"БДЖ – Товарни превози" ЕООД обявяват обществена поръчка с обект: Доставка на чугунени калодки /Р10-320, Р10-250 и Р10-250 Т/, за нуждите на "БДЖ – Товарни превози" ЕООД, "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД и "Холдинг БДЖ" ЕАД

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"БДЖ - Товарни превози" ЕООД, ул. Иван Вазов № 3, За: инж. Георги Георгиев, България 1080, София, Тел.: 02 9324690, E-mail: bdz@bdz.bg, Факс: 02 8907303

Място/места за контакт: отдел "Снабдяване и продажбана активи"

Общ адрес на възлагащия орган: www.bdz.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание

II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

"Доставка на чугунени калодки /Р10-320, Р10-250 и Р10-250 Т/, за нуждите на "БДЖ – Товарни превози" ЕООД, "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД и "Холдинг БДЖ" ЕАД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите

Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение: На територията на поделениета на Възложителя
Код NUTS: BG

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на чугунени калодки, съответстващи на “Техническите изисквания за доставка на чугунени калодки тип Р10" – неразделна част от договора.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34000000

Описание:

Транспортно оборудване и помощни продукти за транспортиране

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

За "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД - чугунена калодка тип Р10-320 - 70 т.; - чугунена калодка тип Р10-250 - 516 т.; - чугунена калодка тип Р10-250 Т - 14 т. За "БДЖ - Товарни превози" ЕООД - чугунена калодка тип Р10-320 - 652 т.; За "Холдинг БДЖ" ЕАД - чугунена калодка тип Р10-320 - 110 т.; - чугунена калодка тип Р10-250 - 312 т. Общо количество - 1 674 т.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението

Срок в месеци

12

РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за гаранция за участие в процедурата (оригинал) в размер на: 24 000 /двадесет и четири хиляди/ лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 150 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или парична сума, внесена по сметка на Възложителя - "БДЖ – Товарни превози" ЕООД - "Уни Кредит Булбанк" АД, BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, със срок на валидност един месец след изпълнение на договора. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано - Гаранция за участие в открита процедура с предмет: "Доставка на чугунени калодки /Р10-320, Р10-250 и Р10-250 Т/, за нуждите на "БДЖ – Товарни превози" ЕООД, "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД и "Холдинг БДЖ" ЕАД. Гаранция за изпълнение - Участникът, определен за изпълнител, представя на всеки от Възложителите преди подписване на договора гаранция за неговото изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС, дължима от всеки от Възложителите.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

В левове, по банков път, съгласно условията за участие в процедурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният за изпълнител участник е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

1.Заверено от участника копие от документа за регистрация, издаден от съда по регистрация / копие на документ за самоличност, ако е физическо лице; 2.Удостоверение, издадено от съда по регистрация, удостоверяващо актуалното състояние на участника, валидно към момента на подаване на офертата издадено не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата – оригинал или нотариално заверено копие; 3.Копие на БУЛСТАТ, заверено с подпис и печат на участника; 4.Копие на ИН по ЗДДС, заверено с подпис и печат на участника ( в случай, че участникът не е регистриран по ЗДДС, представя декларация за това). В случай, че участникът е регистриран в Търговския регистър при Агенция по вписванията, вместо документите по т.1-3, следва да посочи единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие. Участник в процедурата за избор на изпълнител на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения; Участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал.5 от ЗОП с декларации;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на дружеството за предходната година. / Заверени с подпис и печат на участника/ 2. Минимално изискване - положителен финансов резултат за предходната година. В случай, че участникът е обединение, тогава всеки от участниците в него следва да има положителен финансов резултат за предходната година.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Когато участникът не е производител - оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция /дистрибуторски договор, пълномощно/ за 2010 – 2011 год. 2. Техническа документация и чертежи от завода-производител на предлаганите видове калодки тип Р 10, заверени за производство за 2010/2011 год. 3. Разрешение за допускане на чугунените калодки тип Р10 за използване в зачислените в парка на “БДЖ" вагони, издадено от Дирекция "Експлоатация и техническо осигуряване" при "Холдинг БДЖ" ЕАД. 4. Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане

Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

10.01.2011 г. Час: 16:30

Платими документи

ДА

Цена

30 BGN

Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ – Товарни превози" ЕООД - "Уни Кредит Булбанк" АД, BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, и се получава срещу представен платежен документ, в отдел "Счетоводен" на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, гр. София, бул. "Мария Луиза" №114А, стая 415, всеки работен ден от 10:00 до 16:30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

20.01.2011 г. Час: 16:30

IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите

Дата: 21.01.2011 г. Час: 10:00

Място

"БДЖ - Товарни превози" ЕООД, София, ул. Иван Вазов № 3, зала партер

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурта или техни упълномощени /с нотариално заверено пълномощно/ представители, при действията на комисията по чл.68, ал. 4 и 5 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin.@cpc.bg, Факс: 02 9356113

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

информация относно крайния срок: чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.11.2010 г.

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??