Доставка на 3000 броя електрографитни четки с размери 2/8х32х50/мм за тягови двигатели на електрически локомотиви серия 46 и 200 броя електрографитни четки с размер 16х30х36 мм за двигател-компресори на дизелови локомотиви

ул. “Иван Вазов" № 3, София 1080 www.bdz.bg

тел.: (+359 2) 981 11 10; (+359 2) 932 43 10 bdz@bdz.bg

факс: (+359 2) 987 71 51

П О К А Н А

за представяне на оферти за доставка на електрографитни четки

за тягови двигатели на електрически локомотиви серия 46 и двигател-компресори

на локомотиви серии 55 и 06, по реда на чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки /НВМОП/

“Холдинг Български държавни железници" ЕАД - София 1080, ул. “Иван Вазов" № 3, на основание чл.2, ал.1, т.2 от НВМОП, провежда избор на изпълнител за доставка на 3000 броя електрографитни четки с размери 2/8х32х50/мм за тягови двигатели на електрически локомотиви серия 46 и 200 броя електрографитни четки с размер 16х30х36 мм за двигател-компресори на дизелови локомотиви серии 55 и 06".

Офертата да съдържа техническо и финансово предложение и да бъде представена в срок до 31.03.11 г. в деловодството на "Холдинг БДЖ" ЕАД, гр. София, ул."Иван Вазов" №3.

Оферта може да се подаде за една или и за двете позиции електрографитни четки.

Офертата да съдържа:

1. Цена – единична цена в (лв.) за всяка позиция и обща стойност за съответната позиция, без ДДС.

2. Срок на плащане – минимум 60 дни след доставка на стоката в склада на Възложителя.

3. Условия на плащане – в лева, по банков път.

4. Гаранционен срок - Гаранционния срок на предлаганите електрографитни четки да не бъде по-малък от 24 месеца от датата на доставка.

5. Срок и място на доставка:

5.1. Срок на доставка: Доставката се извършва на две равни по количество партиди от всеки вид, като първа партида се доставя в срок до ....... дни /не повече от 30 дни/ след сключване на договора, а втора партида се доставя след писмена заявка от страна на Възложителя в срок до 30 дни, като същия срок тече от деня следващ писмената заявка.

5.2. Място на доставка: в склад на Възложителя, на адрес: Снабдителна база на “Холдинг БДЖ"ЕАД - гр. Русе, гара Русе – разпределителна.

6. Срок на валидност на офертата: 90 (деветдесет) дни от крайния срок за получаване на офертите.

7. Технически изисквания – предлаганите електрографитни четки трябва да отговарят на техническите изисквания за доставка на електрографитни четки за тягов подвижен състав, технически анкети за условията на работа и геометричните размери на електрографитните четки за тягов двигател на електрически локомотиви серия 46 и на електродвигател за компресор на дизелови локомотиви серия 55 и скици на четките, приложение към настоящата покана.

8.Заедно с офертата да бъдат представени:

8.1. Когато кандидатът не е производител – оригинален документ /може и нотариално заверено копие/, издаден от производителя, доказващ правото Ви да предлагате и извършвате доставки на неговата продукция през 2011 г.

8.2. Технически изисквания от производителя, с посочени параметри и характеристики на предлаганите четки, съответстващи на изискванията на Възложителя.

8.3. Чертежи (с нанесени върху тях всички основни геометрични размери и отклонения) на предлаганите за доставка електрографитни четки, разработени от производителя на база Техническите изисквания на Възложителя за доставка на електрографитни четки и Техническите анкети за конкретната електрическа машина приложение към настоящата покана.

Техническите изисквания и чертежите да бъдат представени в оригинал, със срок на валидност за 2011 г.

8.4. Документ за извършени изпитания съгласно процедурата, регламентирана от IEC 60413-72, удостоверяващ следните физически качества на материала:

    • твърдост
    • плътност
    • якост на огъване
    • специфично електрическо съпротивление
    • пепелно съдържание

8.5. Документ за гарантираната сила на изтръгване на извода на четката, определена по процедурата, регламентирана от IEC 60413-72.

