Доставка на 1 брой апаратура за ултразвуково безразрушително измерване на остатъчни/вътрешни/ напрежения във венеца на железопътни колела тип "моноблок" и обучение на 5 души персонал за работа с апаратурата за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД
N: 113 / 07.03.2011
- РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
- I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
- I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
- РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
- ІІ.1) Описание
- ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
- ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)
- ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
- ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)
- ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
- ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
- ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
- ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
- ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
- ІІ.2) Количество или обем на поръчката
- ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
- ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
- ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
- ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
- РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
- ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
- ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
- ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
- ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
- ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
- ІІІ.2) Условия за участие
- ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
- ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
- ІІІ.2.3) Технически възможности
- ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
- ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
- ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
- ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
- РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
- ІV.1) Вид процедура
- ІV.1.1) Вид процедура
- ІV.2) Критерий за оценка на офертите
- ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
- ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
- ІV.3) Административна информация
- ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
- ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
- ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)
- ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
- ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
- ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
- ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
- РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
- VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
- VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
- VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
- VІ.4) Процедури по обжалване
- VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
- Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
- VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)
- VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
- VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
- ПРИЛОЖЕНИЕ А
- ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
- І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
- ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)
- ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД
Пощенски код: 1080
За контакти: отдел "Снабдяване и продажба на активи"
Електронна поща: bdz_passengers@bdz.bg
Факс: 02 8907303
Адрес: ул. "Иван Вазов" № 3
Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
Град: София
Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II
Лице за контакти: Вера Захова
Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
Адрес на възложителя: www.bdz.bg
Телефон: 02 9324741; 02 8907305
Адрес на профила на купувача
Държава: Република България
Основна/и дейност/и: Железопътни услуги
Наименование: Доставка на 1 брой апаратура за ултразвуково безразрушително измерване на остатъчни/вътрешни/ напрежения във венеца на железопътни колела тип "моноблок" и обучение на 5 души персонал за работа с апаратурата за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, съгласно техническите изисквания на Възложителя.
Код NUTS: BG411
Място на изпълнение: Поделение за пътнически превози София - ОП "Надежда", находящо се на адрес: гр. София, бул. "Стефансон" № 5
Тип доставки: Покупка
Тип строителство
Категория услуга
Обект на поръчката: Доставки
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
Брой изпълнители
Рамково споразумение
Прогнозна стойност (валута)
Прогнозна стойност
Срок в години
Честота и стойност
Мин. прогнозна стойност
Срок в месеци
Макс. прогнозна стойност
Максимален брой изпълнители
Описание: Доставка на 1 брой апаратура за ултразвуково безразрушително измерване на остатъчни/вътрешни/ напрежения във венеца на железопътни колела тип "моноблок" и обучение на 5 души персонал за работа с апаратурата за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, съгласно техническите изисквания на Възложителя.
Oсн. предмет: 33124120: Уреди за ултразвукова диагностика
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
Обособени позиции: НЕ
Подаване на оферти
Ще бъдат приемани варианти: НЕ
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
Общо количество или обем: Доставка на 1 брой апаратура за ултразвуково безразрушително измерване на остатъчни/вътрешни/ напрежения във венеца на железопътни колела тип "моноблок" и обучение на 5 души персонал за работа с апаратурата за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, съгласно техническите изисквания на Възложителя.
Прогнозна стойност
Прогнозна стойност от/до - валута
Прогнозна стойност от
Прогнозна стойност до
Прогнозна стойност - валута
Брой повторения
Описание
Опции: НЕ
Прогнозен график - брой дни
Брой месеци
Брой дни
Минимален брой повторения
Максимален брой повторения
Прогнозен график - брой месеци
Дата за завършване
Срок в дни
Дата за начало
Срок в месеци: 4
Изискуеми депозити и гаранции: Гаранция за участие в размер на 924,40 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите в деловодството на Възложителя. Гаранцията за изпълнение на поръчката е 3 % от стойността на поръчката, със срок на валидност един месец след изпълнението на договора. И двете гаранции да се представят във вид на неотменяема банкова гаранция в оригинал или парична сума /депозит/, внесен на името на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД , в "УниКредит Булбанк" АД, гр. София, IBAN: BG86 UNCR 7000 1505 1340 39, BIC: UNCRBGSF или в касата на Възложителя.
Условия: Плащането се извършва по банков път, в лева, не по- малко от 60 дни след представяне на оригинална фактура, предавателно-приемателен протокол за доставка на апаратурата и протокол за проведеното обучение, подписани от представители на двете страни.
