„ДОСТАВКА НА ХАРТИЯ, ХАРТИЕНИ ИЗДЕЛИЯ, КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС ТЕХНИКА, ЗА НУЖДИТЕ НА „БДЖ – ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ” ЕООД”, открита с Решение № 32/ 12.09.2014 г. на управителя на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, Решението и Обявлението са с уникален номер 01605-2014-0033 в Регистъра на обществените поръчки към АОП


http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=623449&newver=2

http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=623447&newver=2

 

Документацията съдържаща приложения, както следва:

1.Условия за участие в открита процедура по ЗОП и указания към участниците за подаване на офертата

2.Спецификация на Възложителя за обособена позиция 1 - Приложение № I

3.Спецификация на Възложителя за обособена позиция 2 - Приложение № II

4.Списък с адреси на доставка - Приложение № III

5.Образец на оферта - Приложение № IVа и № IVб

6.Образец на ценова оферта – Приложение № Vа и № Vб

7.Проект на договор – Приложение № VI

8.Образци на декларации

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

26.04.2021

Информация за прекратени процедури

Прекратяване на търгове в изпълнение на т. 1, б. „д“ от Решение на Народното събрание от 22.04.2021 г. за налагане на мораториум върху определени действия на държавните органи (обн. ДВ, бр. 34 от 23.04.2021 г.), предвид издадени актове от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщения за извършване на разпоредителни сделки с движимо имущество, собственост на „Холдинг БДЖ“ ЕАД.

Вижте повече

Debug: ??x??