8.6. Документ удостоверяващ следните експлоатационни показатели на четките:

  • пад на напрежение, коефициент на триене и износване, определени по методиката, посочена в IEC 60773-83
  • преходно съпротивление между четката и извода, определено по процедурата, посочена в IEC 60136-83 - приложение С
  • пад на напрежение, коефициент на триене и износване, определени по методиката, посочена в IEC 60773-83;
  • гаранция от производителя, че при реална експлоатация на електрическите машини, четките няма да се пукат, да се трошат, да замърсяват каналите между колекторните пластини и да зацапват колектора

8.7. Върху всяка четка в горната част трябва да бъде нанесена маркировка със следното съдържание:

    • знак на завода производител;
    • означение на марката на материала;
    • релефна линия, показваща безопасносната височина на износване на четката;
    • седмица и година на производство

Маркировката трябва да бъде нанесена по начин, гарантиращ нейната трайност за целия период на експлоатация.

8.8. Образец на сертификата за качество, като в него следва да бъдат отразени всички параметри на електрографитните четки, които подлежат на приемане и измерване.

Документите от т.8.4 до 8.8. да бъдат представени в оригинал или заверено от участника копие.

8.9. Референция от ЖП Администрация, че предлаганите четки от съответния размер и материал, производство на завод-производител с продукцията на който кандидата участва в процедурата, са използвани (влагани) на конкретната електрическа машина от съответната серия посочена в техническата анкета.

8.10. Копие от проекто-договора от документацията за участие, с декларация за безусловното му приемане./ Без да се посочват в договора цени и стойност/

8.11. Документи за съдебна регистрация на дружеството:

8.11.1. Копие на документа за първоначална съдебна регистрация, копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация на фирмата, не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата и копие от регистрацията по БУЛСТАТ. При регистрирано/пререгистрирано по Закона за търговския регистър дружество се представя копие на удостоверение от Агенцията по вписванията или се посочва ЕИК.

8.11.2. Когато участникът е чуждестранно лице, документите за регистрация и актуално състояние следва да са съобразени с националното му законодателство. Документите се представят в легализиран превод.

8.11.3. Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС. При липса на регистрация по ЗДДС, следва да представи декларация за липса на регистрация.

Представените документи по т. 8.11.1 и 8.11.2 да са заверени от участника копия.

8.12. Представените документи на чужд език да бъдат придружени с превод на български език.

9. Други изисквания:

9.1. Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик с надпис: “Оферта за доставка на електрографитни четки за тягови двигатели на електрически локомотиви серия 46 и двигател-компресори на локомотиви серии 55 и 06", на основание на чл.2, ал.1, т.2 от НВМОП" и точен адрес на подателя и получателя.

9.2. Плика с офертата се адресира до: “Холдинг БДЖ" ЕАД, София 1080, ул. “Ив. Вазов" №3 и се подава в деловодството на Възложителя в посочения срок.

9.3. Оценяване на офертите ще се извърши по критерий "най-ниска цена".

При предложени еднакви най-ниски цени изпълнителят се определя чрез жребий, от комисията в присъствието на участниците подали оферти.

9.4. След оценяване на офертите, избраният за Изпълнител при сключване на договора трябва да представи, гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора, със срок на валидност един месец след изпълнението му, във вид на банкова гаранция /съгласно приложения към поканата образец / или депозит - внесен на името на "Холдинг БДЖ" ЕАД, в ТБ “АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ" АД, клон “Мария Луиза", IBAN – BG 02 BUIN 7604 1010 026513, ВIC – BUINBGSF.

9.5. Договор за доставка ще бъде сключен с избрания за Изпълнител, по условията на приложения към настоящата покана образец.

Лице и телефон за контакти – инж. Красимира Иванова, тел. (02) 932 46 88.

Приложение:

1. Технически изисквания за доставка на електрографитни четки за тягов подвижен състав и технически анкети за условията на работа и геометричните размери на електрографитни четки за тягов двигател на електрически локомотиви серия 46 и електродвигател за компресор на дизелови локомотиви серия 55 и скици на електрографитните четки;

2. Образец на проекто-договор;

3. Образец на банкова гаранция за изпълнение.

