"БДЖ - Пътнически превози" ЕООД обявяват обществена поръчка с обект: "Отпечатване и доставка на ваучери, за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД"
BG-София: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт
"БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: инж. Милена Милушева, България 1080, София, Тел.: 02 9324690
Общ адрес на възлагащия орган: www.bdz.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Отпечатване и доставка на ваучери за "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте
приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива
2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: На територията на
Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
Отпечатване и доставка на ваучери за правоимащия персонал на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, съгласно Наредба № 11 от 21.12.2005г. за определяне условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
22000000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Отпечатване и доставка на ваучери за 551 броя правоимащ персонал на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, съгласно Наредба № 11 от 21.12.2005г. за определяне условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 2 000,00 лв без ДДС със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на поръчката без ДДС със срок на валидност 1 месец след изтичане на срока на договора, и двете във вид на депозит или банкова гаранция по сметка на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД УниКредитБулбанк АД, гр. София, IBAN BG 86 UNCR 7000 1505 1304 39 BIC:UNCRBGSF Банкова сметка за заплащане на документация - ОББ, клон Света София, IBAN BG 90 UBBS 8002 1035697320 BIC:VBBSBGSF
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
по банков път
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато определеният за изпълнител участника е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по търговския закон
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие на документ за първоначална съдебна регистрация на участника, когато е юридическо лице /заверен с подпис и печат на кандидата/. 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено от окръжния съд по месторегистрация на дружеството, валидно към момента на подаване на предложението /валидност 3 месеца в оригинал или нотариално заверено копие/. В случай, че участникът е регистриран / пререгистриран в Агенцията по вписванията е достатъчно да посочва ЕИК. 3. Декларации по чл. 47, ал. 1, т.2 и 3, ал.2,т.1 и 3 и ал.5, т.2 от ЗОП, съгласно приложен образец. 4. Декларации по чл. 47, ал. 1, т.1, ал.2 т.2 и ал. 5, т.1 от ЗОП , съгласно приложен образец. 5. Срок за изпълнение на поръчката е 12 месеца. 6. Документ за внесена гаранция за участие. 7.Копие на документа за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на фирмата за предходната година, за доказване на положителен финансов резултат. 2. Копие от ИН по ДДС на фирмата/заверено с подпис и печат на участника/. Когато участникът не е регистриран, представя декларация за липса на регистрация.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1. Списък на
основните договори за
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита
ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.11.2010 г. Час: 16:00
Платими документи
ДА
Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща на касата на Възложителя, находяща се на адрес: гр. София, бул. "Мария Луиза" № 114 А, ет.4, стая 416,тел. 932 30 32 или по банкова сметка на Възложителя: ОББ, клон Света София, BIC: VBBSBGSF, IBAN BG 90 UBBS 8002 1035697320
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.11.2010 г. Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.11.2010 г. Час: 10:00
Място
гр. София, ул."Иван Вазов" №3, заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участници в
процедурата или техни
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3) Допълнителна информация
Решение № 6/01.09.10г. за откриване на процедурата. Плащането по договора ще се извърши при осигурено финансиране за поръчката от дружеството.
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
01.09.2010 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