Доставка на работни станции - персонални работни места за билетоиздаване

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: Вера Захова, Ясен Гочев, Република България 1080, София, Тел.: 0884 570009;0887 793724, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Материално техническо снабдяване", отдел "ИСТК"
Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на работни станции-персонални работни места за билетоиздаване, състоящи се от персонален компютър и на печатащи устройства за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, бул."Мария Луиза" № 114 А, отдел "ИСТК" при "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
Доставка на работни станции - персонални работни места за билетоиздаване,състоящи се от персонален компютър и на печатащи устройства за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД. Обществената поръчка е разделена на 2 обособени позиции: - Обособена позиция № 1 „Доставка на работни станции - персонални работни места за билетоиздаване, състоящи се от персонален компютър” - 450 бр;- Обособена позиция № 2 - „Доставка на печатащи устройства" - 450 бр.
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30200000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции
ДА
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Доставка на 450 бр. работни станции - персонални работни места за билетоиздаване,състоящи се от персонален компютър и на 450 бр.печатащи устройства за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
Прогнозна стойност без ДДС
598500 BGN
ІІ.2.2) Опции
НЕ
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни
60

РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранция за участие за цялата поръчка в размер на 3591,00 лв., за обособена позиция № 1 - 1836,00 лева, за обособена позиция № 2 - 1755 лева.Тази гаранция е валидна не по-малко от 60 дни след изтичане на срока на валидност на офертата. 2.Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на договора. Гаранциите се представят по избор на участника под формата на неотменяема банкова гаранция по приложения към документацията образец или парична сума (депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД в лева в Банка ОББ, клон „Света София”, IBAN: BG 57UBBS80021052226520, BIC: UBBSBGSF. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път в лева, в срок, не по -кратък от 30 дни след доставката на цялото количество артикули и след представяне на оригинална фактура, сертификати за качество на артикулите от производителя, сертификати за произход, гаранционни карти на предлаганите артикули и приемателно-предавателни протоколи, подписани от представители на двете страни.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно юридическо и физическо лице /търговско дружество и/или едноличен търговец/,както и обединения на такива лица,които отговарят на изискванията на ЗОП и обявените изисквания на Възложителя. 1.Списък на документите,съдържащи се в офертата,съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП. 2. Документ за самоличност на участника,когато участникът е физическо лице-заверено от участника копие;заверено копие от документа за регистрация или ЕИК,съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър-за участник юридическо лице или едноличен търговец.Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър,участникът-юридическо лице или едноличен търговец, прилага към своята оферта и удостоверение за актуално състояние/оригинал или нотариално заверено копие/,издадено не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на оферти.Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, съобразно националното им законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът следва да е предоставен в официален превод,съгласно т.16а на параграф 1,ДР на ЗОП.Документ за учредяване на обединението /оригинал или нотариално заверено копие/,когато участникът е обединение, което не е юридическо лице,в който задължително се посочва представляващия.3.Нотариално заверено пълномощно на лицето,подписващо офертата (оригинал–представя се в случай, че офертата/или някой документ от нея/не е подписана от законно представляващия участника съгласно документа за актуална регистрация,а от изрично упълномощен негов представител.Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител),както и изрично изявление,че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 4.Декларация за липса на обстоятелствата чл. 47,ал.1,т.1,ал.2,т.2 и ал.5,т.1 (оригинал)от ЗОП,съгласно образеца към документацията.5.Декларация за липса на обстоятелствата чл. 47,ал. 1, т.2 и 3,ал.2, т.1,3 и 4 и ал.5,т.2 от ЗОП (оригинал), съгласно образеца към документацията.6.Декларация за приемане на условията в проекта на договор във връзка с чл.56,ал.1,т.12 /оригинал/,попълнена и подписана от представляващия участника,съгласно образеца към документацията. 7.Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство.8.Когато предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на обществената поръчка,в декларация участникът трябва да посочи подизпълнителите,както и вида на работите,които ще извършват,и дела на тяхното участие или да декларира писмено,че няма да ползва подизпълнители.За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложена към документация декларация.Когато участникът в процедурата е обединение се прилага чл.56,ал.3 от ЗОП.9.Документ за внесена гаранция за участие в оригинал.10.Документ за закупена документация за участие (в оригинал или копие).11.Доказателства за икономическо и финансово състояние.12.Доказателства за технически възможности и квалификация.13.Оферта за съответната позиция,попълнена съгласно приложените образци (Плик2).14.Подписан и попълнен проект на договор за съответната позиция от документацията за участие (Плик2).15.Описание и технически параметри на предлаганите за доставка работни станции-персонални работни места за билетоиздаване,състоящи се от персонален компютър/обособена позиция №1/ и на печатащите устройства/обособена позиция № 2/,отговарящи на техническата спецификация на Възложителя/в оригинал/ (Плик 2)16. Подробно описание на гаранционните условия/в оригинал/,включващо пълно описание на сервизните центрове,процедура,гаранционни срокове,начин и време за реакция при възникнали проблеми,срокове за отстраняване на същите и др/за съответната позиция/Плик2/ 17.Ценовите предложения за всяка позиция (Плик 3).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година /заверени с подпис и печат на участника/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1.За Обособена позиция № 1 " - „Доставка на работни станции - персонални работни места за билетоиздаване, състоящи се от персонален компютър” - 450 бр.: 1.1.Декларация,съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка от обособена позиция № 1 през последните три години/2009,2010,2011 г./, включително стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, придружена от заверени копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение,от част от посочените получатели. Изискване на Възложителя - участникът да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка от обособена позиция №1 през последните 3 години, с приложени минимум 3 броя референции. 1.2. Когато участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганите работни станции – сертификат, договор или друг оторизиращ документ, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012 г. 1.3. Копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001: 2008 или еквивалентен, издаден на името на участника. Изискване на Възложителя: Участникът да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ІSO 9001:2008 или еквивалентен. 1.4. Образци на сертификати за качество от производителя, както и документи /сертификати/ за произход на предлаганите работни станции Изискване на Възложителя: работните станции да бъдат придружени със сертификат за качество от производителя. Същите да бъдат с гарантиран произход. 2.За Обособена позиция № 2:- „Доставка на печатащи устройства” - 450 бр. 2.1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка от обособена позиция № 2 през последните три години/2009,2010,2011 г./, включително стойностите, датите и получателите /представя се в оригинал/, придружена от заверени копия референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели. Изискване на Възложителя - участникът да има изпълнени не по-малко от 3 /три/ договора за доставка с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка от обособена позиция №2 през последните 3 години, с приложени минимум 3 броя референции. 2.2. Когато участникът не е производител, задължително представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие/ от производителите на предлаганите печатащи устройства – сертификат, договор или друг оторизиращ документ, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2012 г. 2.3. Копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001: 2008 или еквивалентен, издаден на името на участника. Изискване на Възложителя: Участникът да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ІSO 9001:2008 или еквивалентен. 2.4. Образци на сертификати за качество от производителя, както и документи /сертификати/ за произход на предлаганите печатащи устройства. Изискване на Възложителя: печатащите устройства да бъдат придружени със сертификат за качество от производителя. Същите да бъдат с гарантиран произход.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
НЕ