    Т Е Х Н И Ч Е С К И И З И С К В А Н И Я

    за доставка на електрографитни четки

    за тягов подвижен състав на “Холдинг БДЖ" ЕАД


1. Основни документи.

Качеството на електрографитните четки, използваните означения и термини, методите за изпитване и приемане, трябва да отговарят на изискванията и препоръките на:

    • IEC 60136-83 – "Размери на четки и четкодържатели за електрическите машини";
    • БДС EN 60276:1996 – "Определения и номенклатура за въгленови четки, четкодържатели, колектори и пръстени";
    • IEC 60413-72 – "Процедура за изпитване за определяне на физическите качества на материала на четки за електрически машини";
    • IEC 60773-83 – "Метод и апаратура за измерване на експлоатационните характеристики на четки".

2. Изисквания към материала.

Материалът на четките трябва да бъде еднороден по структура. Четките не трябва да имат шупли, пукнатини, разслоявания, подутини, странични включвания и други дефекти, влияещи на работата им в експлоатация. Доставчикът трябва да удостовери с документ за извършени изпитания съгласно процедурата, регламентирана от IEC 60413-72 следните физически качества на материала:

    • твърдост;
    • плътност;
    • якост на огъване;
    • специфично електрическо съпротивление;
    • пепелно съдържание.

3. Изисквания към геометрични размери, повърхнина, закрепване на изводите.

  1. Повърхнините на четките трябва да бъдат обработени чрез шлифоване. Отклоненията на основните геометрични размери на четките t, a и r, трябва да са в съответствие с изискванията на т.5 на IEC 60136-83. Доставчика следва да представи чертеж от производителя на четката с нанесени всички основни геометрични размери и отклонения.
  2. Ръбовете на четките трябва да бъдат скосени по начин препоръчан в т.7.1 на IEC 60136-83.
  3. Изводите трябва да бъдат надеждно закрепени в тялото на четката. Дълбочината на закрепване на изводите в тялото (rm) не трябва да е по-голяма от 35% от височината на четката (r). Доставчика трябва да удостовери с документ гарантираната сила на изтръгване на извода на четка, определена по процедурата, регламентирана от IEC 60413-73.

4. Експлоатационни характеристики.

Доставчика следва да удостовери с документ следните експлоатационни показатели на четките:

- пад на напрежение, коефициент на триене и износване, определени по методиката, посочена в IEC 60773-83;

  • преходно съпротивление между четката и извода, определено по процедурата, посочена в IEC 60136-83 - приложение С;

- гаранция от производителя, че при реална експлоатация на електрическите машини, четките няма да се пукат, да се трошат, да замърсяват каналите между колекторните пластини и да зацапват колектора.

5. Изисквания към маркировката и опаковката.

На всяка четка в горната част трябва да бъде отчетливо нанесена маркировка със съдържание - знак на предприятието производител, означение на марката на материала, релефна линия, показваща безопасната височина на износване на четката (rm), седмица и година на производството. Маркировката трябва да бъде нанесена по начин, гарантиращ нейната трайност за целия период на експлоатация.

6. Гаранционен срок - не по-малък от 2 години от момента на получаване на четките.


Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.





Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.
Your browser may not support display of this image.










                  /ПРОЕКТ НА ДОГОВОР/

ДОГОВОР

ЗА ДОСТАВКА ЧРЕЗ ПОКУПКА НА СТОКИ

            №………….

Днес, .................... 2011 год., се сключи настоящият договор между:

“ХОЛДИНГ БЪЛГАРСКИ ДЪРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ" ЕАД, със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, район “Средец", ул. “Иван Вазов" № 3, вписано в Търговския регистър при Агенцията по вписванията под №7/2002 110, ЕИК № 130822878, ИН по ДДС № BG 130822878, представлявано от Изпълнителния директор – инж. Пенчо Георгиев Попов, наричан по-нататък за краткост “Възложител"

и

“………………………………………………………………………………………………………" -с адрес: гр. .........……ул. ............………………………………. вписано в Търговския регистър при Агенцията по вписванията под №……………….., ЕИК № …………………, ИН по ДДС № BG ………………………….., представлявано от ……………............................-Управител /Президент/ наричан за краткост “Изпълнител"

на основание чл.2, ал.1 т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки/НВМОП/, в резултат на проведен избор на Изпълнител, се сключи настоящия договор за следното:

  • Чл.1. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА
  • 1.1. Изпълнителят доставя, а Възложителят купува според условията на договора 3000 /три хиляди/ броя електрографитни четки с размери 2/8х32х50/ за тягови двигатели на електрически локомотиви серия 46 и 200 броя електрографитни четки с размер 16х30х36 за двигател компресор на дизелови локомотиви серии 55 и 06.

