Доставка на прахообразни багрила за индикиране на дизелово гориво за нуждите на "Холдинг БДЖ" ЕАД
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт
"Холдинг Български държавни железници" ЕАД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: инж. Виолина Бутилова, България 1080, София, Тел.: (02) 932 47 39, Факс: (02) 9800424
Място/места за контакт: отдел "Снабдяване и продажба на активи"
Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.
Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.
Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.
I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка на прахообразни багрила за индикиране на дизелово гориво за нуждите на "Холдинг БДЖ" ЕАД"
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение: Локомотивно депо
София, склад - "Метали"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката
"Доставка на прахообразни багрила за индикиране на дизелово гориво за нуждите на "Холдинг БДЖ" ЕАД"
ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
24000000
Описание:
Химически продукти
ІІ.1.5) Обособени позиции
НЕ
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
700 кг. червено прахообразно багрило и 140 кг. жълто прахообразно багрило
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 700.00 лв., със срок на валидност 120 дни от крайния срок за подаване на офертите в деловодството на Възложителя. Гаранция за изпълнение на поръчката - в размер на 3% от общата стойност на договора, без ДДС, със срок на валидност 30 дни след изпълнение на договора. Гаранциите за участие и изпълнение могат да бъдат под формата на оригинална банкова или парична сума/ депозит/ внесена по банкова сметкана на "Холдинг БДЖ" ЕАД, в "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ”АД, IBAN – BG35 BPBI 7942 1089 1916 01, ВIC - BPBIBGSF.
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път в лева в срок не по- кратък от 60 дни след доставка в склада на възложителя, срещу приемо-предавателен протокол, сертификат за качество на стоката и оригинална фактура.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, към момента на подписване на договора следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи
и информация: 1. Участникът в процедурата
за обществената поръчка може да бъде
всяко българско или
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи
и информация: 1. Копие от годишния
баланс и отчета за приходите и
разходите на участника за - 2010 г.,
надлежно заверено от участника.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи
и информация: 1. Декларация, съдържаща
списък на основните договори изпълнени
през последните три години, включително
стойностите, датите и получателите, придружен
с препорки за добро изпълнение. 2. Когато
участникът не е производител - документ
с оригинален подпис и печат или нотариално
заверено копие, от завода производител,
доказващ, правото на участника да предлага
негова продукция през 2011 г. и 2012 г. 3. Данни
за опасни съставки, експлозивност и възпламеняемост,
рискове за здравето, първа помощ в спешни
случай, физически данни, стабилност, специални
мерки за защита, процедури в случай на
разпиляване на багрила или разливане
на индикирано гориво и специални мерки
за съхранение. 4. Протокол от изпитване
за съответствие на предлаганите прахообразни
багрила с изискванията посочени в Техническа
спецификация - Приложене № 2 към документацията
за участие в процедурата. 5. Графика на
кривите на трансмисия и екстинция на
багрилата. 6. Декларация, че посочената
в Техническата спецификация - Приложение
№ 2 към документацита за участие в процедурата
и оферираната от участника комбинация
от багрила не се доставя за други фирми,
регистрирани на територията на Република
България. 7. Техническа спецификация за
доставка на предлаганите багрила изготвена
от участника.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични
условия при обществени поръчки за услуги
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открит конкурс
ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 22.05.2011 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "Холдинг БДЖ" ЕАД , в "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ”АД, IBAN – BG35 BPBI 7942 1089 1916 01, ВIC - BPBIBGSF. и се получава в деловодството всеки работен ден от 8:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията за участие е с включен ДДС
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
29.05.2011 г. 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни
120
IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.05.2011 г. Час: 14:00
Място
гр. София, ул. "Иван Вазов"№ 3 , заседателна зала - партер
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители при действията на комисията по чл. 38, ал. 3 и ал. 4 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3) Допълнителна информация
Решение за откриване № 12/26.04.2011 г. на малката обществена поръчка
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: (02) 988 40 70, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: (02) 980 73 15
Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
Информация относно крайния срок чл. 120, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: (02) 988 40 70, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: (02) 980 73 15
Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
26.04.2011 г.