Изискване: Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.
Ако да, опишете ги:
Други особени условия: НЕ
Условия
Изискуеми документи и информация:
Документи и информация: 1.Участник за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения; 2.Заверено от участника копие на документа за регистрация, издаден от съда по регистрация/копие на документ за самоличност, ако е физическо лице; 3.Удостоверение, издадено от съда по регистрация, удостоверяващо актуалното състояние на участника, в оригинал или нотариално заверено копие. Удостоверението за актуално състояние трябва да е издадено от съда по регистрация на фирмата, не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата; 4.Копие от регистрация по БУЛСТАТ, заверено с подпис и печат на участника. В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран в Търговския регистър при Агенцията по вписванията,вместо документите от т.2 до т.4 следва да представи единен идентификационен код/ ЕИК/, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие; 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата; 6.Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП в оригинал, подробно описани в условията за участие в откритата процедура по ЗОП и указанията за подготовка на офертата към документацията за участие. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.1,2 и/или 5 от ЗОП води до отстраняване на участника.
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: 1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на дружеството за предходната година /заверени с подпис и печат на участника/; 2.Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС/, заверено с подпис и печат на участника. Когато участникът не е регистриран, представя декларация за липса на регистрация.
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
Документи и информация: 1.Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на същата или подобна ултразвукова апаратура през последните три години, включително стойностите, датите и Възложителите, придружена от референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените Възложители. Декларацията да е представена в оригинал, а референциите /препоръки/ за добро изпълнение може да бъдат и ксерокопия. Изискване на Възложителя - участникът да има изпълнени не по-малко от 2 договора за доставка на същата или подобна ултразвукова апаратура през последните 3 години, с приложени минимум 2 броя референции; 2.Когато участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2011 г. Изискване на Възложителя - участникът да е производител или да има право да предлага и извършва доставки на продукцията на производителя през 2011 г.; 3.Описание и технически параметри на предлаганата апаратура, отговарящи на техническите изисквания на Възложителя / в оригинал/, придружени от снимков материал на апаратурата; 4.Декларация от участника, че предлаганата от него апаратура има възможност за измерване на вътрешните напрежения на колелата в монтирано състояние на колоосите под вагон в експлоатация и на нови колела, съгласно стандарти UIC 510-5 и EN 13262 +A1 и доклад ERRI B169/RP6 – в оригинал.
Запазени поръчки: НЕ
Тип запазената поръчка
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ
Нормативни разпоредби
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ
Избрани кандидати
Вид процедура: Открита
Критерий за оценка: най-ниска цена
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
Ще се използва електронен търг: НЕ
Допълнителна информация
Номер
Ако да, посочете къде:
Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
Вид на публикацията
Номер на обявлението в ДВ
Други предишни публикации (ако е приложимо)
Срок за получаване на документация за участие
Платими документи: ДА
Час: 16:30
Цена: 20
Условия: Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находящ се на адрес: в гр. София, бул."Мария Луиза" № 114 А, ет.4, стая 416 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320, и се получава на същото място всеки работен ден от 13:30 ч. до 16:30 ч. Цената на документацията е с включен ДДС.
Дата: 12/04/2011
Валута: BGN
Час: 16:30
Дата: 22/04/2011
Друг език: Български
Език/ци
Брой дни: 150
Дата
Брой месеци
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
Място: "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3, заседателна зала
Час: 14:00
Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл. 68, ал. 3, 4 и 5 от ЗОП.
Дата: 26/04/2011
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
Това представлява периодично възлагане на поръчка
Прогнозен график
Ако да, посочете проекта/програмата:
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
Проект/програма
Допълнителна информация
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
Пощенски код: 1000
Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Факс: 02 9807315
Адрес: бул. Витоша № 18
Град: София
Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Телефон: 02 9884070
Държава: Република България
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
Информация относно крайния срок: Информация относно крайния срок: чл.120, ал.3 от ЗОП
Официално наименование
Пощенски код
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Интернет адрес
Телефон
Държава
Дата: 01/03/2011
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава
Официално наименование: "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
Пощенски код: 1233
За контакти: Счетоводство на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
Електронна поща
Факс
Адрес: бул."Мария Луиза" № 114 А
Град: София
Лице за контакти: Маргарита Ставрева
Интернет адрес
Телефон: 02 9323032
Държава: Република България
Официално наименование
Пощенски код
За контакти
Електронна поща
Факс
Адрес
Град
Лице за контакти
Интернет адрес
Телефон
Държава