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за доставка/в календарни дни/при обособена позиция № 1; тежест: 20
Показател: Цена при обособена позиция № 1; тежест: 80
Показател: Срок за доставка/в календарни дни/при обособена позиция № 2; тежест: 20
Показател: Цена при обособена позиция № 2; тежест: 80
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
ДА
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 473344 от 01.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.05.2012 г.  Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията се заплаща в касата на Възложителя,находяща се на адрес: в гр. София, ул."Иван Вазов" № 3, ет.2, стая 219 или се внася по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, в ОББ, клон Света София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG90 UBBS 8002 1035697320, и се получава на същото място всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Посочената цена за закупуване на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.05.2012 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.05.2012 г.  Час: 14:00
Място
ул. "Иван Вазов" № 3, заседателна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата на масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3,4 и 5 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
НЕ
VI.3) Допълнителна информация
Участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства, се отстранява от участие в процедурата: 1.В офертата не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. Наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки; 3. Представената оферта не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. Представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. За участника по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя условия.
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
съгласно чл.120 от ЗОП
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
23.04.2012 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 / Наименование Доставка на работни станции - персонални работни места за билетоиздаване, състоящи се от персонален компютър
1) Кратко описание
Доставка на работни станции - персонални работни места за билетоиздаване, състоящи се от персонален компютър
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30200000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
3) Количество или обем
Доставка на 450 броя работни станции - персонални работни места за билетоиздаване, състоящи се от персонален компютър
Прогнозна стойност, без ДДС
306000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 / Наименование Доставка на печатащи устройства
1) Кратко описание
Доставка на печатащи устройства
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30200000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
3) Количество или обем
Доставка на 450 броя печатащи устройства
Прогнозна стойност, без ДДС
292500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Допълнение

С Ъ О Б Щ Е Н И Е

от

Комисия назначена със Заповед № 189/17.05.2012 г. на Управителите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД

за провеждане на открита процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на работни станции-персонални работни места за билетоиздаване, състоящи се от персонален компютър и на печатащи устройства за информационната, билетоиздаващата и резервационната система на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД, открита с  Решение № 5/23.04.2012 г. на Управителите на „БДЖ-Пътнически превози” ЕООД

     

            На основание чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, заседанието на комисията по отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници в горепосочената процедура ще се състои на  11.06.2012  г. от 10.00 часа в сградата на  “БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”, находяща се на адрес: гр. София, ул.”Иван Вазов” № 3.
На заседанието по отваряне и оповестяване на ценовите оферти имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридическите лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.

 

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??