"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" 3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: „Основен ремонт и модернизация на 3 броя бандажни стругове тип UBB 112/2 за нуждите на ВР цехове на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД” Решението е публикувано под номер 520267 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.

01605-2013-0002

I.
II.
III.
IV.
V.
VI.
VII.
VIII.
IX.

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: 3 от 25.01.2013 г.

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура

І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП (секторен)
I.1) Наименование и адрес

"БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" №3, За: инж. Цветан Минчев, Румяна Иванова, Р. България 1080, София, Тел.: 0887 509255; 0882 267742, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg,, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Пътнически вагони" , отдел "МТС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bdz.bg.
I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

ІI: ОТКРИВАНЕ
ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка
ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура

IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
Чл.103, ал.1 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

"Основен ремонт и модернизация на 3 броя бандажни стругове тип UBB 122/2 за нуждите на ВР цехове на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"
ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ
ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ

V: МОТИВИ
V.1) Мотиви за избора на процедура

Видът на процедурата е определен въз основа на общата прогнозна стойност за изпълнение на поръчката и на основание чл. 103, ал. 1 от ЗОП.
V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие

VII: ОБЖАЛВАНЕ
VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070 begin_of_the_skype_highlighting 

02 9884070 БЕЗПЛАТНО  end_of_the_skype_highlighting, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.
VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

25.01.2013 г.

Възложител
Трите имена: инж. Георги Димов Иванов и Методи Николаев Христов
Длъжност: Управители

Обявлението е публикувано под номер 520268 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.

01605-2013-0002

I.
II.
IV.

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: инж. Цветан Минчев, Румяна Иванова, Република България 1080, София, Тел.: 0887 509255; 0882 267742, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Пътнически вагони", отдел "Материално техническо снабяване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bdz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Основен ремонт и модернизация на 3 бр. бандажни стругове тип UBB 112/2 за нуждите на ВР цехове на "БДЖ- Пътнически превози" ЕООД "
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Основен ремонт и модернизация на 3 броя бандажни стругове тип UBB 112/2 за нуждите на ВР цехове на "БДЖ- Пътнически превози" ЕООД "
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:
Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Технически условия за извършване на услуга с предмет: "Основен ремонт и модернизация на 3 (три) броя бандажни стругове тип UBB 112/2" за нуждите на ВР цехове на "БДЖ- Пътнически превози" ЕООД " от документацията за участие.
ІІ.2.2) Опции

НЕ
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12

РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в размер: 2140 лв. /две хиляди сто и четиридесет лева/ със срок на валидност 60 дни след изтичане срока на валидност на офертата, в една от следните форми: а) Парична сума – внася се по сметка на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Основен ремонт и модернизация на 3 броя бандажни стругове тип UBB 112/2 за нуждите на ВР цехове на "БДЖ- Пътнически превози" ЕООД " б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД, съгласно приложен образец - Приложение № 4 към документацията за участие. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността договора без ДДС, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция. Условията по задържането, усвояването и освобождаването на Гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - Приложение №3 от документацията.
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в лева, по банков път, в срок ............... /не по-кратък от 30/ дни след приключване изпълнението на съответния етап и представяне на оригинална фактура за извършената услуга, придружена с оригинал от протокола за ремонт на струга – подписан от представители на Възложителя и изпълнителя и протокол за приета техническа документация за извършения основен ремонт на съответния бандажен струг.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Офертата съгласно документацията задължително съдържа: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата съгласно чл. 56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или упълномощено от него лице; 2. Документ за самоличност на участника, когато е физическо лице; заверено копие на документа за съдебна / търговска регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ издаден от съдебен или административен орган, в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващият. 3. Заверено копие от удостовението за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4.Когато офертата се подава от юридическо лице, същата следва да е подписана от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или упълномощен с нотариално заверено пълномощно негов представител, както и оформена с печат на участника. Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 5. Декларации: 5.1. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т.5, ал. 5, т. 1 от ЗОП - Приложение № 6 /оригинал/; 5.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Приложение №7 /оригинал/. Декларациите се подписват от лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 5.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор-Приложение №9 към документацията за участие, във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образец - Приложение №9. 5.4. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите - съгласно образец - Приложение №8. 5.5. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът не предвижда подизпълнители, представя декларация, в която заявява това. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите, посочени в чл.56,ал.2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 6. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка - оригинал. 7. Документ за закупена документация за участие - копие, заверено от участника. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл. 69, ал.1 и / или чл. 47 , ал.1 и ал.5 и чл. 47, ал.2, т.1, т.2, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участникът следва да докаже наличието на финансови възможности за осигуряване на изпълнение на поръчката,като представи следните документи: За юридически лица: 1. Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните приключени три години (2009, 2010 и 2011 г.); За физическите лица: 1. Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните приключени три години (2009, 2010 и 2011 г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години, включително стойностите, датите, място и срокове на изпълнение и възложителите /представя се в оригинал/, придружена от заверено копие на референция/и или препоръка/и за добро изпълнение, от част от посочените получатели. 2. Участникът да представи: 2.1. Декларация за съответствие за потвърждаване на качеството на влаганите материали и резервни части на приложимите в Р.България стандарти и/или международни стандарти БДС/EN или еквивалент, както и с предписаните в Техническите изисквания представени в оригинал или копие заверено с подпис и печат на участника. 2.2. Декларация, съдържаща списък на собствено и/ или наето техническото оборудване, преминало технически контрол, необходимо за изпълнение на поръчката. 2.3. Декларация, съдържаща списък на техническите лица, участващи в дейностите по ремонта, включително и лицата, отговарящи за контрола на качеството.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.02.2013 г.Час: 16:30
Платими документи

ДА
Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG57 UBBS 8002 1052 2265 20, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.02.2013 г.Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български
IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.02.2013 г.Час: 14:00
Място

гр. София, ул."Иван Вазов" №3, заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3,4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ
VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие е качена и е достъпна на сайта на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД - http://www.bdz.bg.
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070 begin_of_the_skype_highlighting 
02 9884070 БЕЗПЛАТНО  end_of_the_skype_highlighting, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.01.2013 г.


ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ


Документация за участие:

1. Съдържание на документацията

 

2. Технически условия за извършване на услуга

 

3. Условия за участие и указания за подготовка на офертата

 

4. Приложение №1 – Образец оферта

 

5. Приложение №2 – Образец ценова оферта

 

6. Приложение №3 – Проект на договор

 

7. Приложение №4 – Образец на Банкова гаранция за участие

 

8. Приложение №5 - Образец на Банкова гаранция за изпълнение

 

9. Приложение №6 - Декларация по чл.47, ал.1, т.1, ал.2, т.2 и 5 и ал.5, т.1 от ЗОП

 

10. Приложение №7 - Декларация по чл.47, ал.1,т.2 и 3, ал.2,т.1,3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП

 

11. Приложение №8 – Декларация във връзка с чл.56, ал.1,т.8от ЗОП

 

12. Приложение №9 – Декларация във връзка с чл.56, ал.1, т.12от ЗОП

 

 

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??