Доставка на 2500 броя контакти за превключвател на степените тип 1TPPL VI за електрически локомотиви серия 40
ул. “Иван
Вазов” № 3, София 1080
тел.: (+359
2) 981 11 10; (+359 2) 932 43 10
факс: (+359
2) 987 71 51
П
О К А Н А
за представяне на оферти за доставка на 2500 броя контакти за превключвател
на степените
тип 1TPPL VI за електрически локомотиви
серия 40, по реда на чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата
за възлагане на малки обществени поръчки
/НВМОП/
“Холдинг
Български държавни железници” ЕАД - София
1080, ул. “Иван Вазов”
№ 3, на основание чл.2, ал.1, т.2 от НВМОП,
провежда избор на изпълнител за доставка
на 2500 броя контакти за превключвател
на степените тип 1TPPL VI за електрически
локомотиви серия 40.
Офертата да съдържа техническо и финансово предложение и да бъде представена в деловодството на „Холдинг БДЖ”ЕАД, гр. София, ул.”Иван Вазов” №3 в срок до 16:30 на петия работен ден, считано от публикуване на поканата в електронния сайт на „Холдинг БДЖ” ЕАД.
Офертата да съдържа:
1. Цена – единична цена и обща стойност на поръчката, без ДДС, в отделен малък непрозрачен плик. /В цената се включват: стойност на изделието без ДДС, с опаковката, застраховки, транспорт и мито /DDP Русе/ съгласно INCOTERMS 2000 и се разбира – стоката доставена в склад на Възложителя гр. Русе/.
2. Срок на плащане – не по-малко от 60 /шестдесет/ дни след доставка на всяка партида и представяне на оригинална фактура, придружена от приемателно-предавателен протокол за доставената стока.
3. Условия на плащане – в лева, по банков път.
4. Гаранционен срок – не по-кратък от 12 месеца от датата на доставка.
5. Срок и място на доставка:
5.1. Срок на доставка: Доставката се извършва на пет партиди, като първа партида от 500 броя контакти се доставя в срок до 30 дни след влизане в сила на договора и след отправяне на писмена заявка от страна на Възложителя, а всяка следваща партида от 500 броя се доставя след писмена заявка от страна на Възложителя за всяка партида в срок до ...... дни/ не повече от 30 дни/, като същия срок тече от деня следващ писмената заявка.
5.2. Място на доставка: в склад на Възложителя, на адрес: Снабдителна база на “Холдинг БДЖ”ЕАД - гр. Русе, гара Русе – разпределителна.
6. Срок на валидност на офертата – не по-кратък от 90 дни от датата на представяне на офертата.
7. Технически изисквания – предлаганите контакти за превключвател на степените тип 1TPPL VI за електрически локомотиви серии 40, трябва да отговарят на технически характеристики, функции, надеждност, габаритни и присъединителни размери, на оригиналите, по каталожен № 68Е 102-101 и чертожен № Еh 420203 от каталога на завода производител на електрически локомотиви серии 40 – завод “Шкода”, гр. Пилзен.
В предложението да бъдат подробно описани маркировката и вида на опаковката /в съответствие с изискванията, посочени в чл.6 от проекта на договора или равностоен/.
8. Заедно с офертата да бъдат представени:
8.1. Сборен чертеж и чертеж на контактната глава с посочен материал и стандарт, собствена разработка на производителя, валидни за производство през 2011 г., в оригинал.
8.2. Образец на сертификат за качество, издаван от производителя, като в него трябва да бъдат отразени всички параметри на изделието, които подлежат на измерване, какъвто сертификат ще бъде издаван от производителя и ще придружава доставката.
8.3. Декларация от производителя за пълно съответствие на предлаганите контакти за превключвателя на степените тип 1TPPL VI по технически характеристики, функции, надеждност, габаритни и присъединителни размери с тези, от каталога на производителя на електрическите локомотиви, БДЖ серия 40.
8.4. Представяне на документи за доказване на качеството на предлаганите контакти:
- референция от ЖП Администрация за предлаганите контакти от съответния производител;
или
- протокол с резултати за успешно проведени експлоатационни изпитания на предлаганите контакти.
