"БДЖ - Товарни превози" ЕООД обявява обществена поръчка с обект: „Доставка на 72 броя 5-слойни металогумени елементи за първично ресорно окачване за електрически локомотиви серия 46” за нуждите на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД.

П О К А Н А

 

Относно:Участие в избор на изпълнител на малка обществена поръчка  с предмет: „Доставка на 72 броя 5-слойни металогумени елементи за първично ресорно окачване за електрически локомотиви серия 46” за нуждите на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД, при условията на чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки

 

          
УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,

“БДЖ – Товарни превози” ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. “Иван Вазов” № 3, на основание чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки, Ви кани в срок до 20 /двадесет/ дни от публикуването на настоящата покана да предложите оферта за доставка на 72 броя 5-слойни металогумени елементи за първично ресорно окачване за електрически локомотиви серия 46, съдържаща техническо предложение съгласно Технически изисквания на възложителя – Приложение №1 и чертеж – Приложение №2 към настоящата покана, както и финансово предложение при следните условия:

І. Изисквания към офертата
Офертата да съдържа:
1.1. Юридически статус – изисквани документи:
1.1.1. Копие от документ за регистрация /единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър/ - заверено с подпис и печат на участника.
1.1.2. Копие от удостоверението за  регистрация по ЗДДС / идентификационен № по ДДС/ -  заверено с подпис и печат на участника.
При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство - в оригинал.
Когато участникът е физическо лице следва да представи копие от документ за самоличност -  заверено с подпис и печат на участника.
1.2. Технически възможности - изисквани документи:
1.2.1. Чертеж на производителя за доставка на предлаганите 5-слойни металогумени елементи - оригинал или нотариално заверено копие с подпис и печат на производителя.
1.2.2. Техническа спецификация за доставка на предлаганите 5-слойни металогумени елементи, в съответсвие с техническите условия на възложителя - оригинал или нотариално заверено копие с подпис и печат участника.
1.2.3. Образец на сертификат за качество /технически паспорт, издаден от производителя/ - фотокопие заверено с подпис и печат на участника.
1.2.4. Начин на плащане - в лева, по банков път.
1.2.5. Срок на доставка  - .................../не повече от 3 месеца, считано от влизането в сила на договор с избрания за изпълнител.
1.2.6. Срок на плащане -................/не по-кратък от 30 дни/ след доставка и представяне на подписан приемо-предавателен протокол и оригинална фактура.
1.2.7. Гаранционен срок на съхранение - ....................месеца /не по-малък от 24 месеца/ от датата на доставка.
1.2.8. Гаранционен срок в експлоатация - ......................км /не по-малък от 250 000 км./
1.2.9. Срок на валидност на офертата - 90 дни от датата на нейното представяне.
Всички документи на чужд език да бъдат представени и в превод на български език.
1.3. В офертата в отделен по-малък непрозрачен плик следва да представите „Ценова оферта” изготвена в съответствие с приложения към поканата образеца на Ценова оферта.
2.Офертата на Участника, заедно с приложените към нея необходими документи, да се представи в запечатан непрозрачен плик с надпис:
До
„БДЖ – Товарни превози” ЕООД
1080 гр. София ул. Иван Вазов № 3
Оферта за избор на изпълнител на малка обществена поръчка с предмет „Доставка на 72 броя 5-слойни металогумени елементи за първично ресорно окачване за електрически локомотиви серия 46”, при условията на чл.2, ал.1, т.2 от НВМОП, с посочени точен адрес на подател, лице за контакти, тел. за връзка, факс, GSM.
3. Място, ден, час за подаване, разглеждане и оценяване на офертата:
3.1. Място, ден и час на подаване: Офертата се подава в деловодството на “БДЖ - Товарни превози” ЕООД, на същият адрес до 16:30 ч., в посочения по горе срок. Оферти, получени в деловодството след крайния срок - 20 дни от публикуване на настоящата покана, няма да бъдат приемани.
3.2.Разглеждане и оценяване на офертите: Разглеждането на постъпилите оферти ще се извърши от назначена със заповед на Възложителя комисия, в срок до 10 дни след изтичане на срока за подаването им. Оценяването на офертите, които отговарят на изискванията на Възложителя, ще се извърши по критерия „най-ниска цена".  При предложени еднакви най - ниски цени изпълнителят ще бъде определен чрез жребий, проведен в присъствието на всички, представили оферти.
4.Към момента на сключване на договора, избраният за Изпълнител следва да представи:
- Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността  му без ДДС, учредена в полза на “БДЖ - Товарни превози” ЕООД под формата на банкова гаранция с валидност един месец след изпълнение на договора или парична сума внесена в полза на „БДЖ-Товарни превози” ЕООД в „Уникредит Булбанк”АД, ІBAN: BG02 UNCR70001501006261, BIC UNCRBGSF.

             Лице и телефон за контакти – инж. Виолина Бутилова, 0889 924565

Приложение:

  1. Технически условия – Приложение №1;
  2. Чертеж № 46-04-02-00– Приложение №2;
  3. Договор /проект - Приложение №3
  4. Ценова оферта /Образец/ - Приложение №4

 

Сваляне на всички файлове за поръчката

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??