БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" 3, ЕИК 175405647, публикува обявление за възлагане на обществена поръчка на основание чл.103, ал.1 от ЗОП с предмет: : «Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции и извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво за нуждите на «БДЖ-Пътнически превози» ЕООД». Обявлението е публикувано под номер 506709 в Регистъра на обществените поръчки към АОП.

01605-2012-0016

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: инж.Веса Трифонова, инж. Емил Костов, Р.България 1080, София, Тел.: 0887 330190;0887 436719, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел "Материално техническо снабдяване" отдел "Енергийна ефективност и техническо осигуряване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание

II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на 9 броя стационарни модулни бензиностанции и извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностации с дизелово гориво за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: На територията на локомотивните райони към "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
Код NUTS: BG

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции и извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД. Обществената поръчка е разделена на 2 обособени позиции: - Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции ” - Обособена позиция № 2 „ Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42997000

Описание:

Оборудване за нефтопроводи

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:

За една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции и извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД. Обществената поръчка е разделена на 2 обособени позиции: - Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции ” - Обособена позиция № 2 „Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво”

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Срок на изпълнение в месеци

12

РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие: Представя се за всяка обособена позиция поотделно. За обособена позиция № 1 - 3000,00 лева, за обособена позиция № 2 - 800,00 лева.Тази гаранция е валидна не по-малко от 60 дни след изтичане на срока на валидност на офертата. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на обществената поръчка за всяка обособена позиция - 3% от стойността на договора със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора. 3.Гаранция за добро изпълнение - за обособена позиция №1„Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции ”. Определеният за изпълнител участник следва да представи гаранция върху авансовото плащане в размер на 100% от стойността на аванса. Гаранциите се представят по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложения към документацията образец или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: Плащането се извършва на два пъти, в лева, по банков път, както следва: - авансово плащане 30% от стойността на договора в срок не по-кратък от 30 дни след влизане на договора в сила; - окончателно плбащане 70% от стойността на договора в срок не по-кратък от 30 дни след доставка, монтаж и узаконяване на стационарните модулни бензиностанции и представяне на оригинална фактура и приемателно-предавателен протокол за пускане в експлоатация. ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: Плащането се извършва в лева, по банков път в срок не по-кратък от 30 дни от получаване на данъчна фактура и протокола/ите за извършения превоз.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия

За обособена позиция №2: В случай, че процедурата за възлагане на обществената поръчка за обособена позиция №1 бъде прекратена, Възложителят ще прекрати и процедурата за обособена позиця №2 на основание чл.39, ал.1, т.5 от ЗОП /отпадане на необходимостта от провеждане на процедура/.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри

Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат всички български или чуждестранни юридически и физически лица, както и обединения между тях, които отговарят на изискванията на ЗОП. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Документ за самоличност на участника, когато е физическо лице.Заверено копие на документа за съдебна/търговска регистрация или ЕИК,съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация и актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 3.Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5.Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т.2 и т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинали) и Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинали) – попълват се по приложените образци към настоящата документация. 6.Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/. 7. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът не предвижда подизпълнители,представя декларация, в която заявява това. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 8.Документ за гаранция за участие в оригинал. 9.Документ за закупена документация за участие (оригинал или копие, заверено от участника). Задължително се отстраняват от процедурата кандидати или участници при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1,ал.2 т.1,2,3,4 и 5 и/или ал.5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходните три година /заверени с подпис и печат на участника/.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1–„Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции ” 1.1.Декларация,съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет,сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години,включително стойностите,датите и получателите /представя се в оригинал/придружена от заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение,от част от посочените получатели. Участникът следва да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет,сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години,с приложени минимум 3 броя референции. 1.2.Описание на техническото оборудване за производство на стационарните модулни бензиностанции. 1.3.Когато участникът не е производител,задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганите стационарни модулни бензиностанции,договор или друг оторизиращ документ,доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012г. 1.4.Заверено копие на лиценз (удостоверение) за производство,преустройство,монтаж и поддръжка на съоръженията с повишена опасност,издаден от Държавна агенция за метрологичен и технически надзор /ДАМТН/. 1.5.Копие на лиценз /сертификат/ за проектиране на мобилни бензиностанции,издаден от камарата на проектантите или документ за притежание на патент от фирма притежаваща такава правоспособност. 1.6.Копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001: 2008 или еквивалентен. 1.7.Копие на сертификат за внедрена система за управление на околната среда съгласно БДС EN ISO 14001: 2005 или еквивалентен. 2.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2–„Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво” 2.1.Декларация,съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет,сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години,включително стойностите, датите, място и срокове на изпълнение и получателите /представя се в оригинал/,придружена от заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение,от част от посочените получатели. Участникът да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет,сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години,с приложени минимум 3 броя референции. 2.2.Копие на валиден лиценз за извършване на обществен превоз на товари на територията на Република България. 2.3.Справка–декларация,съдържаща списък на собствени или наети автоцистерни,с които ще бъде изпълнявана поръчката.За удостоверяване на основанието се представят документи за собственост или документи (договор за наем, лизинг и др.),свидетелстващи за съществуването на друго валидно правно основание,гарантиращо, че участникът разполага с описаните транспортни средства за изпълнение на услугата. 2.4.Декларация,че автоцистерните, с които ще се извършва услугата имат валидно удостоверение съгласно чл.38, ал.1 от Наредба 40 от 14 януари 2004г. За доказване на декларираното обстоятелство се представя копие “Удостоверение за одобрение на ППС, превозващи определени опасни товари”. 2.5.Декларация,че автоцистерните, които ще бъдат изпращани за извършване на услугата са в изправно техническо състояние,съгласно законовите изисквания и стандарти. 2.6.Декларация,че водачите на автоцистерни,с които ще се извършва превоза,ще имат мобилни телефони за връзка с тях,по време на извършване на превоза. 2.7.Справка–декларация,съдържаща списък на водачите на автоцистерни и че същите са успешно преминали курс за професионално обучение и притежават ADR удостоверение за успешно положен изпит съгласно чл.21 от Наредба 40/14.01. 2004г.- съгласно условията за участие към документацията. 2.8.Декларация,че водачите на автоцистерни,с които ще се извършва превоза,отговарят на всички изисквания по Закона за автомобилните превози и Наредба № 33/03.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

За обособена позиция №2: Наредба 40 от 14 януари 2004г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите

Икономически най-изгодна оферта с оглед на:

Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за доставка и монтаж при обособена позиция 1; тежест: 10
Показател: Цена при обособена позиция 1; тежест: 90
Показател: Срок за реакция след заявка от възложителя при обособена позиция 2; тежест: 10
Показател: Цена при обособена позиция 2; тежест: 90

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 473340 от 01.03.2012 г. 

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)

Срок за получаване на документация за участие

15.11.2012 г.  Час: 16:30

Платими документи

ДА

Цена

20 BGN

Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

22.11.2012 г.  Час: 16:30

IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите

Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите

Дата: 23.11.2012 г.  Час: 14:00

Място

гр.София, ул. "Иван Вазов" № 3, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3,4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.10.2012 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции

1) Кратко описание

Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42997000

Описание:

Оборудване за нефтопроводи

3) Количество или обем

Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво

1) Кратко описание

Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60000000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)

3) Количество или обем

Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

5) Допълнителна информация

За обособена позиция №2: В случай, че процедурата за възлагане на обществената поръчка за обособена позиция №1 бъде прекратена, Възложителят ще прекрати и процедурата за обособена позиця №2 на основание чл.39, ал.1, т.5 от ЗОП /отпадане на необходимостта от провеждане на процедура/.

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??