БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" 3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: „Почистване и екипиране на пътнически вагони, ЕМВ, ДМВ и почистване на сгради за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за период от 3 години” Предметът на поръчката включва: почистване на закрити площи - канцеларии, съблекални, работилници, коридори, тоалетни и прозорци към тях; почистване на закрити площи - халета и прозорци към тях, почистване на открити площи, вътрешно почистване на пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ /гарово, ежедневно, основно, пране на седалки/, външно почистване на пътнически вагони, ЕМВ, ДМВ / външно ръчно измиване на ЕМВ и част от ДМВ и пътнически вагони, външно автоматично измиване на АМИВАГ/инсталация за външно автоматично измиване/ на основната част от пътническите вагони и ДМВ/, почистване от графити, екипиране на пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ /зареждане с вода, поставяне на тоалетна хартия и сапун/, както и оборудването им с маршрутни табели и плацкартни номера. Обявлението е публикувано под номер 495793 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.

16.08.2012 г.

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" 3, За: Ивайло Димитров, Гергана Николова, Красимира Иванова, България 1080, София, Тел.:             0888 150627      ;            0889 060613      ;             0884 363025      , E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Пътнически вагони", отдел "Материално техническо осигуряване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bdz.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Почистване и екипиране на пътнически вагони, ЕМВ, ДМВ и почистване на сгради за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за период от 3 години” Предметът на поръчката включва: почистване на закрити площи - канцеларии, съблекални, работилници, коридори, тоалетни и прозорци към тях; почистване на закрити площи - халета и прозорци към тях, почистване на открити площи, вътрешно почистване на пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ /гарово, ежедневно, основно, пране на седалки/, външно почистване на пътнически вагони, ЕМВ, ДМВ / външно ръчно измиване на ЕМВ и част от ДМВ и пътнически вагони, външно автоматично измиване на АМИВАГ/инсталация за външно автоматично измиване/ на основната част от пътническите вагони и ДМВ/, почистване от графити, екипиране на пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ /зареждане с вода, поставяне на тоалетна хартия и сапун/, както и оборудването им с маршрутни табели и плацкартни номера.
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16

Основно място на изпълнение: На територията на депата и екипировъчните пунктове в рамките на поделенията за пътнически превози към „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД и на територията на жп гарите, подробно описани в Техническите изисквания от документацията за участие
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Почистване и екипиране на пътнически вагони, ЕМВ, ДМВ и почистване на сгради за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за период от 3 години” Предметът на поръчката включва: почистване на закрити площи - канцеларии, съблекални, работилници, коридори, тоалетни и прозорци към тях; почистване на закрити площи - халета и прозорци към тях, почистване на открити площи, вътрешно почистване на пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ /гарово, ежедневно, основно, пране на седалки/, външно почистване на пътнически вагони, ЕМВ, ДМВ / външно ръчно измиване на ЕМВ и част от ДМВ и пътнически вагони, външно автоматично измиване на АМИВАГ/инсталация за външно автоматично измиване/ на основната част от пътническите вагони и ДМВ/, почистване от графити, екипиране на пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ /зареждане с вода, поставяне на тоалетна хартия и сапун/, както и оборудването им с маршрутни табели и плацкартни номера.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90910000

Описание:
Услуги по почистване на сгради, промишлени инсталации и превозни средства

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Ориетировъчните количества на закритите площи - канцеларии, съблекални, работилници, коридори, тоалетни, халета, площта на прозорците към тях в квадратни метри,откритите площи, както и ориентировъчния брой на пътнически вагони, ЕМВ и ДМВ по серии и видове почистване, подлежащи на почистване, са описани подробно в документацията за участие.
Прогнозна стойност без ДДС
13716000 BGN
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

36

РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите следва да представят гаранция за участие в размер: 60 000 лв. /шестдесет хиляди лева/ със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявленията в деловодството на Възложителя, в една от следните форми: а) Парична сума – внася се по набирателна сметка на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: “Гаранция за участие в процедура с предмет: „Почистване и екипиране на пътнически вагони, ЕМВ, ДМВ и почистване на сгради за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД за период от 3 години”. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД, съгласно образец (Приложение № 13) към документацията за участие. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. Гаранция за изпълнение в размер на 1,5 % от стойността договора без ДДС, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция – (Приложение № 14), към документацията за участие.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането ще се извърши въз основа на сключен договор, в лева, по банков път, в срок не по-кратък от 30 дни след представяне на фактура в оригинал и двустранно подписани приемно-предавателни протоколи на извършената работа за съответния месец.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като юридическо лице - дружество по Търговския закон.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

