"БДЖ - Товарни превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" 3, ЕИК 175403856 отправя покана за участие в обществена поръчка съгласно Глава осма "а" от ЗОП с предмет: „Основен ремонт на част от железния път в бившето Хладилно депо Подуяне за използването му като Екипировъчен пункт за локомотиви” с уникален номер 01558 2012 0016 в РОП.
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
"БДЖ – Товарни превози" ЕООД, Република България, гр. София 1080, ул. "Иван Вазов" № 3 (за инж. Живко Димитров - тел.: 0889 266 300), E-mail: cargo_bdz@abv.bg
Място/места за контакт: Отдел "ПРЖПСНИ“, стаи № 402 и № 409
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти и инж. Живко Димитров и Огнян Начев (тел. 0888 711 532).
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
II.1) Описание Основният ремонт обхваща ремонтите на два коловоза - 1-ви и 2-ри коловози, с дължини 260 м. и съответно 205 м. и на 2 стрелки от железния път в бившето Хладилно депо Подуяне за използването му като Екипировъчен пункт за локомотиви.
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя
„Основен ремонт на част от железния път в бившето Хладилно депо Подуяне за използването му като Екипировъчен пункт за локомотиви”.
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Основно място на изпълнение: на територията на Изпълнителя: гр. София, ж.п. район Подуяне
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
Двата предвидени за ремонт коловози не се използват в експлоатационно-ремонтната дейност на “БДЖ – Товарни превози“ ЕООД, респективно Бизнес центрове София 1 и 2. Същите са с релси тип 49 кг./м., на подпрени дървени настави и стоманобетонови траверси тип СТ 1 и СТ 2, с дървени трупчета и реброви подложки с тирфони, свързващи и притягащи релсата към траверсите. Поради дългогодишната експлоатация на пътя, без текущо поддържане и без подмяна на скреплението, дървените трупчета на траверсите са изгнили от въздействието на атмосферните условия, и въпреки монтираните обтяжки за регулиране на междурелсието, същото не отговаря на техническите норми. Изпълнението на ремонта има за цел привеждането на тази част от жп. инфрактруктура в района в техническо състояние, съответстващо на изискванията на Наредба № 58/02.08.2006 г. на МТИТС за правилата за техническата експлоатация, движението на влаковете и сигнализацията в железопътния транспорт. Предвидените основни ремонтни работи, които следва да бъдат изпълнени са: демонтаж на железния път и стрелките, включително и траверсите, изгребване на баластовата призма и изграждане на нова, смяна на негодните траверси със стоманобетонови тип СТ 4, монтиране на новия релсов път и на прекованите и ремонтирани стрелки, включително нивелиране в план и в профил, както и заключителни работи.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
50000000
Описание: Услуги по ремонт и поддръжка на железен път и съоръжения.
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA) НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции НЕ
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем
Основният ремонт обхваща ремонтите на два коловоза - 1-ви и 2-ри коловози, с дължини 260 м. и съответно 205 м. и на 2 стрелки от железния път в бившето Хладилно депо Подуяне, източно от гара София.
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в календарни дни: не по-дълъг от 60 дена
РАЗДЕЛ ІII: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранцията за участие в процедурата е 2 900 лв. без ДДС. Тя се представя в една от следните форми - безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 150 календарни дни, след крайния срок за представяне на заявленията, или парична сума, внесена по сметката на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД. Чуждестранните кандидати могат да представят гаранция в евро с равностоен размер, изчислен по официалния курс "евро за лев", определен от БНБ за деня на откриването на процедурата. В нареждането за плащане на задължението по гаранцията за участие следва да бъде записано "гаранция за участие в процедура на договаряне с обявление за „Основен ремонт на част от железния път в бившето Хладилно депо Подуяне за използването му като Екипировъчен пункт за локомотиви”.
2. Гаранция за изпълнение - при подписването на договораза възлагане на обществената поръчка, определеният за изпълнител участник следва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на задълженията си по него, под формата на парична сума или банкова гаранция, в размер на 3% от стойността на поръчката със срок на валидност, не по-кратък от 150 календарни дни. Условията за откриването и за освобождаването гаранцията са определени в проекта на договор, приложен към документацията за участие в процедурата.т или банкова гаранция. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод, в случай че е издадена от чуждестранна банка със срок на валидност 60 дни след изтичане срока на валидност на офертите. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Регламентирани са в проекта за договор, съставна част на документацията за участие.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Ако определения за изпълнител кандидат е обединение от физически и/или юридически лица, същият следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Кандидат в процедурата за избор на изпълнител на обществената поръчка може да бъде всяко българско и чуждестранно юридическо и физическо лице, регистрирано като търговец по Търговския закон, съответно - по националното законодателство, в държавата в която е установено то, както и тяхни обединения.
