Български държавни железници" ЕАД обявяват обществена поръчка за доставка на хартии, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника

Обявление за обществена поръчка от Възложител по чл.7, ал.1, т.5 от ЗОП
Доставки
№ 3 от 28.12.2007 г.
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
• Официално наименование: "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД
• Пощенски код: 1080
• За контакти: отдел "Доставка и продажба на движимо имущество"
• Факс: 02 9800424
• Адрес: ул. "Иван Вазов" № 3
• Град: София
• Лице за контакти: инж. Милена Милушева
• Телефон: 02 9324689
• Държава: България
I.2) Основна дейност/и на възложителя
• Основна дейност: Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката
• Наименование: Доставка на хартии, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника за потребностите на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД: "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД - Централно управление и "Печатни издания", Международно пътническо бюро /МПБ/ “Рила", Център за професионално обучение /ЦПО/.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение
• Код NUTS: София - столица (BG211)
• Място на изпълнение: Доставка на хартии и хартиени изделия, канцеларски материали и офис консумативи за офис техника и принадлежности за нуждите на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД - Централно управление и "Печатни издания", София, ул. "Ив. Вазов" № 3; МПБ “Рила", ул. "Гурко" № 5, ЦПО, бул. "Мария Луиза" № 120.
• Тип доставки: Покупка
• Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Предназначение на обявлението
• Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение
• Брой изпълнители:
• Прогнозна стойност:
• Срок в месеци:
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
• Описание: Доставка на хартии, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД: "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД - Централно управление и "Печатни издания", МПБ “Рила", ЦПО.
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП
• 21000000
ІІ.1.7) Споразумение за държавни поръчки
• Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: Не
ІІ.1.8) Обособени позиции
• Обособени позиции: Да
• Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Варианти
• Приемане на варианти: Не
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
• Общо количество или обем: Видовете артикули, включени в обособените позиции са посочени в Приложение № 1 от тръжната документация. Доставките ще са до изчерпване на количествата и стойността на договора.
ІІ.2.2) Опции
• Опции: Не
• Брой месеци:
• Брой дни:
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3.1) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
• Срок в месеци: 12
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
• Описание: Гаранция за участие за цялата поръчка - 1906,53 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявленията. Гаранции за участие за всеки отделен модул са: Модул I - Хартии, хартиени изделия - 354,28 лв; Модул II - Канцеларски материали - 565,06 лв; Модул III-Консумативи за офис техника - 987,19 лв. Гаранцията за изпълнение е 5 % от стойността на поръчката, със срок на валидност един месец след изпълнение на договора. И двете гаранции да бъдат във вид на депозит или банкова гаранция по сметка на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД в ТБ "АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ" АД, клон Мария Луиза, BG 02 BUIN 7604 1010 026 513, BUINBGSF.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане
• Условия: По банков път, не по-малко от 30 дни след доставка на посочените адреси.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице
• Изискване: Когато определеният за изпълнител кандидат е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
ІІІ.1.4) Други особени условия
• Други особени условия: Да
• Условия: Поръчката е с артикули и кандидатите предлагат единични цени за тях. Кандидатите ще бъдат отстранени от участие в процедурата при наличие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците
• Документи и информация: Кандидатът за изпълнител на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. Изискуеми документи по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, подробно описани в образец - заявление към документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
• Документи и информация: Подробно описани в образците - заявление и оферта.
ІІІ.2.3) Технически възможности
• Документи и информация: Подробно описани в образците - заявление и оферта.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
• Запазени поръчки: Не
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изискване за определена професия
• За изпълнението на услугата се изисква определена професия: Не
• Нормативни разпоредби:
ІІІ.3.2) Юридически лица
• Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: Не
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
• Избрани кандидати: Не
• Вид процедура: Договаряне
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
• икономически най-изгодна оферта
• при показатели, посочени в документацията, в спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Електронен търг
• Ще се използва електронен търг: Не
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката
• Номер:
ІV.3.2) Предишни публикации
• не
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи)
• Платими документи: Да
• Време: 16:00 ч.
• Ако да, цена без ДДС (в цифри): 100
• Условия: По банков път или в счетоводство на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, ул. "Иван Вазов" № 3
• Дата: 25/01/2008
• Прогнозна стойност (валута): BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
• Време: 16:00 ч.
• Дата: 25/01/2008
ІV.3.5) Език/ци, на който могат да бъдат изготвени офертите
• Друг език: Български
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите
• Брой дни:
• Брой месеци:
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
• Място: "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, Централно управление, ул. "Иван Вазов" № 3, София.
• Време: 14:00 ч.
• Лица: Упълномощени представители на кандидатите при действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и 4 от ЗОП.
• Дата: 28/01/2008
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Периодично възлагане на поръчка
• Това представлява периодично възлагане на поръчка: Не
• Прогнозен график:
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
• Поръчката свързана ли е с проект/програма, финансирана от фондове на ЕС: Не
• Проект/програма:
VІ.3) Допълнителна информация
• Допълнителна информация: Решение № 236/19.12.2007г. за откриване на процедура
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
• Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
• Пощенски код: 1000
• Email:cpcadmin@cpc.bg
• Факс: 02 9807315
• Адрес: бул. "Витоша" № 18
• Град: София
• Адрес на възложителя:www.cpc.bg
• Телефон: 02 9356113; 9884070
• Държава: България
VІ.4.1)Орган, който отговаря за процедурата по медиация
VІ.4.2) Подаване на жалби
• Информация относно крайния срок: Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.
VІ.4.3) Служба за информация относно подаването на жалби
• Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
• Пощенски код: 1000
• Email:cpcadmin@cpc.bg
• Факс: 02 9807315
• Адрес: бул. "Витоша" № 18
• Град: София
• Адрес на възложителя:www.cpc.bg
• Телефон: 02 9356113; 9884070
• Държава: България
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
• Дата: 19/12/2007
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
I) Адрес за допълнителна информация
II) Адрес за документация
III) Адрес за изпращане на заявления
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
• Наименование: Хартии и хартиени изделия
• Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
• Описание: Копирни хартии, хартии за матрични принтери, специални хартии и хартиени ролки, хартиени изделия
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
• 21000000
3) Количество или обем
• Прогнозна стойност:
• Общо количество или обем: Видовете артикули, включени в обособената позиция са посочени в Приложение № 1 от документацията. Доставките ще бъдат до изчерпване на количествата и стойността на договора.
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение
• Срок в дни:
• Срок в месеци:
5) Допълнителна информация
• Информация:

ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
• Наименование: Канцеларски материали
• Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
• Описание: Хартиени папки, тетрадки, бележници, азбучници, счетоводни документи /образци/, папки, класьори, джобове, пишещи средства, коректори, принадлежности за бюро
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
• 21000000
3) Количество или обем
• Прогнозна стойност:
• Общо количество или обем: Видовете артикули, включени в обособената позиция са посочени в Приложение № 1 от документацията. Доставките ще бъдат до изчерпване на количествата и стойността на договора.
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение
• Срок в дни:
• Срок в месеци:
5) Допълнителна информация
• Информация:

ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
• Наименование: Консумативи за офис техника
• Номер: 3
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
• Описание: Тонери за копирни машини и принтери, ленти за факс апарати
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
• 30000000
3) Количество или обем
• Прогнозна стойност:
• Общо количество или обем: Видовете артикули, включени в обособената позиция са посочени в Приложение № 1 от документацията. Доставките ще бъдат до изчерпване на количествата и стойността на договора.
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение
• Срок в дни:
• Срок в месеци:
5) Допълнителна информация
• Информация:

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

26.04.2021

Информация за прекратени процедури

Прекратяване на търгове в изпълнение на т. 1, б. „д“ от Решение на Народното събрание от 22.04.2021 г. за налагане на мораториум върху определени действия на държавните органи (обн. ДВ, бр. 34 от 23.04.2021 г.), предвид издадени актове от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщения за извършване на разпоредителни сделки с движимо имущество, собственост на „Холдинг БДЖ“ ЕАД.

Вижте повече

Debug: ??x??