8.5. Подписан и попълнен проект на договор, с декларация за безусловното му приемане. /Без да се посочват в договора цени и стойност/
8.6. Представените документи на чужд език да бъдат придружени с превод на български език.
8.7. Офертата да бъде заверена с подпис и печат на участника /или упълномощено от него лице с представено изрично пълномощно за това/.
9. Документи за съдебна регистрация на дружеството:
9.1. Копие на документа за първоначална съдебна регистрация, копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация на фирмата, не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата и копие от регистрацията по БУЛСТАТ. При регистрирано/пререгистрирано по Закона за търговския регистър дружество се представя копие на удостоверение от Агенцията по вписванията или се посочва ЕИК.
9.2. Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС. При липса на регистрация по ЗДДС, следва да представи декларация за липса на регистрация.
Представените документи по т. 9.1 и 9.2 да са заверени от участника копия.
10. Други изисквания
9.1. Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик с надпис: “Оферта за доставка на 2500 броя контакти за превключвател на степените тип 1TPPL VI за електрически локомотиви серии 40”, на основание на чл.2, ал.1, т.2 от НВМОП и точен адрес на подателя и получателя.
9.2. Плика с офертата се адресира до: “Холдинг БДЖ”ЕАД, София 1080, ул. “Иван Вазов” №3 и се подава в деловодството на Възложителя в посочения срок.
9.3. Оценяване на офертите ще се извърши по критерий „най-ниска цена”.
При предложени еднакви най-ниски цени изпълнителят се определя чрез жребий, от комисията в присъствието на участниците подали оферти.
9.4. След оценяване на офертите, избраният за Изпълнител при сключване на договора трябва да представи, гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора, със срок на валидност един месец след изпълнението му, във вид на банкова гаранция /съгласно приложения към поканата образец / или депозит - внесен на името на „Холдинг БДЖ” ЕАД, в банка ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN – BG 35 BPBI 7942 1089 1916 01, ВIC – BPBIBGSF.
9.5.
Договор за доставка ще бъде
сключен с избрания за
Лице и телефон за контакти – инж. Красимира Иванова, тел. 932 46 88
Приложение:
1. Проект на договор;
2. Образец на банкова гаранция за изпълнение
Приложение №1
/Проект/
ДОГОВОР
ЗА ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА СТОКИ
№
…………
Днес,
…..……….. 2011 година, между представители
на страните:
”ХОЛДИНГ
БЪЛГАРСКИ ДЪРЖАВНИ
ЖЕЛЕЗНИЦИ” ЕАД -
със седалище и адрес на управление: гр.
София 1080, община Столична, район “Средец”,
ул. “Иван Вазов” № 3, вписано в Търговския
регистър при Агенцията по вписванията
под № 7/2002 110, ЕИК № 130822878, ИН по ДДС № BG
130822878, представлявано от инж. Пенчо Георгиев
Попов - Изпълнителния директор, наричан
за краткост “ВЪЗЛОЖИТЕЛ”
и
“……………………………………………………………
На основание утвърден протокол от .........2011 г. от Изпълнителния директор на „Холдинг БДЖ”ЕАД от проведен избор на Изпълнител по реда на чл.2, ал.1 т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки/НВМОП/, се сключи настоящия договор за следното:
ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА
Чл.1.
1.1. Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя, а Възложителят да получи и заплати при посочените в настоящия договор условия 2500 броя контакти за превключвател на степени 1TPPL VІ за електрически локомотиви серии 40.
1.2.
Контактите, предмет на настоящия
договор, се доставят по
ЦЕНА
Чл.2
2.1. Цената на един брой контакт за превключвател на степени 1TPPL VІ за електрически локомотиви серии 40, предмет на този договор е .................... лева без ДДС.
Цената се разбира DDP-Русе, съгласно “INCOTERMS 2000” /включително опаковка, маркировка, транспорт, застраховка, мито/ в български лева без ДДС.
2.2.
Общата стойност на договора
възлиза на .......................... лв./..........................
