Доставка на 9 броя стационарни модулни бензиностанции
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: инж.Веса Трифонова, инж. Емил Костов, Р.България 1080, София, Тел.: 0887 330190;0887 436719, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Материално техническо снабдяване" отдел "Енергийна ефективност и техническо осигуряване"
Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на 9 броя стационарни модулни бензиностанции и извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностации с дизелово гориво за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение: На територията на локомотивните райони към "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции и извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД. Обществената поръчка е разделена на 2 обособени позиции: - Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции ” - Обособена позиция № 2 „ Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво”
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
42997000
Описание:
Оборудване за нефтопроводи
ІІ.1.8) Обособени позиции
ДА
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции и извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД. Обществената поръчка е разделена на 2 обособени позиции: - Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции ” - Обособена позиция № 2 „Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво”
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1.Гаранция за участие: Общо в размер - 3543,03 лв. За обособена позиция № 1 - 2712,50 лева, за обособена позиция № 2 - 830,53 лева.Тази гаранция е валидна не по-малко от 60 дни след изтичане на срока на валидност на офертата. 2.Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора. Гаранциите се представят по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложения към документацията образец или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл.61 и чл.62 от ЗОП.
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път в лева в срок не по -кратък от 30 дни след доставката, монтажа и узаконяването, срещу представени приемо-предавателни протоколи, сертификат за качество на стоката и оригинална фактура.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участници в процедурата могат да бъдат всички български или чуждестранни юридически и физически лица, както и обединения между тях, които отговарят на изискванията на ЗОП. 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Документ за самоличност на участника, когато е физическо лице.Заверено копие на документа за съдебна/търговска регистрация или ЕИК,съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация и актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия. 3.Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5.Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, ал. 2, т.2 и ал.5, т.1 от ЗОП (оригинали) и Декларация по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП (оригинали) – попълват се по приложените образци към настоящата документация. 6.Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/. 7. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларация посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът не предвижда подизпълнители,представя декларация, в която заявява това. Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56, ал.3 от ЗОП, а когато е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се прилага чл.56, ал.4 от ЗОП. 8.Документ за гаранция за участие в оригинал. 9.Документ за закупена документация за участие (оригинал или копие, заверено от участника). Задължително се отстраняват от процедурата кандидати или участници при наличието на обстоятелствата по чл.69, ал.1 и/или чл.47, ал.1,2 и/или ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с подпис и печат на участника/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1. Обособена позиция № 1–„Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции ” 1.1.Декларация,съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет,сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години,включително стойностите,датите и получателите /представя се в оригинал/придружена от заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение,от част от посочените получатели.Изискване на Възложителя-участникът да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет,сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години,с приложени минимум 3 броя референции. 1.2.Описание на техническото оборудване за производство на стационарните модулни бензиностанции. 1.3.Когато участникът не е производител,задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганите стационарни модулни бензиностанции,договор или друг оторизиращ документ,доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012г. 1.4.Заверено копие на лиценз (удостоверение) за производство,преустройство, монтаж и поддръжка на съоръженията с повишена опасност,издаден от Държавна агенция за метрологичен и технически надзор /ДАМТН/. 1.5.Копие на лиценз /сертификат/ за проектиране на мобилни бензиностанции,издаден от камарата на проектантите или документ за притежание на патент от фирма притежаваща такава правоспособност. 1.6.Копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001: 2008 или еквивалентен. 1.7.Копие на сертификат БДС EN ISO 14001: 2005 или еквивалентен. 2.Обособена позиция № 2–„Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво” 2.1.Декларация,съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет,сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години,включително стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/,придружена от заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение,от част от посочените получатели.Изискване на Възложителя- участникът да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет,сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години,с приложени минимум 3 броя референции. 2.2.Копие от Лиценз за извършване на обществен превоз на товари на територията на Република България. 2.3.Справка–декларация,съдържаща списък на собствени или наети автоцистерни,с които ще бъде изпълнявана поръчката.За удостоверяване на основанието се представят документи за собственост или документи (договор за наем, лизинг и др.),свидетелстващи за съществуването на друго валидно правно основание,гарантиращо, че участникът разполага с описаните транспортни средства за изпълнение на услугата. 2.4.Декларация,че автоцистерните, с които ще се извършва услугата имат валидно удостоверение съгласно чл.38, ал.1 от Наредба 40 от 14 януари 2004г. За доказване на декларираното обстоятелство се представя копие “Удостоверение за одобрение на ППС, превозващи определени опасни товари”. 2.5.Декларация,че автоцистерните, които ще бъдат изпращани за извършване на услугата са в изправно техническо състояние,съгласно законовите изисквания и стандарти. 2.6.Декларация,че водачите на автоцистерни,с които ще се извършва превоза,ще имат мобилни телефони за връзка с тях,по време на извършване на превоза. 2.7.Справка–декларация,съдържаща списък на водачите на автоцистерни и че същите са успешно преминали курс за професионално обучение и притежават ADR удостоверение за успешно положен изпит съгласно чл.21 от Наредба 40/14.01. 2004г.- съгласно условията за участие към документацията. 2.8.Декларация,че водачите на автоцистерни,с които ще се извършва превоза,отговарят на всички изисквания по Закона за автомобилните превози и Наредба № 33/03.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ДА
Нормативни разпоредби
За обособена позиция №2: Наредба 40 от 14 януари 2004г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита
ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за доставка и монтаж при обособена позиция 1; тежест: 10
Показател: Цена при обособена позиция 1; тежест: 90
Показател: Срок за реакция след заявка от възложителя при обособена позиция 2; тежест: 10
Показател: Цена при обособена позиция 2; тежест: 90
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
ДА
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 473340 от 01.03.2012 г.
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.05.2012 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.05.2012 г. Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.05.2012 г. Час: 14:00
Място
ул. "Иван Вазов" № 3, заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3,4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
НЕ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
съгласно чл.120 от ЗОП
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
23.04.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 / Наименование Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции
1) Кратко описание
Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
42997000
Описание:
Оборудване за нефтопроводи
3) Количество или обем
Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции
Прогнозна стойност, без ДДС
271250 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 / Наименование Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво
1) Кратко описание
Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
60000000
Описание:
Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
3) Количество или обем
Извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
БДЖ- Пътнически превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" 3, уведомява всички заинтересованите лица от откритата процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции и извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, заСЪОБЩЕНИЕТО на Комисията, назначена със Заповед № 195/18.05.2012 г. на Управителите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД
20.06.2012г.
С Ъ О Б Щ Е Н И Е
от
Комисия назначена със Заповед № 195/18.05.2012 г.
на Управителите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД
за провеждане на открита процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет:„Доставка и монтаж на 9 броя стационарни модулни бензиностанции и извършване на външна транспортна услуга за зареждане на стационарните модулни бензиностанции с дизелово гориво за нуждите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД”
На основание чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, заседанието на комисията по отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници в горепосочената процедура, ще се състои на 25.06.2012 г. от 10:00 часа в сградата на “БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, находяща се на адрес: гр. София, ул.”Иван Вазов” № 3.
На заседанието по отваряне и оповестяване на ценовите оферти имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридическите лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.