    1.2. Електрографитните четки, предмет на настоящия договор, се произвеждат и доставят по разработени от производителя ........................................... технически изисквания и чертежи с № ....................................., валидни за производство през 2011 г., съгласувани с дирекция "Тягов подвижен състав" и представляващи приложение №1 към настоящия договор.

    Чл.2. ЦЕНА

    2.1. Цената на електрографитните четки доставяни по настоящия договор e както следва:

    - електрографитна четка с размер 2/8х32х50/ - ………./................/ лв. на брой без ДДС - 3000 броя – обща стойност - ............................. лв. без ДДС;

    - електрографитна четка с размер 16х30х36 - ………./ ………../ лв. на брой без ДДС - 200 броя – обща стойност - ............................. лв. без ДДС;

    2.2. Цените се разбират DDP-Русе, франко склада на Възложителя съгласно “INCOTERMS 2000"/включително опаковка, маркировка, транспорт, застраховка, мито/, в български лева без ДДС.

    2.3. Общата стойност на договора възлиза на …………………………….. лв. /…………………………. / без ДДС. ДДС се начислява отделно.

      Чл.3. УСЛОВИЯ НА ПЛАЩАНЕ

    3.1. Плащането ще се извърши по банков път ......../....../ дни след доставка на всяка партида в склада на Възложителя и представяне на приемателно-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и представител на Възложителя.

    3.2. Условия за извършване на плащането е предоставянето от страна на Изпълнителя на Възложителя /на адрес: “Холдинг БДЖ" ЕАД, 1080 ул. “Иван Вазов" №3, Дирекция “Маркетинг и продажби", отдел “Снабдяване и продажба на активи", сектор "Контрол на качеството на материално техническото снабдяване" / в пет дневен срок от извършване на доставката на следните документи:

    - приемателно-предавателен протокол, оформен при предаването на електрографитните четки в склада на Възложителя;

    - оригинална фактура, издадена на името на “Холдинг БДЖ" ЕАД, с адрес - 1080 София, ул. “Иван Вазов" № 3, с МОЛ: инж. Пенчо Попов и получател – приемащото стоката материално отговорно лице. Фактурата, освен задължителните реквизити да съдържа следните данни: № на договора за доставка, предмет на договора;

    - сертификат за качество в оригинал, с отразени всички параметри които подлежат на приемане и измерване, издаван от производителя за доставените електрографитни четки.

    3.3. При непредставяне в срок и на посочения адрес, цитираните документи, срокът за плащане на доставката се удължава с толкова дни, с колкото е закъсняло представянето на документите.

    3.4. Всяко плащане ще се извършва посредством банков превод по сметка на Изпълнителя в банка……………………………, банков код BIC ………….

    - сметка за извършване на преводи по стойността на доставката, IBAN …………

  • 3.5. Вземанията на Изпълнителя, произтичащи от настоящия договор, не могат да бъдат цедирани (прехвърляни) по реда на чл.99 и чл. 100 от Закона за задълженията и договорите.

  • КАЧЕСТВО

    Чл.4.

    4.1. Електрографитните четки, предмет на настоящия договор, трябва да отговарят по качество на техническите изисквания и чертежите приложение №1 към настоящия договор.

    4.2. Изпълнителят се задължава да представи оригинал на сертификат за качество от завода-производител за доставените електрографитни четки. Електрографитни четки без сертификат за качество не се приемат.

    СРОК НА ДОСТАВКА

    Чл.5.

    5.1. Електрографитните четки се доставят на 2 равни по количество партиди от всеки вид, като първа партида се доставя в срок до ........../......../ дни след сключването на договора, а на втора партида се доставя след писмена заявка от страна на Възложителя в срок до 30 дни, като същият срок тече от деня, следващ писмената заявка.

    5.2. За срок на доставка на стоката се счита датата на доставка на стоката в склада на Възложителя – гр. Русе, Снабдителна база на "Холдинг БДЖ"ЕАД при гара – Русе разпределителна, на цялото количество по съответната партида и подписване на приемателно-предавателен протокол от представители на двете страни.

    5.3. Срокът на изпълнение на настоящия договор е до доставка на цялото заявено количество контакти, но не повече от една година от сключването на договора.

    Чл.6. МАРКИРОВКА, ОПАКОВКА И ТРАНСПОРТ

    6.1. Маркировка на електрографитните четки: На всяка четка трябва да бъде отчетливо нанесена маркировката чрез отпечатване, гравиране, пресуване или по друг начин, осигуряващ нейната якост и трайност за целия срок на съхранение и експлоатиране.

    6.2. Маркировката трябва да съдържа:

      • знак на завода-производител;
      • означение на марката на материала;
      • релефна линия, показваща безопасната височина на износване на четката;
      • седмица и година на производство на четката /или седмица и последните две цифри на годината/.

    6.3. Опаковка на електрографитните четки:

      • опаковката трябва да предпазва четките от повреди и попадане на влага при транспортирането и съхранението;
      • четките трябва да бъдат опаковани в кутии, като броят четки в една кутия не трябва да надвишава 200;

    6.4. На всяка опаковка трябва да бъде залепен етикет със следните данни:

      • наименование и знак на предприятието-производител;
      • марка на четките;
      • размери на четките ;
      • брой на четките;
      • дата на производството;
      • печат на техническия контрол.

    Чл.7. ПРИЕМАНЕ И ПРЕДАВАНЕ

    Приемането и предаването на стоката става с Приемателно-Предавателен Протокол франко склада на Възложителя - Снабдителна База на “Холдинг БДЖ" ЕАД, гр.Русе

    Чл.8. ГАРАНЦИИ

    Гаранционният срок на електрографитните четки е ......................... месеца от датата на доставка в склада на Възложителя.

    Чл.9. РЕКЛАМАЦИИ

    9.1. Рекламации във връзка с количествени несъответствия и видими дефекти на електрографитните четки могат да бъдат предявени в момента на получаването им, преди подписването на приемателно-предавателен протокол, като на плащане подлежат само електрографитните четки, вписани като приети в протокола.

    9.2. Рекламации за качество, скрити дефекти и недостатъци се предявяват до един месец след изтичане на Гаранционния срок по чл.8, при условие, че дефекта е възникнал и констатиран в рамките на същия.

    9.3. Рекламациите по точка 9.2. се удостоверяват с протокол между представители на страните, за чието разглеждане и съставяне Изпълнителят е длъжен да се яви или да изпрати свой представител, в седем дневен срок от поканата, на посочения от Възложителя адрес. В случай на неявяване или непостигане на споразумение, рекламацията се удостоверява от независима организация за контрол.

    9.4. Рекламацията се счита за предявена от момента на получаването на уведомителното писмо от Изпълнителя.

    9.5. Рекламираните по качество изделия се подменят с качествени такива в срок до 45 дни от датата на предявяване на Рекламацията, за сметка на Изпълнителя. При неизпълнение на това задължение от страна на Изпълнителя, Възложителят счита количеството за недоставено и Изпълнителят дължи възстановяване на стойността на рекламираната стока, както и неустойка в размер на 5% от стойността на същата.

    9.6. При рекламации, рекламираната стока се държи на отговорно пазене на територията, където е възникнало рекламационното събитие, до уреждане на рекламацията, след което, при поискване от Изпълнителя, ако не бъде договорено друго, дефектната стока се предава на него или на упълномощено от него лице, в подходяща опаковка, в срок от 7 работни дни, като всички разходи по подготовката и предаването на въпросната стока са за сметка на Изпълнителя.

    9.7. За подменените в условията на Гаранция стоки, тече нов Гаранционен срок равен на договорения в чл.8. от настоящия договор. Подмяната на дефектна стока се извършва за сметка на Изпълнителя франко склада на Възложителя.

