Доставка на хардуер за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, с обособени позиции

Доставки
Номер 7 от 02.06.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Официално наименование: "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

Пощенски код: 1080

Място/места за контакт: отдел "Снабдяване и продажба на активи"

E-mail: bdz_passengers@bdz.bg

Факс: (02) 8907303

Пощенски адрес: ул."Иван Вазов" № 3

Адрес за допълнителна информация: Горепосоченото/ите място/места зa контакт

Град: София

Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II

На вниманието на: Вера Захова

Адрес за изпращане на заявления: Горепосоченото/ите място/места зa контакт

Адрес на възложителя: www.bdz.bg

Телефон: (02) 9324741; (02) 8907305

Адрес на профила на купувача

Страна: Република България

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Основна/и дейност/и: железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя:

Наименование: Доставка на хардуер за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, с обособени позиции

ІІ.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства в най-голяма степен на конкретния обект на вашата поръчка или покупка/и)

Код NUTS: BG411

Място на изпълнение: гр. София, бул."Мария Луиза" № 114 А, отдел "ИСТК" към "Холдинг БДЖ" ЕАД

Тип доставки: Покупка

Тип строителство

Категория услуга

Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Предназначение: Обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (в приложимите случаи)

Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

Брой изпълнители

Рамково споразумение

Прогнозна стойност (валута)

Прогнозна стойност

Срок в години

Честота и стойност

Мин. прогнозна стойност

Срок в месеци

Макс. прогнозна стойност

Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Описание: Доставка на хардуер за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, с обособени позиции

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

Oсн. предмет: 30200000: Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, офертите трябва да бъдат представени за (попълнете само една клетка):

Обособени позиции: ДА

Подаване на оферти: една или повече позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, в приложимите случаи)

Ако е известна, прогнозната стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи; посочете само цифри):

Описание: Доставка на хардуер за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, включваща: доставка на 3 броя сървъри, доставка на 450 бр. работни станции - персонални работни места за билетоиздаване, състоящи се от персонален компютър, доставка на 450 броя печатащи устройства и доставка на до 100 броя ръчни PDA устройства

Прогнозна стойност

Прогнозна стойност от/до - валута

Прогнозна стойност от

Прогнозна стойност до

Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (в приложимите случаи)

Брой повторения

Описание

Опции: НЕ

Прогнозен график - брой дни

Брой месеци

Брой дни

Минимален брой повторения

Максимален брой повторения

Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение

Дата за завършване

Срок в дни: 30

Дата за начало

Срок в месеци

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции (в приложимите случаи)

Описание: Гаранция за участие за цялата поръчка в размер на 4875 лв., за І обос. позиция - 500 лв., за ІІ обос.позиция - 1575 лв., за ІІІ-та обос.позиция - 1800 лв., за ІV-та обос.позиция - 1000 лв., със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3 % от стойността на поръчката, със срок на валидност един месец след изпълнението на договора. И двете гаранции се представят в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на офертите или парична сума/депозит/, внесена по сметка на Възложителя в лева в в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF или в евро в „Общинска банка” АД, IBAN: BG02SOMB91301450425801, BIC: SOMBBGSF или в лева в касата на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД. Когато гаранцията се представя в евро, сумата се определя по курса на БНБ за деня на постъпването й в горепосочената сметка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условия: Плащането e разсрочено, на 4 равни вноски, както следва: първа вноска - не по-малко от 60 дни след доставка на цялото количество артикули и представяне на оригинална фактура и предавателно-приемателен протокол за доставка на хардуера, подписани от представители на двете страни, другите три плащания - през минимум 30 дни. Плащането се извършва по банков път, в лева.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката (в приложимите случаи)

Изискване: Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката (в приложимите случаи)

Ако да, описание на особените условия:

Други особени условия: НЕ

Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията:

Документи и информация: 1.Участник за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2.Заверено от участника копие на документа за регистрация , издаден от съда по регистрация/копие на документ за самоличност, ако е физическо лице. 3. Удостоверение, издадено от съда по регистрация, удостоверяващо актуалното състояние на участника, в оригинал или нотариално заверено копие. Удостоверението за актуално състояние трябва да е издадено от съда по регистрация на фирмата, не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата. 4. Копие от регистрация по БУЛСТАТ, заверено с подпис и печат на участника. В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран в Търговския регистър при Агенцията по вписванията,вместо документите от т. 2 до т. 4 следва да посочи единен идентификационен код/ ЕИК/, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър.Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 6. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП в оригинал, подробно описани в условията за участие в откритата процедура по ЗОП и указанията за подготовка на офертата към документацията за участие. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал.1,2 и/или 5 от ЗОП води до отстраняване на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):

Документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с подпис и печат на участника/. 2. Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС/, заверено с подпис и печат на участника . Когато участникът не е регистриран, представя декларация за липса на регистрация.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Информация и формалности, които са необходими за оценката дали са изпълнени изискванията (в приложимите случаи):

Документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните три години, включително стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, придружена от заверени копия референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели. Изискване на Възложителя - участникът да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка през последните 3 години, с приложени минимум 3 броя референции. 2. Когато участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганата техника, операционна система и софтуер за виртуализация – сертификат, договор или друг оторизиращ документ, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2011 г. 3. Сертификат, договор или друг оторизиращ документ, издаден от производителите на предлаганата техника, даващи право на участника да извършва гаранционна поддръжка и сервиз /оригинал или нотариално заверено копие/. 4. Описание и технически параметри на предлаганите за доставка артикули, отговарящи на техническата спецификация на Възложителя / в оригинал/. 5. Копие на сертификат за качество ISO 9001: 2008, издаден на името на участника /за всички обособени позиции/, а при участие за обособена позиция № 1 – и копие на сертификат ISO: 27001, издаден на името на участника. Изискване на Възложителя: Участникът да има внедрена система за качество, сертифицирана съгласно ІSO 9001:2008, а при участие за обособена позиция № 1 – и внедрена система за информационна сигурност ІSO 27001. 6. Образци на сертификати за качество от производителя, както и документи /сертификати/ за произход на всички предлагани артикули. Изискване на Възложителя: отделните артикули да бъдат придружени със сертификат за качество от производителя. Същите да бъдат с гарантиран произход. 7. Списък на сертифицираните от производителя на техниката специалисти за изпълнение на поръчката, придружен от копия на техническите сертификати, копия от трудови договори, копия от трудови книжки или справка от НАП на служителите, доказващи, че участникът разполага с минимум двама служители на трудов договор, сертифицирани от съответния производител на предлаганата техника. Изискване на Възложителя: участникът да разполага с минимум двама служители на трудов договор, сертифицирани от съответния производител на предлаганата техника. 8. Ако участникът участва за обособена позиция № 1, представя копия от техническите сертификати, копия от трудови договори, копия от трудови книжки или справка от НАП на служителите, доказващи, че участникът разполага с минимум един технически специалист на трудов договор, сертифициран от производителя на софтуера за виртуализация. 9.Програма за сервизно гаранционно обслужване /в оригинал/, включваща процедурата, гаранционните срокове, начин и време за реакция при възникнали проблеми, както и срокове за отстраняване на същите, съгласно изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация и проекта на договор. Изискване на Възложителя: време за реакция при възникнал проблем - максимум 4 часа от получаването на заявка от страна на Възложителя.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (в приложимите случаи):

Запазени поръчки: НЕ

Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги

ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

Ако да, позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба:

За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ

Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

Избрани кандидати

Вид процедура: Открита

ІV.2) Критерии за възлагане

ІV.2.1) Критерии за възлагане (моля, попълнете съответната/ите клетка/и)

Критерий за оценка: Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация относно електронния търг (в подходящите случаи)

Ще се използва електронен търг: НЕ

Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя (в приложимите случаи)

Номер

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да:

Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ

Вид на публикацията

Номер на обявлението в OВ: /S-

Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификациите и допълнителни документи (с изключение на ДСП)

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Платими документи: ДА

Време: 16:30

Цена: 20

Условия: Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр. София, бул."Мария Луиза" № 114 А, ет.4, стая 416 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320, и се получава на същото място всеки работен ден от 13:30 ч. до 16:30 ч. Цената на документацията е с включен ДДС.

Дата: 15/07/2011

Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

Час: 16:30

Дата: 25/07/2011

ІV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Друг език: Български

Език/ци

ІV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата (открита процедура)

Брой дни: 150

Дата

Брой месеци

ІV.3.7) Условия за отваряне на офертите

Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА

Място: "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, заседателна зала

Час: 14:00

Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3,4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

Дата: 28/07/2011

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично повтаряща се поръчка (в приложимите случаи)

Ако да, прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ

Прогнозен график

VІ.2) Поръчка/поръчки във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове

Ако да, позоваване на проекта/ите или програмата/ите:

Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансирани от общностни фондове: НЕ

Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (в приложимите случаи)

Допълнителна информация: Обявлението е изпратено до базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейския съюз на 01.06.2011 г.

