"БДЖ - Пътнически превози" ЕООД обявяват обществена поръчка за доставка на хартии, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника

1605-2009-0003

Обявление за малка обществена поръчка

Тип възложител по чл. 7
чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

1.1) Наименование, адреси и лица за контакт
Официално наименование:
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
Адрес:
ул. "Иван Вазов" № 3
Град:
София Пощенски код:
1080 Държава:
България
Лице/а за контакт:
инж. Марияна Тумпалова
За контакти:
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД Телефон:
02 9324394
Електронна поща:
Факс:
02 9800494
Интернет адрес/и (когато е приложимо)
Адрес на възложителя (URL):

Адрес на профила на купувача (URL):

Допълнителна информация може да бъде получена на:
Съгласно 1.1)
Документация (спецификации и допълнителни документи) могат да бъдат получени на:
Съгласно 1.1)
Оферти трябва да бъдат изпратени на:
Съгласно 1.1)
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

1.3) Основна дейност/и на възложителя, свързана/и с:
(полето се попълва от възложители по чл.7, т.5 или 6)
Железопътни услуги

РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) ОПИСАНИЕ
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на хартии, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Доставки
Покупка
Място на изпълнение на доставката: гр. София, гр. Г. Оряховица и гр. Пловдив, в складове на Възложителя
Код NUTS: BG

II.1.3) Кратко описание на поръчката
Доставка на хартии, канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД и неговите поделения, посочени по видове, количество и място за доставка, съгласно техническите изисквания на Възложителя

II.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

Основен код Допълнителен код (когато е приложимо)
Основен предмет на поръчка 22000000

II.1.5) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) НЕ

II.1.6) Ще бъдат приемани варианти
НЕ

II.2) КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА
II.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
По спецификация, приложена към документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
(в цифри): валута
или от до валута

II.2.2) Опции (когато са приложими) НЕ

Ако да, описание на тези опции:

Опциите се предвижда да се използват:
след месеца или дни от сключване на договора (ако е известно)
Брой на възможните повторения (ако има такива): или между: и
В случай на повторение, прогнозен график (ако е известно)
след месеца или дни от сключване на договора.

II.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок за изпълнение в месеци 12 или дни (от сключване на договора)
или
Начална дата __________
крайна дата на изпълнението __________


РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА

III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (ако е приложимо)
Гаранция за участие - 1000 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите; Гаранция за изпълнение на поръчката - 3% от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност един месец след изпълнение на договора; Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение да бъдат представени в една от следните форми: - Банкова гаранция при условията на приложения образец. - Депозит, внесен в полза на “БДЖ-Пътнически превози" ЕООД: УниКредит Булбанк АД , гр. София, IBAN BG86 UNCR 7000 1505 1340 39, BIC UNCRBGSF.

III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащане след доставка, по предложение на кандидата - в срок не по-кратък от 90 дни след извършване на доставката и представяне на данъчна фактура, придружена от протокол за доставената стока. Плащане по банков път, в лева.

III.1.4) Други особени условия (когато са приложими) ДА

Ако да, опишете ги:
Кандидатите ще бъдат отстранени от участие в процедурата, при наличие на обстоятелствата по чл.21от НВМОП

III.2) УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ

III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри

Изискуеми документи и информация:
Когато определеният за изпълнител Кандидат е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон. 1. Кандидат за изпълнител може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2.Декларации по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП

III.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация

Подробно описани в образеца на оферта Минимални изисквания (когато е приложимо):

III.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация

1.Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; 2.Документи за произход на предлаганите стоки; 3. Когато участникът е търговец, представя договор за представителство-валиден за 2009/2010 год. или друг документ от производителя, че има право да предлага стоките му; 4. Декларация, гарантираща качеството на предлаганите консумативи с доказан произход на производителя; 5. Референции /минимум 3 броя/ от ………………… , за изпълнени от Участника договори през последните 3 години, с предмет сходен с обществената поръчка; 6. Декларация, че Участникът е във възможност да изпълни доставките в срок от ……….дни /не по-късно от 3 работни дни, след датата на получаване на писмената заявка/ за всички адреси на доставка; 7. Безплатни невъзвръщаеми мостри от предлаганата за доставка хартия, формат А4 /за провеждане на изпитания за качеството й/; 8. Актуален каталог на фирмата, за доставяните от него хартия, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника, от който може да се види съответния артикул и в последствие при необходимост ще се заявяват артикули; 9. Описание на предлаганите за доставка артикули, с посочен кат. № от каталога на кандидата, страница №, фирма производител и страна, гаранционен срок на изделията. Минимални изисквания (когато е приложимо):

III.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) НЕ

III.3) СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА УСЛУГИ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

IV.1) Вид процедура
Открит конкурс

IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите (моля, отбележете приложимото)
(А) Най-ниска цена

IV.2.2) Ще се използва електронен търг НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

IV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
НЕ
Ако да, посочете къде:

Номер на обявлението в ДВ ______ от __________

IV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 03.08.2009 г. Час (чч:мм): 16:00

Платими документи ДА
Ако да, цена (в цифри): 30 валута: BGN
Условия и начин за плащане:
В касата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, бул. Мария Луиза 114 А , ет. 4, стая 411

IV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Дата: 10.08.2009 г. Час (чч:мм): 16:00

IV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Друг: Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
До __________ или в месеца или дни 150 (от крайния срок за получаване на оферти)

IV.3.8) Условия при отварянето на офертите
Дата 12.08.2009 г. Час (чч:мм) 14:00
Място гр. София, ул. Иван Вазов № 3, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД


Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите (когато е приложимо) ДА
Упълномощени представители на Кандидатите


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VI.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо) НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС НЕ

VI.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Решение № 3/01.07.2009 г. за откриване на процедурата

VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование:
Комисия за защита на конкуренцията
Адрес:
бул. Витоша № 18
Град:
София Пощенски код:
1000 Държава:
България
Електронна поща:
cpcadmin@cpc.bg Телефон:
02 988122
Интернет адрес (URL):
www.cpc.bg Факс:
02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование:
Комисия за защита на конкуренцията
Адрес:
бул. Витоша № 18
Град:
софия Пощенски код:
1000 Държава:
България
Електронна поща:
cpcadmin@cpc.bg Телефон:
02 988122
Интернет адрес (URL):
www.cpc.bg Факс:
02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
01.07.2009 г.

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИИЦИИ
Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??