"БДЖ - Пътнически превози" ЕООД обявяват обществена поръчка за доставка на спално бельо за екипиране на спални вагони

01605-2009-0001

Обявление за малка обществена поръчка

Тип възложител по чл. 7
чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

1.1) Наименование, адреси и лица за контакт
Официално наименование:
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
Адрес:
ул. Иван Вазов № 3
Град:
София Пощенски код:
1080 Държава:
България
Лице/а за контакт:
инж. Марияна Тумпалова
За контакти:
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД Телефон:
02 9324711
Електронна поща:
Факс:
02 9800494
Интернет адрес/и (когато е приложимо)
Адрес на възложителя (URL):

Адрес на профила на купувача (URL):

Допълнителна информация може да бъде получена на:
Съгласно 1.1)
Документация (спецификации и допълнителни документи) могат да бъдат получени на:
Съгласно 1.1)
Оферти трябва да бъдат изпратени на:
Съгласно 1.1)
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

1.3) Основна дейност/и на възложителя, свързана/и с:
(полето се попълва от възложители по чл.7, т.5 или 6)
Железопътни услуги

РАЗДЕЛ II: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) ОПИСАНИЕ
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на спално бельо за екипиране на спални вагони за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, съгласно технически изисквания на Възложителя

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка)
Доставки
Покупка
Място на изпълнение на доставката: гр. София, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, склад за спално бельо на бул. Стефансон № 5
Код NUTS: BG411

II.1.3) Кратко описание на поръчката
Доставка на спално бельо за екипиране на спални вагони за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, съгласно технически изисквания на Възложителя

II.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

Основен код Допълнителен код (когато е приложимо)
Основен предмет на поръчка 39512000

II.1.5) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции, използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции) НЕ

II.1.6) Ще бъдат приемани варианти
НЕ

II.2) КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ НА ПОРЪЧКАТА
II.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Общо 2700 комплекта спално бельо

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
(в цифри): 98550 валута BGN
или от до валута

II.2.2) Опции (когато са приложими) НЕ

Ако да, описание на тези опции:

Опциите се предвижда да се използват:
след месеца или дни от сключване на договора (ако е известно)
Брой на възможните повторения (ако има такива): или между: и
В случай на повторение, прогнозен график (ако е известно)
след месеца или дни от сключване на договора.

II.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок за изпълнение в месеци или дни 40 (от сключване на договора)
или
Начална дата __________
крайна дата на изпълнението __________


РАЗДЕЛ III: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) УСЛОВИЯ, СВЪРЗАНИ С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПОРЪЧКАТА

III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (ако е приложимо)
Гаранция за участие - 700 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите; Гаранция за изпълнение на поръчката - 5% от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност един месец след изпълнение на договора; Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение да бъдат представени в една от следните форми: - Банкова гаранция при условията на приложения образец. - Депозит, внесен в полза на “БДЖ-Пътнически превози" ЕООД: УниКредит Булбанк АД , гр. София, IBAN BG86 UNCR 7000 1505 1340 39, BIC UNCRBGSF.

III.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащане след доставка, по предложение на кандидата - в срок не по-кратък от 30 работни дни след извършване на доставката и представяне на данъчна фактура, придружена от протокол за доставената стока. Плащане по банков път, в лева.

III.1.4) Други особени условия (когато са приложими) ДА

Ако да, опишете ги:
Кандидатите ще бъдат отстранени от участие в процедурата, при наличие на обстоятелствата по чл.21 от НВМОП

III.2) УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ

III.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри

Изискуеми документи и информация:
Когато определеният за изпълнител Кандидат е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон. 1. Кандидат за изпълнител може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2.Декларации по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП

III.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация

Подробно описани в образеца на оферта Минимални изисквания (когато е приложимо):

III.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация

Доказателства за техническите възможности на Участника за осъществяване на доставката, както следва: А. Доказателства за предварителния подбор на Участника. 1.Списък на договори с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка през последните 3 години, включително стойности, дати и получатели;
2. Представяне на препоръки /референции/ от изпълнени договори през последните 3 години, с предмет сходен с обществената поръчка, не по- малко от 3 / три/ броя;
3. Документ доказващ, че има право да предлага продукцията на производителя /ако е търговец/ - оригинал или нотариално заверено копие;
4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка;
5. Мостра за всеки един артикул от комплекта - чаршаф, горен чаршаф – тип торба, калъфка за възглавница, олекотена завивка и възглавница – всички без лого на Възложителя и мостра не по-малка от 10х10 см. от: ватата, видът на памучния плат - от които ще бъдат изработени комплектите и пликче с мостра от пуха, всичко опаковано в непрозрачна опаковка, с надпис на фирмата – Участник;
6. Списък на представените мостри /върху бланка с посочено наименованието на фирмата на Участника и с описание на артикулите/ – подписан от Участника, по който мострите ще бъдат освободени за връщане на Участниците.
Б. Доказателства за оценяване на офертата.
7. Описание на материалите от които са изработени чаршафите, торбите калъфките за възглавници, олекотените завивки и възглавниците;
8. Образец на сертификат на качество на артикулите, които ще бъдат доставяни;
9. Протоколи от изпитания на негоримите плат, вата и силиконов пух, от които ще бъдат изработени артикулите по спецификацията – съгласно т.6 от техническите изисквания на Възложителя;
10. Протоколи от изпитания на предлаганите артикули - съгласно т.6 от техническите изисквания на Възложителя. Минимални изисквания (когато е приложимо):

III.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо) НЕ

III.3) СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ПРИ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ ЗА УСЛУГИ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

IV.1) Вид процедура
Открит конкурс

IV.2) КРИТЕРИЙ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите (моля, отбележете приложимото)

(Б) Икономически най-изгодна оферта при

показатели, посочени в документацията

IV.2.2) Ще се използва електронен търг НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

IV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
НЕ
Ако да, посочете къде:

Номер на обявлението в ДВ ______ от __________

IV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 08.04.2009 г. Час (чч:мм): 16:00

Платими документи ДА
Ако да, цена (в цифри): 30 валута: BGN
Условия и начин за плащане:
В касата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, бул. Мария Луиза 114 А , ет. 4, стая 411

IV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Дата: 15.04.2009 г. Час (чч:мм): 16:00

IV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Друг: Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
До __________ или в месеци или дни 150 (от крайния срок за получаване на оферти)

IV.3.8) Условия при отварянето на офертите
Дата 16.04.2009 г. Час (чч:мм) 14:00
Място гр. София, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул. Иван Вазов № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите (когато е приложимо) ДА
Упълномощени представители на Кандидатите

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо) НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС НЕ

VI.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Решение № 2/10.03.2009 за откриване на процедурата

VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование:
Комисия за защита на конкуренцията
Адрес:
бул. Витоша № 18
Град:
София Пощенски код:
1000 Държава:
България
Електронна поща:
cpcadmin@cpc.bg Телефон:
02 988122
Интернет адрес (URL):
www.cpc.bg Факс:
02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3) Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
чл. 120 ал. 2 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование:
Комисия за защита на конкуренцията
Адрес:
бул. Витоша № 18
Град:
София Пощенски код:
1000 Държава:
България
Електронна поща:
cpcadmin@cpc.bg Телефон:
02 988122
Интернет адрес (URL):
www.cpc.bg Факс:
02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
10.03.2009 г.

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИИЦИИ
Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??