Чл.3. Условия на плащане
3.1. Плащането ще се извърши по банков път ........ дни след доставка на всяка отделна партида и представяне на приемателно-предавателен протокол и оригинална фактура.
3.2. Условия за извършване на плащането е предоставянето от страна на Изпълнителя на Възложителя /на адрес: “Холдинг БДЖ”ЕАД, 1080 София, ул. “Иван Вазов” №3, Дирекция “Маркетинг и продажби”, отдел “Снабдяване и продажба на активи”, сектор „Контрол на качеството на МТС” /в пет дневен срок от извършване на доставката на следните документи:
- оригинална фактура, издадена на името на “Холдинг БДЖ”ЕАД - с адрес: 1080 София, ул.“Иван Вазов” №3, с Мол. инж. Пенчо Попов;
- сертификат за качество в оригинал, издаден от производителя за доставените контакти;
- приемателно-предавателен протокол оформен при предаването на партидата в склада на Възложителя;
3.3. При непредставяне в срок и на посочения адрес цитираните документи, срокът за плащане на доставката се удължава с толкова дни, с колкото е закъсняло представянето на документите.
3.4. Всяко плащане ще се извършва посредством банков превод по сметка на Изпълнителя в банка……………………………, банков код BIC ………….
-
сметка за извършване на
3.5. Вземанията на Изпълнителя, произтичащи от настоящия договор, не могат да бъдат цедирани (прехвърляни) по реда на чл.99 и чл. 100 от Закона за задълженията и договорите.
КАЧЕСТВО
Чл.4
4.1. Контактите за превключвател на степени 1TPPL VІ за електрически локомотиви серии 40, предмет на настоящия договор, трябва да отговарят по качество на оригиналните (Чешки стандарт CSN) с кат.№68Е102-101 и на чертожен № Eh 420203.
4.2.
Изпълнителят се задължава да
представи оригинален
СРОК НА ДОСТАВКА
Чл.5
5.1. Изпълнителят доставя, контактите предмет на настоящия договор на пет партиди, като първа партида от 500 броя контакти се доставя в срок до 30 дни след влизане в сила на договора и след отправяне на писмена заявка от страна на Възложителя, а всяка следваща партида от 500 броя се доставя след писмена заявка от страна на Възложителя за всяка партида в срок до ...... дни/ не повече от 30 дни/, като същият срок тече от деня, следващ писмената заявка.
5.2. След всяка заявка от страна на Възложителя на партида, подлежаща на доставка, следва потвърждение, както и съответния срок на доставка от страна на Изпълнителя.
5.3. За дата на доставка се счита датата на получаване в склада на Възложителя – гр. Русе, Снабдителна база на “Холдинг БДЖ”ЕАД – гр. Русе, гара Русе - разпределителна, на цялото количество от съответната партида и подписване на приемателно-предавателен протокол от представители на двете страни.
5.4.
Срокът на изпълнение на
ОПАКОВКА И МАРКИРОВКА
Чл.6
6.1. Опаковката трябва да бъде стандартна, обичайна за дадения вид стока, гарантираща и запазваща целостта и функционалните качествата на контактите през време на транспортиране и съхранението. Опаковката е включена в цената.
6.2. На всяка опаковка, трябва да има етикет със следните данни: адрес на Възложителя; наименование на Изпълнителя; каталожния номер на контактите по каталога на производителя на локомотивните серии 40; печат на техническия контрол на производителя.
6.3. Маркировка, съгласно документация на производителя, включваща знак на производителя и дата на производство.
ПРИЕМАНЕ И ПРЕДАВАНЕ
Чл.7
7.1. Приемането и предаването на стоката става с Приемателно – Предавателен Протокол, подписан от представители на двете страни, франко склада Снабдителна База на “Холдинг БДЖ” ЕАД – гр.Русе, гара Русе – разпределителна.
7.2. При предаването на всяка партида Изпълнителя се задължава да представи сертификат за качество от завода – производител в оригинал за доставената партида. Партида без сертификат за качество не се приема.
