"БДЖ - Товарни превози" ЕООД обявява обществена поръчка с обект: „Доставка на 72 броя 5-слойни металогумени елементи за първично ресорно окачване за електрически локомотиви серия 46” за нуждите на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД.

П О К А Н А

 

Относно:Участие в избор на изпълнител на малка обществена поръчка  с предмет: „Доставка на 72 броя 5-слойни металогумени елементи за първично ресорно окачване за електрически локомотиви серия 46” за нуждите на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД, при условията на чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки

 

          
УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,

“БДЖ – Товарни превози” ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. “Иван Вазов” № 3, на основание чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки, Ви кани в срок до 20 /двадесет/ дни от публикуването на настоящата покана да предложите оферта за доставка на 72 броя 5-слойни металогумени елементи за първично ресорно окачване за електрически локомотиви серия 46, съдържаща техническо предложение съгласно Технически изисквания на възложителя – Приложение №1 и чертеж – Приложение №2 към настоящата покана, както и финансово предложение при следните условия:

І. Изисквания към офертата
Офертата да съдържа:
1.1. Юридически статус – изисквани документи:
1.1.1. Копие от документ за регистрация /единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър/ - заверено с подпис и печат на участника.
1.1.2. Копие от удостоверението за  регистрация по ЗДДС / идентификационен № по ДДС/ -  заверено с подпис и печат на участника.
При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство - в оригинал.
Когато участникът е физическо лице следва да представи копие от документ за самоличност -  заверено с подпис и печат на участника.
1.2. Технически възможности - изисквани документи:
1.2.1. Чертеж на производителя за доставка на предлаганите 5-слойни металогумени елементи - оригинал или нотариално заверено копие с подпис и печат на производителя.
1.2.2. Техническа спецификация за доставка на предлаганите 5-слойни металогумени елементи, в съответсвие с техническите условия на възложителя - оригинал или нотариално заверено копие с подпис и печат участника.
1.2.3. Образец на сертификат за качество /технически паспорт, издаден от производителя/ - фотокопие заверено с подпис и печат на участника.
1.2.4. Начин на плащане - в лева, по банков път.
1.2.5. Срок на доставка  - .................../не повече от 3 месеца, считано от влизането в сила на договор с избрания за изпълнител.
1.2.6. Срок на плащане -................/не по-кратък от 30 дни/ след доставка и представяне на подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура.
1.2.7. Гаранционен срок на съхранение - ....................месеца /не по-малък от 24 месеца/ от датата на доставка.
1.2.8. Гаранционен срок в експлоатация - ......................км /не по-малък от 250 000 км./
1.2.9. Срок на валидност на офертата - 90 дни от датата на нейното представяне.
Всички документи на чужд език да бъдат представени и в превод на български език.
1.3. В офертата в отделен по-малък непрозрачен плик следва да представите „Ценова оферта” изготвена в съответствие с приложения към поканата образеца на Ценова оферта.
2.Офертата на Участника, заедно с приложените към нея необходими документи, да се представи в запечатан непрозрачен плик с надпис:
До
„БДЖ – Товарни превози” ЕООД
1080 гр. София ул. Иван Вазов № 3
Оферта за избор на изпълнител на малка обществена поръчка с предмет „Доставка на 72 броя 5-слойни металогумени елементи за първично ресорно окачване за електрически локомотиви серия 46”, при условията на чл.2, ал.1, т.2 от НВМОП, с посочени точен адрес на подател, лице за контакти, тел. за връзка, факс, GSM.
3. Място, ден, час за подаване, разглеждане и оценяване на офертата:
3.1. Място, ден и час на подаване: Офертата се подава в деловодството на “БДЖ - Товарни превози” ЕООД, на същият адрес до 16:30 ч., в посочения по горе срок. Оферти, получени в деловодството след крайния срок - 20 дни от публикуване на настоящата покана, няма да бъдат приемани.
3.2.Разглеждане и оценяване на офертите: Разглеждането на постъпилите оферти ще се извърши от назначена със заповед на Възложителя комисия, в срок до 10 дни след изтичане на срока за подаването им. Оценяването на офертите, които отговарят на изискванията на Възложителя, ще се извърши по критерия „най-ниска цена".  При предложени еднакви най - ниски цени изпълнителят ще бъде определен чрез жребий, проведен в присъствието на всички, представили оферти.
4.Към момента на сключване на договора, избраният за Изпълнител следва да представи:
- Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността  му без ДДС, учредена в полза на “БДЖ - Товарни превози” ЕООД под формата на банкова гаранция с валидност един месец след изпълнение на договора или парична сума внесена в полза на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД в „Уникредит Булбанк”АД, ІBAN: BG02 UNCR70001501006261, BIC UNCRBGSF.

             Лице и телефон за контакти – инж. Виолина Бутилова, 0889 924565

Приложение:

  1. Технически условия – Приложение №1;
  2. Чертеж № 46-04-02-00– Приложение №2;
  3. Договор /проект - Приложение №3
  4. Ценова оферта /Образец/ - Приложение №4

 

Сваляне на всички файлове за поръчката

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

26.04.2021

Информация за прекратени процедури

Прекратяване на търгове в изпълнение на т. 1, б. „д“ от Решение на Народното събрание от 22.04.2021 г. за налагане на мораториум върху определени действия на държавните органи (обн. ДВ, бр. 34 от 23.04.2021 г.), предвид издадени актове от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщения за извършване на разпоредителни сделки с движимо имущество, собственост на „Холдинг БДЖ“ ЕАД.

Вижте повече

Debug: ??x??