Доставка на 88 броя горен централен лагер за товарни вагони



www.bdz.bg

ул. “Иван Вазов" № 3, София 1080 bdz@bdz.bg

тел.: (+359 2) 981 11 10; (+359 2) 932 43 10

факс: (+359 2) 987 71 51


  • П О К А Н А

    за представяне наоферта за доставка на 88 броя Горен централен лагер за товарни вагони

    УВАЖАЕМИ ГОСПОДА,

    На основание чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки, моля в срок до 16:00 ч. на 08.04.2011 г. да ни представите оферта, съдържаща техническо и финансово предложение за доставка на горен централен лагер за товарни вагони.

    Офертата да съдържа:

    1. Цена – единична цена в (лв.) и обща стойност на поръчката, без ДДС, в отделен малък непрозрачен плик.

    2. Срок на плащане – минимум 60 дни след доставка на стоката в склада на Възложителя и представяне на лагерите.

    3. Условия на плащане – в лева, по банков път.

    4. Гаранционен срок - Гаранционният срок на предлаганите горни централни лагери за товарни вагони да не бъде не по-малък от 18 месеца от влагане в експлоатация и 24 месеца от датата на доставка.

    5. Срок и място на доставка – доставката се извършва на една партида, като се доставя в срок до 60 дни след влизане в сила на договора. Горните централни лагери за товарни вагони се доставят в Снабдителна база, гр. Русе, гара Русе разпределителна.

    6. Срок на валидност на офертата: 120 (сто и двадесет) дни от крайния срок за получаване на офертите.

    7. Технически изисквания – предлаганите горни централни лагери да отговарят на изискванията съгласно приложения към настоящата покана към чертеж – Приложение №1.

    7.1. Заедно с офертата да бъдат представени:

    7.1.1. Оригинален документ /може и нотариално заверено копие/, издаден от производителя, доказващ правото Ви да предлагате и извършвате доставки на неговата продукция през 2010 г.

    7.1.2. Технологичен чертеж за производство на предлаганите горни централни лагери, заверен от производителя със свеж подпис и печат за производство и доставка през 2010 г.

    7.1.3. Образец на сертификат за качество на предлаганите горни централни лагери.

    7.1.4. Представените документи на чужд език да бъдат придружени с превод на български език, извършен от заклет преводач.

    8. Изисквания към кандидата:

    8.1. Кандидатът да представи Удостоверение от Агенцията по вписванията или /ЕИК/. Когато кандидата не е регистриран или пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър, представя копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация на фирмата, не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата и копие от регистрацията по БУЛСТАТ.

    8.2. Кандидатът да представи копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС/. В случай, че кандидатът не е регистриран, представя декларация за липса на регистрация.

    Всички посочени по-горе документи да са заверени с подпис и печат на кандидата.

    9. Офертата да се предостави в запечатан непрозрачен плик с надпис: “Оферта за доставка при условията на чл.2, ал.1, т.2 от НВМОП на горен централен лагер за товарни вагони" и точен адрес на подателя и получателя.

    10. Плика с офертата се адресира до: “Холдинг БДЖ" ЕАД, София 1080, ул. “Ив. Вазов" №3, сектор “Доставки", отдел “Снабдяване и продажба на активи" към Дирекция "Маркетинг и продажби".

    11. След оценяване на офертата по критерия най-ниска цена, избраният за Изпълнител при сключване на договора трябва да представи:

    11.1. Гаранцията за изпълнение на договора под формата на паричнасума в размер на 3% от стойността на договора, учредена в полза на “Холдинг БДЖ" ЕАД, в ТБ “АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ"АД, клон “Мария Луиза", IBAN – BG 02 BUIN 7604 1010 026513, ВIC - BUINBGSF, или оригинал на банкова гаранция. Представянето на гаранция за изпълнение е условие за подписване на договора.

    12. Договорът за доставка ще бъде сключен с избрания за Изпълнител и условията на приложения към настоящата покана проект на договор.

    Телефон за контакти – (02) 932 47 23 /инж. Соня Димитрова/






















    /Проект/

    Д О Г О В О Р

    ЗА ДОСТАВКА

    №……………..

    Днес,…………….2011 г. в гр. София между представители на страните:

    “БЪЛГАРСКИ ДЪРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ" ЕАД, със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, район “Средец", ул. “Иван Вазов" № 3, вписано в Търговския регистър при Агенцията по вписванията под №7/2002 110, ЕИК № 130822878, ИН по ДДС № BG 130822878, представлявано от Изпълнителния директор – инж. Пенчо Георгиев Попов, наричан по-нататък за краткост “Възложител"

          • и

        “………………………………………………………………………………………………………" - с адрес: гр..........……ул.............………………………………. вписано в Търговския регистър при Агенцията по вписванията под №……………. , ЕИК № …………………., ИН по ДДС № BG ………………………., представлявано от - Управител / Изпълнителен директор/ наричан за краткост “Изпълнител"

        на основание чл.2, ал.1, т.2 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки /НВМОП/, в резултат на проведен избор на Изпълнител, се сключи настоящия договор за следното:

          ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА

        Чл.1.