7.3. Изпълнителят изпраща приемателно-предавателен протокол и сертификат за качество на всяка доставена партида на адрес: “Холдинг БДЖ” ЕАД гр. София, ул. “Иван Вазов” № 3, Дирекция “Маркетинг и продажби”, отдел “Снабдяване и продажба на активи”, сектор „Контрол на качеството на МТС” в пет дневен срок от извършване на доставката.
ГАРАНЦИИ
Чл.8. Гаранционният
срок на контактите за превключвател на
степени 1TPPLVІ за електрически локомотиви,
серии 40, е ..............................месеца от датата
на доставка.
РЕКЛАМАЦИИ
Чл.9
9.1. Рекламации по количество на стоката се правят в момента на получаване на стоката в склада на Възложителя. За приетите контакти се изготвя приемателно-предавателен протокол. На плащане подлежат само контактите, включени в приемателно-предавателния протокол.
9.2.Рекламации по видими дефекти на контактите се предявяват до един месец след изтичане на Гаранционния срок, при условие, че дефекта е открит в Гаранционния срок, с протокол подписан между Изпълнителя и Възложителя или с Акт на независима организация за контрол.
9.3. Рекламации за качество, скрити дефекти и недостатъци се предявяват до един месец след изтичане на Гаранционния срок, при условие, че дефекта е открит в гаранционния срок, с протокол подписан между Изпълнителя и Възложителя или Акт на независима организация за контрол.
9.4.
Рекламациите по точка 9.2 и
9.3. се удостоверяват с протокол
между представители на
9.5.
Рекламираните по качество
9.6. При рекламации, рекламираната стока се държи на отговорно пазене на територията, където е възникнало рекламационното събитие, до уреждане на рекламацията, след което, при поискване от Изпълнителя, ако не бъде договорено друго, дефектната стока се предава на него или на упълномощено от него лице, в подходяща опаковка, в срок от 7 работни дни, като всички разходи по подготовката и предаването на въпросната стока са за сметка на Изпълнителя.
9.7.
За подменените в условията на Гаранция
стоки, тече нов Гаранционен срок равен
на договорения в чл.9. от настоящия договор.
Подмяната на дефектна стока се извършва
за сметка на Изпълнителя франко склада
на Възложителя.
ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
Чл.10.
10.1. „Гаранция за изпълнение на договора” означава депозит по сметка на Възложителя или безусловна и неотменима банкова гаранция, с която изпълнителят обезпечава изпълнението на задълженията си по този договор за период до един месец след изтичане на срока на договора (до 1 месец след последната доставка).
10.2.
Гаранцията за изпълнение на договора
е под формата на банкова гаранция или
парична сума (депозит) по посочена от
Възложителя сметка по преценка на Изпълнителя
и е в размер на ....................... лв. (.............................
10.3. Разходите по обслужването на Гаранцията за изпълнение на договора се поемат от Изпълнителя.
10.4. В случай, че гаранцията за изпълнение е под формата на депозит (парична сума), преведена по сметка на Възложителя, Възложителят се задължава да възстанови на Изпълнителя сумата на гаранцията, намалена със сумите, усвоени по реда на клауза 10.5., до един месец след изтичане на валидността на гаранцията.
10.5. Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при неточно изпълнение на задължения по договора от страна на Изпълнителя, в това число при едностранно прекратяване (разваляне) на договора от Възложителя, поради виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по договора.
10.6. При едностранно прекратяване (разваляне) на договора от Възложителя поради виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на договора.
10.7. Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки и обезщетения.
10.8.
В случай, че Банката, издала Гаранцията
за изпълнение на договора, се обяви в
несъстоятелност, или изпадне в неплатежоспособност
/ свръхзадлъжнялост, или й се отнеме лиценза,
или откаже да заплати предявената от
Възложителя сума в 3-дневен срок, Възложителят
има право да поиска, а Изпълнителят се
задължава да предостави, в срок до
5 работни дни от направеното искане, съответната
заместваща гаранция от друга банкова
институция.
САНКЦИИ
Чл.11.
При закъснение на доставката Изпълнителят
дължи неустойка в размер на 0,2% на ден,
но не повече от 5% от стойността на неизпълнението
или произлезлите от това щети, вреди и
пропуснати ползи, ако са по – големи.
СПОРОВЕ
Чл.12.