    9.8. Когато се установи авариране на електрически машини, дължащо се на некачествени електрографитни четки /установено с двустранно подписан протокол/, Изпълнителя се задължава да подмени за своя сметка всички електрографитни четки от този вид в срок до 45 дни от подписване на протокола. И да поеме разходите по възстановяването на авариралите електрически машини, като стойността им е определена в протокол за авария, подписан и от Изпълнителя в срок до 45 дни от подписването му.

    9.9. В случай, че в рамките на гаранционния срок се окажат предмет на рекламация

    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    5% от доставените количества за определен вид електрографитни четки, Възложителя има право да рекламира цялото доставено количество от този вид електрографитни четки и в този случай, се счита, че доставката не е коректна и Изпълнителя дължи на Възложителя стойността на цялото доставено количество от рекламираните електрографитни четки, както и санкциите по чл.11.

    ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

    Чл.10.

    10.1. "Гаранция за изпълнение на договора" означава депозит по сметка на Възложителя или безусловна и неотменима банкова гаранция, с която изпълнителят обезпечава изпълнението на задълженията си по този договор за период до един месец след изтичане на срока на договора (до 1 месец след последната доставка).

    10.2. Гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция или парична сума (депозит) по посочена от Възложителя сметка по преценка на Изпълнителя и е в размер на ....................... лв. (.............................. лева), което представлява 3% от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност един месец след изтичане на срока на договора.

    10.3. Разходите по обслужването на Гаранцията за изпълнение на договора се поемат от Изпълнителя.

    10.4. В случай, че гаранцията за изпълнение е под формата на депозит (парична сума), преведена по сметка на Възложителя, Възложителят се задължава да възстанови на Изпълнителя сумата на гаранцията, намалена със сумите, усвоени по реда на клауза 10.5. (освен ако не са възстановени по реда на клауза 10.9.), до един месец след изтичане на валидността на гаранцията.

    10.5. Възложителят има право да усвои изцяло или част от Гаранцията за изпълнение на договора при неточно изпълнение на задължения по договора от страна на Изпълнителя, в това число при едностранно прекратяване (разваляне) на договора от Възложителя, поради виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по договора.

    10.6. При едностранно прекратяване (разваляне) на договора от Възложителя поради виновно неизпълнение на задължения на Изпълнителя по договора, сумата от Гаранцията за изпълнение на договора се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяване на договора.

    10.7. Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки и обезщетения.

    10.8. В случай, че Банката, издала Гаранцията за изпълнение на договора, се обяви в несъстоятелност, или изпадне в неплатежоспособност / свръхзадлъжнялост, или й се отнеме лиценза, или откаже да заплати предявената от Възложителя сума в 3-дневен срок, Възложителят има право да поиска, а Изпълнителят се задължава да предостави, в срок до 5 работни дни от направеното искане, съответната заместваща гаранция от друга банкова институция.

    10.9. В случаите на усвояване на суми от Гаранцията за изпълнение на Договора Изпълнителят е длъжен в срок до 5 работни дни да възстанови размера на гаранцията. Ако Изпълнителят не възстанови размера на гаранцията Възложителят има право да прекрати този договор след като даде достатъчен срок за изпълнение на задължението за възстановяване, но не повече от 30 дни.

      САНКЦИИ

    Чл.11. При закъснение на доставката Изпълнителят дължи неустойка в размер на 0,2 % на ден, но не повече от 5% от стойността на неизпълнението или произлезлите от това щети, вреди и пропуснати ползи, ако са по-големи.

    СПОРОВЕ

    Чл.12.

    12.1. Всеки спор, породен от този договор или отнасящи се до него, ще бъде разрешаван доброволно по пътя на преговори, взаимни консултации и обмен на мнения, като постигнатото съгласие между страните ще бъде оформено в писмено споразумение.

    12.2. В случай, че не бъде постигнато съгласие по т.12.1 всички спорове, породени от този договор или отнасящи се до него, могат да бъдат разрешавани чрез медиация.

    12.3. В случай, че не бъде постигнато съгласие по ал.12.2 всички спорове, породени от този договор или отнасящи се до него ще бъдат разрешавани по съдебен ред.

    12.4. Медиацията не е задължителна преди отнасяне на спора за решаване по съдебен ред.