        1.1. Изпълнителят се задължава да достави, а Възложителят да получи и заплати при посочените в настоящия договор условия 88 броя горни централни лагери за товарни вагони.

        ЦЕНИ И ПЛАЩАНЕ

        Чл.2.

        2.1. Цените на горните централни лагери доставяни по настоящия договор са, както следва:

        - Единична цена – ...................... лева без ДДС

        Цените се разбират DDP- Русе в склада на Възложителя, съгласно “INCOTERMS 2000" /включително опаковка, маркировка, транспорт, застраховка, мито/ в български лева без ДДС.

        2.2. Общата стойност на договора възлиза на ..................... лв./.............................../ без ДДС. ДДС се начислява отделно.

        Чл.3. Условия на плащане

        3.1. Плащането ще се извърши по банков път в срок до........ дни/ не по-малко от 60 дни / след доставка на стоката в склада на Възложителя и представяне на приемателно-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и представител на Възложителя.

        3.2. Условия за извършване на плащането е предоставянето от страна на Изпълнителя на Възложителя /на адрес: гр.София, ул."Иван Вазов" №3, “БДЖ"ЕАД, Дирекция “Маркетинг и продажби", отдел “Снабдяване и продажба на активи"/ в пет дневен срок от извършване на доставката на следните документи:

        - приемателно-предавателен протокол за предадените централни горни лагери в склада на Възложителя;

        - данъчна фактура, издадена на името на “ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД , с адрес - 1080 София, ул. “Иван Вазов" № 3, с МОЛ: инж. Пенчо Попов и получател – приемащото стоката материално отговорно лице. Фактурата, освен задължителните реквизити да съдържа следните данни: № на договора за доставка, предмет на договора.

        - оригинал на сертификати за качество на доставените горни централни лагери, издадени от производителя и сертификат за произход.

        3.3. При непредставяне в срок и на посочения адрес, цитираните документи, срокът за плащане на доставката се удължава с толкова дни, с колкото е закъсняло представянето на документите.

        3.4. Всяко плащане ще се извършва посредством банков превод по сметка на Изпълнителя в банка……………………………, банков код BIC ………….

        - сметка за извършване на преводи по стойността на доставката IBAN …………………………

        3.5. Вземанията на Изпълнителя, произтичащи от настоящия договор, не могат да бъдат цедирани (прехвърляни) по реда на чл.99 и чл. 100 от Закона за задълженията и договорите.

        КАЧЕСТВО

        Чл.4

        4.1. Горните централни лагери за товарни вагони, предмет на настоящия договор, трябва да отговарят по качество на завода - производител.

        4.2. Изпълнителят се задължава да представи за доставените от него горни централни лагери – предмет на настоящия договор, оригинални сертификати за качество, оформени с печат на завода-производител.

        СРОК НА ДОСТАВКА

        Чл.5

        5.1. Изпълнителят доставя горните централни лагери на една партида в срок до 60 дни след влизане в сила на договора, в склада на Възложителя – Снабдителна база Русе и подписване на приемателно-предавателен протокол от представители на двете страни.

        Опаковка и маркировка

        Чл.6.

        6.1. Опаковката на горните централни лагери трябва да гарантира запазване целостта и функционалните им качества по време на транспортиране и съхранение. Горните централни лагери трябва да бъдат пакетирани всеки в намаслена хартия и поставени в затворен полиетиленов плик или непромокаема кутия.

        6.3. На всяка опаковка трябва да бъде нанесена следната маркировка: адрес на Възложителя, наименование на Изпълнителя, количество, описание на стоката и № на договора.

        ПРИЕМАНЕ И ПРЕДАВАНЕ

        Чл.7. Приемането на горните централни лагери, по вид и количество става в склада на Възложителя – гр. Русе за което се изготвя приемателно-предавателен протокол, подписан от представители на Възложителя и Изпълнителя.

        ГАРАНЦИОНЕН СРОК

        Чл.8. Гаранционният срок на доставените горни централни лагери е ...........месеца от датата на влагането им в експлоатация и ........... месеца от датата на доставка.

        РЕКЛАМАЦИИ

        Чл.9.

        9.1. Рекламации по вид и количеството се правят в момента на получаване на стоката в склада на Възложителя. За приетите горни централни лагери се изготвя приемателно-предавателен протокол, като на плащане подлежат само тези вписани като приети в протокола.