12.1. Всеки спор, породен от този договор или отнасящи се до него, ще бъде разрешаван доброволно по пътя на преговори, взаимни консултации и обмен на мнения, като постигнатото съгласие между страните ще бъде оформено в писмено споразумение.
12.2. В случай, че не бъде постигнато съгласие по т.12.1 всички спорове, породени от този договор или отнасящи се до него, могат да бъдат разрешавани чрез медиация.
12.3. В случай, че не бъде постигнато съгласие по ал.12.2 всички спорове, породени от този договор или отнасящи се до него ще бъдат разрешавани по съдебен ред.
12.4.
Медиацията не е задължителна
преди отнасяне на спора за
решаване по съдебен ред.
СЪОБЩЕНИЯ
Чл.13. Всички съобщения между страните, свързани с изпълнението на настоящия Договор са валидни, ако са направени в писмена форма и са подписани от упълномощени представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛ или ИЗПЪЛНИТЕЛ.
Чл. 14. За дата на съобщението се смята:
- датата на предаването – при предаване на ръка на съобщението;
- датата, посочена на обратната разписка – при изпращане по пощата;
- датата на приемането – при изпращане по факс.
Чл.
15. За валидни адреси за приемане на
съобщения, свързани с изпълнението на
настоящия Договор и предаване на документи
по чл.3, т.3.2. от Договора се смятат:
1. ЗА ВЪЗЛОЖИТЕЛ: 2. ЗА ИЗПЪЛНИТЕЛ:
гр. София ..................
ул. “Иван
Вазов” № 3 ........................
Дирекция
“Маркетинг и продажби” ...............
Отдел
“Снабдяване и продажба на активи”
..............................
Сектор
„Контрол на качеството на МТС”
..............................
Тел: (359
2 ) 932 ...............
Чл.
16. При промяна на адреса съответната
страна е длъжна да уведоми другата в тридневен
срок от промяната.
ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
Чл.17. Договорът влиза в сила след осигурено финансиране. В случай, че такова не бъде осигурено до 31.12.2011 г., договорът не поражда, каквито и да е права и задължения между страните.
Чл.18. Договорът може да бъде прекратен по реда на чл.87 от ЗЗД или чл.33 ал.2 от НВМОП.
Чл.19. В настоящия договор не се допускат изменения, съгласно чл.33, ал.1 от НВМОП, освен в случаите по чл.43, ал.2 от ЗОП и при спазване условията на чл.43, ал.3 от ЗОП.
Чл.20. В случай на преобразуване, вливане или сливане на Възложителя илиИзпълнителя, юридическите лица, техни правоприемници са обвързани със задълженията от клаузите на този договор.
Чл.21. Настоящия договор се състои от 5 (пет) страници и се състави, подписа и подпечата в два еднообразни екземпляра, по един за всяка от страните.
Неразделна
част от договора са чертежи № ...........................
Приложение:
Чертежи – Приложение №1
ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Приложение №2
“ХОЛДИНГ БЪЛГАРСКИ
БАНКОВА
ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
Ние
/наименование
и адрес на банката/
сме уведомени,
че между Вас “Холдинг Български
държавни железници” ЕАД, като Възложител
и фирма …………………………………………………………
като Изпълнител предстои да бъде сключен договор за ……………………………………
……………………………………… на обща стойност ……………………………………...
В съответствие с условията на договора Изпълнителят следва да представи във Ваша полза банкова гаранция за изпълнение на същия за сумата …………………………………………………, представляващ …..% от стойността на договора.
Във
връзка с гореизложеното и по нареждане
на фирма ……………………..…………, Ние
………………………………./наименование и адрес
на банката/, се задължаваме неотменяемо,
да Ви заплатим всяка сума до ………………..…………………………лева
при получаване на Вашето надлежно подписано
и подпечатано искане за плащане, деклариращо,
че …………………………………………../
Нашият
ангажимент по гаранцията се намалява
автоматично със сумата на всяко
плащане извършено по нея.
Тази
Гаранция е валидна до ………………………………….
20.. година.
Подпис
и печат на Гарантите:
Дата:
Адрес: