Доставка на пломби с метални опашки за нуждите на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД за едногодишен период

01558-2011-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ-Товарни превози"ЕООД, ул."Иван Вазов" №3, За: инж. Красимира Иванова, България 1080, София, Тел.: 02 9324688, Факс: 02 9807303

Място/места за контакт: отдел "Снабдяване и продажба на активи"

Общ адрес на възлагащия орган: www.bdz.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

"БДЖ-Товарни превози"ЕООД, ул. "Мария Луиза" № 114А, стая 415, За: Виолета Александрова, България 1233, София, Тел.: 02 9323390

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

"БДЖ-Товарни превози"ЕООД, ул. "Мария Луиза" № 114А, стая 415, За: Светла Досева, България 1233, София, Тел.: 02 9324139

Място/места за контакт: Деловодство

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание

II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на пломби с метални опашки за нуждите на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД за едногодишен период, съгласно Техническа спецификация, приложение към документацията за участие.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

Доставки
Покупка
Място на изпълнение: Поделение за товарни превози/ПТП/ София - гр. София, ул."Владайска река" №2
Код NUTS: BG411

ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на пломби с метални опашки за нуждите на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД за едногодишен период, съгласно Техническа спецификация, приложение към документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

14000000

Описание:

Продукти на минната индустрия, основни метали и свързани с тях продукти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на 241200 бр. пломби с метални опашки, от които 232700 броя пломби с метална опашка с размер 225±1,0 мм и 8500 броя пломби с метална опашка с размер 185±1,0 мм/с къса метална опашка/, съгласно спецификация приложение към документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Срок на изпълнение в месеци

12

РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 350 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите в деловодството на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД. Гаранцията за изпълнение на поръчката е 3 % от стойността на поръчката със срок на валидност един месец след изпълнението на договора. И двете гаранции да се представят във вид на банкова гаранция или депозит - внесен на името "БДЖ-Товарни превози" ЕООД в УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД , IBAN: BG 02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

по банков път, в лева - 100% плащане след доставка на всяка партида в склада на Възложителя, в срок, не по-малък от 45 дни от датата на доставка и след представяне на приемо - предавателен протокол, удостоверение за качество на доставените пломби и оригинална фактура

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира, като юридическо лице по Търговския закон, което е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: при наличието на обстоятелства по чл.21, ал.1 от НВМОП и/или при наличието на на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри

Изискуеми документи и информация: 1.Участник за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2.Копие на документа за първоначална съдебна регистрация и копие на удостоверение за актуално състояние, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Удостоверението за актуално състояние трябва да е издадено от съда по регистрация на фирмата, не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата и да бъде придружено от копие на регистрация по БУЛСТАТ. Посочените документи трябва да бъдат заверени с „вярно с оригинала”, подпис и печат на участника. В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран в Агенцията по вписванията е достатъчно да посочи ЕИК. Когато участникът е чуждестранно лице, документите за регистрация и актуално състояние следва да са съобразени с националното му законодателство, документите се представят в официален превод. 3. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, съгласно приложените образци към документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на дружеството за предходната година /заверени с подпис и печат на участника. 2. Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС/, заверено с подпис и печат на участника. Когато участникът не е регистриран, представя декларация за липса на регистрация. 3. Други доказателства /по преценка на участника/
Минимални изисквания:

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. 2. Когато участника не е производител на предлаганите пломби с метална опашка, представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие на същия/ от производителя, доказващ правото на участника да предлага негова продукция през 2011 - 2012 г. 3. Техническа спецификация на предлаганите за доставка пломби с метална опашка, изготвена от производителя, потвърждаваща съответствие на същата с Техническата спецификация на Възложителя. 4. Спецификация на предлаганите пломби с метална опашка по количества и партиди в съответствие със спецификацията за доставка на Възложителя. 5. Копие на удостоверение за качество на предлаганите пломби с метална опашка, издавано от производителя. 6. Копие от инструкцията за експлоатация на пломбите с метална опашка. 7. Мостри на предлаганите пломби с метална опашка/и на двата размера пломби/. Мострите са невъзвръщаеми.
Минимални изисквания:

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите

Най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)

Срок за получаване на документация за участие

Дата: 15.08.2011 г. Час: 16:30

Платими документи

ДА

Цена

20 BGN

Условия и начин на плащане

Посочената цена за закупуване на документацията за участие е с включен ДДС. Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: гр. София, бул. "Мария Луиза" № 114А, стая № 415 или по банкова сметка на Възложителя - IBAN: BG 02 UNCR 700 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:30 до 16:30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти

22.08.2011 г. 16:30

IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите

Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите

Дата: 23.08.2011 г. Час: 14:00

Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители при действията на комисията по чл. 38, ал.3 и 4 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение №1/20.07.2011 год. за откриване на процедурата Попълнения в т.II.3 от настоящото обявление, срок на договора - 12 месеца от сключване на договора, да се счита 12 месеца от влизане в сила на договора.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

информация относно крайния срок: чл.120, ал.3 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.07.2011 г.

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??