        9.2. Рекламации по видими дефекти се предявяват до един месец след изтичане на Гаранционния срок, при условие, че дефекта е открит в гаранционния срок.

        9.3. Рекламации за качество, скрити дефекти и недостатъци се предявяват до един месец след изтичане на гаранционния срок, при условие, че дефекта е открит в гаранционния срок.

        9.4. Рекламацията се счита за предявена от момента на получаването й от Изпълнителя.

        9.5. Рекламациите по точка 9.2 и 9.3. се удостоверяват с протокол между представители на страните, за чието разглеждане и съставяне Изпълнителят е длъжен да се яви или да изпрати свой представител, в 10 /десет/ дневен срок от поканата, на посочения от Възложителя адрес. В случай на неявяване или непостигане на споразумение, рекламацията се удостоверява от независима организация за контрол.

        9.6. Рекламираните по качество изделия се подменят с качествени такива в срок от 45 дни от датата на предявяване на Рекламацията, за сметка на Изпълнителя. При неизпълнение на това задължение от страна на Изпълнителя, Възложителят счита количеството за недоставено и Изпълнителят дължи възстановяване на стойността на рекламираната стока, както и неустойка в размер на 5% от стойността на същата.

        9.7. При рекламации, рекламираната стока се държи на отговорно пазене на територията, където е възникнало рекламационното събитие, до уреждане на рекламацията, след което, при поискване от Изпълнителя, ако не бъде договорено друго, дефектната стока се предава на него или на упълномощено от него лице, в подходяща опаковка, в срок от 7 работни дни, като всички разходи по подготовката и предаването на въпросната стока са за сметка на Изпълнителя.

        9.8. За подменените в условията на гаранция стоки, тече нов гаранционен срок равен на договорения в чл.8 от настоящия договор. Подмяната на дефектна стока се извършва за сметка на Изпълнителя франко склада на Възложителя.

      • ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
      • Чл.10
      • 10.1. Гаранцията за изпълнение е в размер на ......................лв., което представлява 3% от стойността на договора, учредена в полза на “ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД със срок на валидност един месец след изпълнението на договора.

        10.2. Гаранцията за добро изпълнение се задържа от Възложителя :

          1. При закъснение на доставката;

          2. При неизпълнение на задължението за доставка – частично или изцяло;

        3. При изпълнение на задължението за доставка с некачествена стока, която не е заменена с качествена в сроковете по този договор

        10.3. Гаранцията, или част от нея се усвоява чрез декларация до съответната банка, че Изпълнителят е в нарушение на договора, без да е необходимо посочване на конкретни обстоятелства или представяне на доказателства.

        10.3.1. Възложителят уведомява писмено Изпълнителя за намерението си да пристъпи към усвояване на гаранцията или част от нея.

        САНКЦИИ

        Чл.11. При закъснение на доставката Изпълнителят дължи неустойка в размер на 0,2% на ден, но не повече от 5% от стойността на неизпълнението или произлезлите от това щети, вреди и пропуснати ползи, ако са по – големи.

        Чл.12. Договорените неустойки Възложителя удържа /усвоява/ от гаранцията за изпълнение на договора.

        СПОРОВЕ

        Чл.13.

        13.1. Всеки спор, породен от този договор или отнасящи се до него, ще бъде разрешаван доброволно по пътя на преговори, взаимни консултации и обмен на мнения, като постигнатото съгласие между страните ще бъде оформено в писмено споразумение.

        13.2. В случай, че не бъде постигнато съгласие по т.13.1 всички спорове, породени от този договор или отнасящи се до него, могат да бъдат разрешавани чрез медиация.

        13.3. В случай, че не бъде постигнато съгласие по ал.13.2 всички спорове, породени от този договор или отнасящи се до него ще бъдат разрешавани по съдебен ред.

        13.4. Медиацията не е задължителна преди отнасяне на спора за решаване по съдебен ред.

        СЪОБЩЕНИЯ

        Чл.14. Всички съобщения между страните, свързани с изпълнението на настоящия Договор са валидни, ако са направени в писмена форма и са подписани от упълномощени представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛ или ИЗПЪЛНИТЕЛ.

        Чл. 15. За дата на съобщението се смята:

          1. датата на предаването – при предаване на ръка на съобщението;
          2. датата, посочена на обратната разписка – при изпращане по пощата;
          3. датата на приемането – при изпращане по факс.

        Чл. 16. За валидни адреси за приемане на съобщения, свързани с изпълнението на настоящия Договор и предаване на документи по чл.3, т.3.2. от Договора се смятат:

        1. ЗА ВЪЗЛОЖИТЕЛ: 2. ЗА ИЗПЪЛНИТЕЛ:

        гр. София ..........................................

