническо снабдяване"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bdz.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя
Доставка на необработени бандажи за ТПС на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД от валцувана нелегирана стомана В6Т
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение: Република България гр.София, ул."Майчина слава" №2, Локомотивно депо София; гр.Горна Оряховица 5100, ул."Съединение" №46
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на необработени бандажи за тягов подвижен състав /ТПС/ на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД от валцувана нелегирана стомана В6Т
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
34630000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав; оборудване за контрол на железопътното движение
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем
Доставка на 716 броя необработени бандажи за ТПС на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД от валцувана нелегирана стомана В6Т, в това число: - 540 броя необработени бандажи за локомотиви серия 44, 45, 46200 с размери 1255 х 1090 х 143 мм; - 96 броя необработени бандажи за локомотиви серия 07, 61 с размери 1055 х 890 х 143 мм; - 80 броя необработени бандажи за локомотиви серия 55, 77 с размери 1005 х 840 х 143 мм.
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци
12

РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие в размер - 8000,00 /осем хиляди/ лв. Тази гаранция е валидна не по-малко от 60 дни след изтичане на срока на валидност на офертата. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на обществената поръчка - 3% от стойността на договора със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора. Гаранциите се представят по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложените към документацията образци или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането на всяка партида необработени бандажи за ТПС на «БДЖ-пътнически превози» ЕООД се извършва в лева, по банков път, в срок не по-кратък от 30 дни след доставката на съответната партида.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато участникът, определен за изпълнител е обдинение на физически и юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Участници в процедурата могат да бъдат всички български или чуждестранни юридически и физически лица, както и обединения между тях, които отговарят на изискванията на ЗОП. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Документ за самоличност на участника когато е физическо лице; заверено копие на документа за съдебна/търговска регистрация или ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1,т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 3. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларации по чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинали) и Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП /оригинал/ – попълват се по приложените образци към настоящата документация /Приложение №4 и 5/ и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 6.Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията - Приложение №7. 7. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие попълва съгласно приложения образец към документацията - Приложение №6. Ако участникът не предвижда подизпълнители, в декларацията заявява това. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП. 8. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал ). 9. Документ за закупена документация за участие (копие, заверено от участника). Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 и чл.47 ал.2 т.1,т.2,т.3,т.4 и т.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходните три години /заверени с подпис и печат на участника/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години, включително стойностите, датите, място и срокове на изпълнение и получателите /представя се в оригинал/, придружена от оригинали или нотариално заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели. Участникът следва да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години, за които се прилагат минимум 3 броя референции от посочените в декларацията получатели. 2. Образци на сертификати за качество за потвърждаване на съответствието на качествата на необработените бандажи с предписаните норми и изисквания в Техническите условия за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тяговия подвижен състав (ТПС) на "БДЖ –Пътнически превози" ЕООД, в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC 810-2 - Приложение към документацията за участие. Сертификатът за качество да бъде заверен с оригинален подпис и печат. 3. Когато участникът не е производител, задължително представя оторизационно писмо, дистрибуторски договор пълномощно или друг оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганите необработени бандажи за ТПС на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД съгласно Спецификация, Приложение към документацията за участие, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012/2013 г. 4. Участникът следва да представи в плик №2: 4.1. Чертежи на производителя, заверени за производство за 2012/2013г.; 4.2. Технически условия на предлаганите необработени бандажи за ТПС на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД от валцувана нелегирана стомана В6Т в съответствие с Техническите условия за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тяговия подвижен състав (ТПС) на "БДЖ -ПП" ЕООД, в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC 810-2 - Приложение към документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
НЕ

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.01.2013 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.02.2013 г. Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.02.2013 г. Час: 14:00
Място
гр.София, ул."Иван Вазов" № 3, Заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3, 4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Tова представлява периодично повтаряща се поръчка
НЕ
VI.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове
НЕ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
Съгласно чл.120 от ЗОП
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
18.12.2012 г.

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??