    СЪОБЩЕНИЯ

    Чл.13. Всички съобщения между страните, свързани с изпълнението на настоящия Договор са валидни, ако са направени в писмена форма и са подписани от упълномощени представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛ или ИЗПЪЛНИТЕЛ.

    Чл. 14. За дата на съобщението се смята:

    - датата на предаването – при предаване на ръка на съобщението;

    - датата, посочена на обратната разписка – при изпращане по пощата;

    - датата на приемането – при изпращане по факс.

    Чл. 15. За валидни адреси за приемане на съобщения, свързани с изпълнението на настоящия Договор и предаване на документи по чл.3, т.3.2. от Договора се смятат:


    1. ЗА ВЪЗЛОЖИТЕЛ: 2. ЗА ИЗПЪЛНИТЕЛ:

    гр. София ..........................................

    ул. “Иван Вазов" № 3 ..........................................

    Дирекция “Маркетинг и продажби" ..........................................

    Отдел “Снабдяване и продажба на активи" ..........................................

    сектор "Контрол на качеството на ..........................................

    материално техническото снабдяване" ..........................................

    Тел: (359 2 ) 932 4596 .........................................

    Чл. 16. При промяна на адреса съответната страна е длъжна да уведоми другата в тридневен срок от промяната.

    ФОРСМАЖОР

    Чл.17. При настъпване на форсмажорни обстоятелства, засегнатата страна се задължава да уведоми незабавно другата страна за началната и крайната дата на събитията, както и да й представи съответни официални документи, издадени от компетентни инстанции на дадената държава.

    ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

    Чл.18. Договорът може да бъде прекратен по реда на чл.87 от ЗЗД или чл.33 ал.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки.

    Чл.19. В настоящия договор не се допускат изменения, съгласно чл.33, ал.1 от НВМОП, освен в случаите по чл.43, ал.2 и при условията на чл.43, ал.3 от Закона за обществените поръчки.

    Чл.20. В случай на преобразуване, вливане или сливане на Възложителя илиИзпълнителя, юридическите лица, техни правоприемници са обвързани със задълженията от клаузите на този договор.

    Чл.21. Настоящият договор се състои от 6 (шест) страници и се състави, подписа и подпечата в два еднообразни екземпляра, по един за всяка от страните.

    Чл.22. Настоящият договор влиза в сила от датата на подписването му от двете страни.

    Неразделна част от договора е Приложение №1.

    ВЪЗЛОЖИТЕЛ: ИЗПЪЛНИТЕЛ:






    ДО

                  “ХОЛДИНГ БЪЛГАРСКИ ДЪРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ" ЕАД

    ул."Иван Вазов" № 3

    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    гр. София


    БАНКОВА ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ

    Ние

    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.
    Your browser may not support display of this image.

    /наименование и адрес на банката/

    сме уведомени, че между Вас “Холдинг Български държавни железници" ЕАД, като Възложител и фирма …………………………………………………………………………

    като Изпълнител предстои да бъде сключен договор за ……………………………………

    ……………………………………… на обща стойност ……………………………………...

    В съответствие с условията на договора Изпълнителят следва да представи във Ваша полза банкова гаранция за изпълнение на същия за сумата …………………………………………………, представляващ …..% от стойността на договора.

    Във връзка с гореизложеното и по нареждане на фирма ……………………..…………, Ние ………………………………./наименование и адрес на банката/, се задължаваме неотменяемо, да Ви заплатим всяка сума до ………………..…………………………лева при получаване на Вашето надлежно подписано и подпечатано искане за плащане, деклариращо, че …………………………………………../наименование на изпълнителя/ не е изпълнил частично или изцяло задълженията си по договора, без да е необходимо Възложителят да обосновава и доказва претенцията си.

    Нашият ангажимент по гаранцията се намалява автоматично със сумата на всяко плащане извършено по нея.

    Тази Гаранция е валидна до …………………………………. 20.. година.

    Подпис и печат на Гарантите:

    Дата:

    Адрес:









    Профил на купувача
    Профил на купувача по дружества

    Новини

    18.11.2024

    Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

    "Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

    01.09.2023

    Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

    „Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

    Вижте повече

    Debug: ??x??