        ул. “Иван Вазов" № 3 ..........................................

        Дирекция “Маркетинг и продажби" ..........................................

        Отдел “Снабдяване и продажба на активи" ..........................................

        сектор "Контрол на качеството на ..........................................

        материално техническото снабдяване" ..........................................

        Тел: (359 2 ) 932 4596 .........................................

        Чл. 17. При промяна на адреса съответната страна е длъжна да уведоми другата в тридневен срок от промяната.

        ФОРСМАЖОР

        Чл.18. При настъпване на форсмажорни обстоятелства, засегнатата страна се задължава да уведоми незабавно другата страна за началната и крайната дата на събитията, както и да й представи съответни официални документи, издадени от компетентни инстанции на дадената държава.

        ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

        Чл.19. Договорът може да бъде прекратен съгласно чл.33, ал.2 от НВМОП или по реда на чл.87 от ЗЗД

        Чл.20. В настоящия договор не се допускат изменения съгласночл.33, ал.1 от НВМОП, освен в случаите по чл.43, ал.2 и ал.3 от ЗОП.

        Чл.21. Договорът влиза в сила след осигурено финансиране. В случай, че такова не бъде осигурено до 31.12.2011г. договорът не поражда каквито и да е права и задължения между страните.


        Чл.22. В случай на преобразуване, вливане или сливане на Възложителя илиИзпълнителя, юридическите лица, техни правоприемници са обвързани със задълженията от клаузите на този договор.

        Чл.23. Настоящия договор се състои от 5 (пет) страници и се състави, подписа и подпечата в два еднообразни екземпляра, по един за всяка от страните.


        ВЪЗЛОЖИТЕЛ: ИЗПЪЛНИТЕЛ:


    БАНКОВА ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ

    Ние ……………………………………………./наименование и адрес на банката/, представлявана от ........................................................................................ сме уведомени от нашия клиент .........................................................., че ще участва

    в обявена с Решение № ........................ процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет …………………………………......................................................

    Във връзка с това, Ние ………………………/името на банката, в която е открита гаранцията/, регистрирана по ф.д.№ ………….на …………………………

    издаваме настоящата безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на “ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, гр.София, с която поемаме ангажимент да заплатим всяка сума в размер до …………………………………………. лева.

    Условията на това задължение са следните:

    Ако Кандидатът или участникът в процедурата:

    1. Оттегли заявлението си след изтичане на срока за подаване на заявления или оттегли офертата си след изтичане на срока за подаване на оферти;
    2. Обжалва решението на Възложителя, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител – до решаване на спора;
    3. Е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка.

    Ние се задължаваме да заплатим на Възложителя указаната по-горе сума при първото му писмено поискване.

    Не е необходимо Възложителят да обосновава претенцията си. Достатъчно е в искането си за изплащане на сумата той да посочи, че сумата му се дължи поради настъпването на едно, две или всички, посочени по-горе обстоятелства, като го/ги отбележи.

    Тази гаранция е валидна 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертата. В случай, че бъде предявено искане за изплащане на сумата, същото следва да постъпи в банката в срока, в който гаранцията е в сила.


    Дата…………………………………. Подпис и печат на банката:









      ДО

    “ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД ул."Иван Вазов" № 3

    гр.София


    БАНКОВА ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ

    Ние


    /наименование и адрес на банката/

    сме уведомени, че между Вас, “ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, като Възложител и фирма …………………………………………………………………………………………

    като Изпълнител предстои да бъде сключен договор за ……………………………………

    ……………………………………… на обща стойност ……………………………………...

    В съответствие с условията на договора Изпълнителят следва да представи във Ваша полза банкова гаранция за изпълнение на същия за сумата …………………………………………………, представляващ …..% от стойността на договора.

    Във връзка с гореизложеното и по нареждане на фирма ……………………..…………, Ние ………………………………./наименование и адрес на банката/, се задължаваме неотменяемо да Ви заплатим всяка сума до ………………..

    …………………………лева при получаване на Вашето надлежно подписано и подпечатано искане за плащане, деклариращо, че …………………………………………..

    /наименование на изпълнителя/ не е изпълнил частично или изцяло задълженията си по договора, без да е необходимо Възложителят да обосновава и доказва претенцията си.

    Нашият ангажимент по гаранцията се намалява автоматично със сумата на всяко плащане, извършено по нея.

    Тази Гаранция е валидна до …………………………………. 200.. година.

    Подпис и печат на Гарантите:

    Дата:

    Адрес:

    Профил на купувача
    Профил на купувача по дружества

    Новини

    01.09.2023

    Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

    „Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

    01.09.2023

    Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

    „Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

    Вижте повече

    Debug: ??x??