1.Заявление за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. 2.В договарянето по процедурата може да участва този, който е представил заявление за участие, получил е от Възложителя покана за участие в договарянето и в определения в нея срок е представил първоначална оферта, съответстваща на изискванията на ЗОП, настоящата документация и поканата за участие в договарянето. 3.Заинтересованите лица, които са представили заявление за участие в процедурата придобиват качеството на «кандидати» в съответната процедура, а тези кандидати, които са поканени от Възложителя да участват в договарянето и са представили първоначална оферта са «участници» в съответната процедура. 4.Съгласно чл. 47, ал. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" от ЗОП от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява Кандидат, който е: 4.1. Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс/НК/; б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК ; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 4.2 обявен в несъстоятелност; 4.3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 5.Съгласно чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 2а, 3, 4 и 5 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка Кандидат, който: 5.1 е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че Кандидатът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или Кандидатът е преустановил дейността си; 5.2. е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 5.3 е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 5.4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която Кандидатът е установен. 5.5. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. 5.6. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 6.Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или кандидати: 6.1 при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 6.2 които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 7. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по т. 4.1 – 4.3 или 5.1-5.6 Кандидатите представят документ за регистрация/ЕИК и декларации, съгласно приложените в документацията образци.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Кандидатът следва да докаже наличието на възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка, и да представи следните изискуеми документи: За юридически лица:. 1. Заверено от Кандидата копие на годишен баланс за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.). 2. Заверено от Кандидата копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.); За физическите лица: 3. Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.) Критерии за допустимост: Кандидатът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) в размер равен или по-голям от 12 000 000 лева /дванадесет милиона/ без ДДС – общо за трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за професионална квалификация и технически възможности по чл. 51 от ЗОП - всеки Кандидат следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Списък на основните договори /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които Кандидатът е изпълнил през последните 3 години (2009, 2010 и 2011 г.) с посочени: цена, място и срокове на изпълнение, и клиенти съгласно образец (Приложение№ 7) от документацията; Обстоятелствата, декларирани в списъка, се доказват с приложени копия на минимум 3 (три) броя препоръки за добро изпълнение (референции) от клиентите. 2. Справка за ср.годишния брой работници и служители и за броя на служителите на ръководна длъжност на кандидата за последните 3 години (Приложение № 7а);. 3. Справка за собственото и наето техническо оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка и пълно описание на почистващата техника, необходима за изпълнението на поръчката (Приложение № 7б). Справка за видовете почистващи препарати, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, придружен от съответните санитарни разрешителни, издадени от Министерство на здравеопазването (Приложение № 7в). 4. Списък с офисите на територията на страната, за осигуряване на минимум 5 офиса (собствени или наети) – по един на територията на всяко от посочените в техническата спецификация РЦПЕ, с които разполага кандидата (Приложение № 7г). 5. Заверено от кандидата копие на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган; 6. Заверено от кандидата копие на валиден сертификат OHSAS 18001:2007 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган; 7. Заверено от кандидата копие на валиден сертификат EN ISO 14001:2004 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган; Кандидатът може да представи и други документи, доказващи финансовите и технически възможности и професионална квалификация за осъществяване на предмета на поръчката. Критерии за допустимост (подбор): Кандидатът /сумарно обединението/ да отговаря на следните минимални изискванип: 1. Наличие на внедрена система за управление съгласно стандарти ISO 9001:2008 (или еквивалент), ISO 14001:2004 (или еквивалент), OHSAS 18001:2007 (или еквивалент). 2. Декларация - справка на средносписъчен брой на персонала за 2011 г – минимум 200 човека. Почистването на сградите, пътническите вагони, ЕМВ и ДМВ следва да се изпълнява с персонала на Възложителя, който до сключване на договора е зает с почистването в съответните почистващи звена в съответните екипировъчни пунктове, който персонал ще премине като персонал на Изпълнителя при изпълнението на обществената поръчка.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне
Има вече избрани кандидати:

НЕ

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача
Номер на обявлението в ОВ 2012/S             43 - 070654       от 28.02.2012 г.
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.09.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА
Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в „ОББ”, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG57 UBBS80021052226520 и се получава срещу представен платежен документ, в отдел "Счетоводен" на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, гр. София, бул. "Мария Луиза" №114А, стая 416, всеки работен ден. Посочената цена за закупуване на документацията за участие е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.09.2012 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български
IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД,находяща се на адрес: гр. София 10801 ул."Иван Вазов" № 3
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1) Tова представлява периодично повтаряща се поръчка

НЕ
VI.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

НЕ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.:             02 9884070      , E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120, ал.3 от ЗОП
VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.:             02 9884070      , E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.08.2012 г.


ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??