Кандидатите представят заявление за участие по реда на чл. 87, ал. 2 от ЗОП. При условие, че заявлението се подава, по описания в чл. 57, ал. 1 от ЗОП начин, в плика се поставят следните оригинални (копие, само ако това е изрично указано от възложителя) документи:
1. Заявление за участие в оригинал;
2. Списък на документите, съдържащи се в заявлението, подписан от законния представител на кандидата, или от изрично упълномощено лице - нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата - оригинал, което следва да съдържа всички данни на упълномощения и упълномощителя, както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява кандидата в обществената поръчка.
3. Копие на удостоверение за актуално състояние на кандидата, издадено от Агенцията по вписванията към Министерството на правосъдието, валидно (издадено не по-рано от 3 месеца преди датата, определена за крайна за подаването на оферта) към датата на подаване на заявлението за участие, или да се посочи ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец, както и копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните кандидати представят еквивалентен на удостоверението за актуално състояние документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са регистрирани и установени, в официален превод;
4. Заверено от кандидата копие от ИН по ДДС, ако дружеството е регистрирано по ЗДДС. В случай, че кандидатът не е регистриран по реда на ЗДДС, представя декларация за отсъствието на такава регистрация;
5. Когато кандидатът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят, съгласно изискванията на чл. 77, ал. 5 от ЗОП, подписани от представляващия кандидата;
6. Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, в т.ч.:
- по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и ал. 5, т. 1;
- по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а и т. 3 и ал. 5, т. 2;
7. Декларация по чл. 47, ал. 8 от ЗОП - относно обстоятелството за ползване на подизпълнители;
8. Декларация по чл. 77, ал. 3, т. 6 от ЗОП със списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка (ако се предвижда участие на такива, което от своя страна изисква прилагане на чл. 77, ал. 4). Кандидатът следва да представи текстова информация за вида и дела на тяхното участие при изпълнението на поръчката (процентен дял от общата стойности конкретна част от съдържанието на предмета на обществената поръчка, който ще бъде изпълнен от всеки подизпълнител);
9. Заверено от представляващия, копие на документ удостоверяващ, че кандидатът е вписан в Централния професионален регистър на строителя при Камарата на строителите в Р. България за изпълнение на строежи, съответстващи на предмета на обществената поръчка;
10. Заверено от представляващия кандидата, копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството, съгласно изискванията на ISO 9001:2008, или еквивалентен.
При кандидатстване на чуждестранен кандидат, документите се попълват на български език, а приложенията които са на различен от българския език, следва да бъдат преведени.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
- Копие от годишния баланс и отчетът за приходите и разходите за последните три години, заверени с подпис и печат на кандидата;
- Минимално изискване към кандидата е същият да е реализирал общ оборот от строителна дейност през последните три години, не по-малък от 890 000 лв. без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП, съдържащ информация за изпълнените през последните три години (36 месеца преди определената дата за подаване на оферти) основни договори за строителство и ремонт на железен път и ж.п. съоръжения, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение (поне две препоръки за изпълнено професионално, качествено и в съответствие с нормативните изисквания строителство на ж.п.).
2. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП с информация за инженерно-техническия ръководен състав, който ще бъде отговорен за изпълнение на поръчката, с приложени документи по чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на инженерите и техниците, както и информация за изпълнени от тях обекти с предмет строителство и ремонт на ж.п., включително и копия от свидетелства за правоспособност за ремонт и поддържане на железен път и съоръжения (удостоверение за издържан изпит по Националните правила за безопасност на превозите с ж.п. транспорт), и за контрол на качеството - специалност "Транспортно строителство". Да се приложи и заверено от представляващия кандидата, копие от документ за правоспособност по "Безопасни и здравословни условия на труд", или "Безопасност и здраве на работа";
3. Списък на изпълнителския състав специализирани работници, по специалности и степени на квалификация;
4. Линеен график за изпълнение на СМР;
5. Списък на машините и техническото оборудване (собствени или наети), които ще се използват при изпълнението на строителството.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия
ІІІ.3.1) Изпълнението на поръчката е ограничено до определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Договаряне с обявление
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.10.2012 г. Час: 16:30
Платими документи ДА
Цена 30 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в брой на касата на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, гр. София, ул. "Ив. Вазов" № 3, ет. 2, стая № 220, или по банкова сметка в "Уникредит Булбанк" АД: BIC UNCRBGSF, IBAN: BG 02NCR 7000 1501 0062 61 и се получава срещу представяне на платежния документ в деловодството на възложителя, всеки работен ден по време на определения срок, във времето между 10.00 ч. и 16.00 ч. При поискване от заинтересованото лице документацията може да бъде изпратена за сметка на лицето, отправило искането.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.10.2012 г. Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие - Български
IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни –150 календарни дни
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.11.2012 г. Час: 10:00
Място гр. София 1080, ул. “Иван Вазов” № 3, заседателна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл. 68, ал. 3
РАЗДЕЛ V: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
V.1) Tова представлява периодично повтаряща се поръчка
НЕ
V.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове
НЕ
V.4) Процедури по обжалване
V.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
V.4.2) Подаване на жалби
Съгласно чл. 120 от ЗОП
V.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
24.09.2012 г.