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията

Пощенски код: 1000

E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Факс: (02) 9807315

Пощенски адрес: бул. Витоша № 18

Град: София

Интернет адрес: http://www.cpc.bg

Телефон: (02) 9884070

Страна: Република България

Орган, който отговаря за процедурите по медиация (в приложимите случаи)

Официално наименование

Пощенски код

E-mail

Факс

Пощенски адрес

Град

Интернет адрес

Телефон

Страна

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете рубрика VІ.4.2 ИЛИ, при необходимост, рубрика VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния/те срок/ове за подаване на жалби:

Информация относно крайния срок: Информация относно крайния срок: чл.120, ал.3 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Официално наименование

Пощенски код

E-mail

Факс

Пощенски адрес

Град

Интернет адрес

Телефон

Страна

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

Дата: 01/06/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И МЕСТА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и места за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

Официално наименование

Пощенски код

Място/места за контакт

E-mail

Факс

Пощенски адрес

Град

На вниманието на

Интернет адрес

Телефон

Страна

ІІ) Адреси и места за контакт, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи (включително документи относно динамична система за покупки)

Официално наименование: "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

Пощенски код: 1233

Място/места за контакт: Счетоводство на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

E-mail

Факс

Пощенски адрес: бул."Мария Луиза" № 114 А

Град: София

На вниманието на: Маргарита Ставрева

Интернет адрес

Телефон: (02) 9323032

Страна: Република България

ІІІ) Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие

Официално наименование

Пощенски код

Място/места за контакт

E-mail

Факс

Пощенски адрес

Град

На вниманието на

Интернет адрес

Телефон

Страна

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

Наименование: Доставка на сървъри за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

Описание: Доставка на сървъри за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

2) Общ терминологичен речник (CPV)

Oсн. предмет: 30200000: Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи, посочете само цифри)

Прогнозна стойност от/до - валута

Прогнозна стойност

Описание: Доставка на сървъри за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД - 3 броя

Прогнозна стойност от

Прогнозна стойност до

Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

Срок в дни: 30

Дата за завършване

Дата за начало

Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

Наименование: Доставка на работни станции - персонални работни места за билетоиздаване, състоящи се от персонален компютър, за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

Описание: Доставка на работни станции - персонални работни места за билетоиздаване, състоящи се от персонален компютър, за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

2) Общ терминологичен речник (CPV)

Oсн. предмет: 30200000: Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи, посочете само цифри)

Прогнозна стойност от/до - валута

Прогнозна стойност

Описание: Доставка на работни станции - персонални работни места за билетоиздаване, състоящи се от персонален компютър, за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД - 450 броя

Прогнозна стойност от

Прогнозна стойност до

Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

Срок в дни: 30

Дата за завършване

Дата за начало

Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

Наименование: Доставка на печатащи устройства за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

Номер: 3

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

Описание: Доставка на печатащи устройства за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

2) Общ терминологичен речник (CPV)

Oсн. предмет: 30200000: Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи, посочете само цифри)

Прогнозна стойност от/до - валута

Прогнозна стойност

Описание: Доставка на печатащи устройства за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД - 450 броя

Прогнозна стойност от

Прогнозна стойност до

Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

Срок в дни: 30

Дата за завършване

Дата за начало

Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

Наименование: Доставка на ръчни PDA устройства за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

Номер: 4

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

Описание: Доставка на ръчни PDA устройства за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД

2) Общ терминологичен речник (CPV)

Oсн. предмет: 30200000: Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Ако е известна, прогнозна стойност, без да се включва ДДС (в приложимите случаи, посочете само цифри)

Прогнозна стойност от/до - валута

Прогнозна стойност

Описание: Доставка на ръчни PDA устройства за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД - до 100 броя

Прогнозна стойност от

Прогнозна стойност до

Прогнозна стойност - валута

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване (в приложимите случаи)

Срок в дни: 30

Дата за завършване

Дата за начало

Срок в месеци

5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Информация

(Използвайте това приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)



Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??