Доставка на работно и специално работно облекло, за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД и "БДЖ - Товарни превози" - ЕООД, за едногодишен период

Номер 9 от 28.07.2011


РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

Официално наименование: "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД

Пощенски код: 1080

За контакти: отдел "МТО"

Електронна поща

Факс: 02 9800494

Адрес: ул. "Иван Вазов" № 3

Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)

Град: София

Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)

Лице за контакти: инж. Стоянка Тодорова

Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)

Адрес на възложителя

Телефон: 02 9324687

Адрес на профила на купувача

Държава: България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Основна/и дейност/и: Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

Наименование: "Доставка на работно и специално работно облекло, за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД и "БДЖ - Товарни превози" - ЕООД, за едногодишен период"

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

Код NUTS: BG

Място на изпълнение: Склад на БДЖ, гр. София, гр. Горна Оряховица и гр. Пловдив

Тип доставки: Покупка

Тип строителство

Категория услуга

Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

Брой изпълнители

Рамково споразумение

Прогнозна стойност (валута)

Прогнозна стойност

Срок в години

Честота и стойност

Мин. прогнозна стойност

Срок в месеци

Макс. прогнозна стойност

Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

Описание: "Доставка на работно и специално работно облекло, за нуждите на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД и "БДЖ - Товарни превози" - ЕООД, за едногодишен период"

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

Oсн. предмет: 18100000: Работни дрехи, специално работно облекло и аксесоари

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

Обособени позиции: ДА

Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

Общо количество или обем: Общо количество работно облекло: Работен костюм от док – 2 841 бр.; Полугащиризон с яке от док – 11226 бр.; Работна престилка мъжка - 469 бр.; Работна престилка дамска - 560 бр.; Общо количество специално работно облекло: Студо и водозащитен костюм /грейка/ - 4449 бр.; Ватиран костюм – 662 бр.; Топъл елек - 781 бр.; Сигнален елек – 1644 бр.; Костюм за заварчик зимен - 125 бр.; Костюм за заварчик летен - 133 бр.; Студозащитна шапка – 2148 бр.; Работни ботуши PVC – 3810 чф.

Прогнозна стойност

Прогнозна стойност от/до - валута

Прогнозна стойност от

Прогнозна стойност до

Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

Брой повторения

Описание

Опции

Прогнозен график - брой дни

Брой месеци

Брой дни

Минимален брой повторения

Максимален брой повторения

Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Дата за завършване

Срок в дни

Дата за начало

Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

Изискуеми депозити и гаранции: Гаранцията за участие е до 1 % от общата стойност на поръчката и е определена от Възложителите в размер на 7000 лв., за двете обособени позиции, или както следва: обособена позиция І. Работно облекло е – 4000 лв.; обособена позиция ІІ. Специално работно облекло е – 3000 лв, като участника представя гаранция със съответната стойност, в зависимост от позицията/ ите, за които участва. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 дни след крайния срок за получаване на заявленията за участие или парична сума внесена по сметка на Възложителя – "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД в "ОББ", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG57 UBBS80021052226520 или в касата на "БДЖ – Пътнически превози" ЕООД. Гаранция за изпълнение - Участник определен за изпълнител, представя на всеки от Възложителите преди подписване на договора гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС,дължима от съответния Възложител. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал, учредена в полза на на съответния Възложител или парична сума , внесена по банковата сметка на съответния Възложител: "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД в "ОББ", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG57 UBBS80021052226520; "БДЖ - Товарни превози" - ЕООД в "УниКредит Булбанк" АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF; със срок на валидност един месец след изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

Условия: Плащането се извършва по банков път в лева в срок не по -кратък от 60 дни след доставка срещу представен приемо-предавателен протокол, сертификат за качество на стоката и оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

Изискване: Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по Търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

Други особени условия

Условия

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

Документи и информация: 1. Кандидат в процедурата за избор на изпълнител на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, регистрирано като търговец по Търговския закон или по националното си законодателство както и техни обединения. 2. Документи, които кандидатите задължително следва да представят: 2.1. Документ за регистрация или ЕИК съгл. чл. 23 от ЗТР, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато кандидатът е физическо лице. Когато кандидатът не е регистриран/или пререгистриран по реда на ЗТР, следва да представи удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация на кандидата, валидно към датата на подаване на офертата – оригинал или заверено от кандидата копие. 2.2. Копие от данъчна регистрация и копие от регистрация по БУЛСТАТ, надлежно заверени от кандидата; ако кандидатът е регистриран по ЗДДС да представи копие от регистрацията си по ЗДДС, надлежно заверено от него. 2.3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП: 2.3.1. Декларации по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и ал. 5, т. 1 от ЗОП- оригинал.Такава декларация се представя от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП.; 2.3.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП- оригинал, от представляващия кандидата по съдебна/ търговска регистрация; 2.4. Декларация в оригинал по чл. 77, ал. 3, т. 6 от ЗОП, която да съдържа списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката/ако има такива/.Кандидатът следва да представи и текстова информация за вида и дела на тяхното участие при изпълнение на поръчката. Когато кандидатът предвижда подизпълнители се прилага чл. 77, ал. 4 от ЗОП. Когато кандидатът в процедурата е обединение, документите се представят съгласно изискванията на чл. 77, ал. 5 от ЗОП. 2.5. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – оригинал; Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1,2 и/ или 5 от ЗОП води до отстраняване на кандидата от процедурата. 2.6.Копие на документ за закупена документация за участие в процедурата; 2.7. Списък на документите, съдържащи се в заявлението /списъкът трябва да е подписан от кандидата/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

Документи и информация: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната година - 2010г., надлежно заверено от кандидата;

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

Документи и информация: 1. Декларация съдържаща списък на основните договори за доставки на стоките, предмет на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите - оригинал 2. Препоръки за добро изпълнение от потребители на работно и специално работно облекло - минимум три броя , за извършени доставки не по- рано от 2008 год. 3. Когато кандидатът не е производител представя оригинален документ/ може и нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на кандидата да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2011г. /дистрибуторски договор, пълномощно или оторизационно писмо./ 4. Кандидатите представят мостри на всички артикули, включени в обособените позиции, за които участват. Мострите подлежат на връщане след приключване на процедурата. 4.1.Мостри на работно облекло по техническа спецификация Приложение №1 4.1.1. Мострите на работен костюм от док, прахозащитен и работен полугащиризон с яке от док, прахозащитен да бъдат придружени с Протоколи за изпитание на платовете / в оригинал/ с приложени мостри на изследваните платове с размери 10/10см., издадени от Акредитирана лаборатория на територията на Р България през 2011г., в които задължително да има изпитание по показателите описани в “Техническа спесификация" /Приложение № 1/ 4.1.2. Мострите на работна престилка мъжка и дамска от док, прахозащитна, да се придружават със сертификат от производителя за състава и площната маса на плата, от който са направени изделията /копие заверено от кандидата/. 4.2.Мостри на специално работно облекло по техническа спецификация Приложение № 2 4.2. 1.Мострата на студо и водоустойчив костюм /грейка/ да бъде придружена с Протокол за изпитание на плата, хастара и ватата /оригинал/, с приложени мостри на изследваните платове с размери 10/10см, издаден от Акредитирана лаборатория на територията на Р България през 2011 г., в който задължително да има изпитание по описаните показатели в "Техническа спесификация" /Приложение № 2/. 4.2.2. Мострата на ватиран костюм да бъде придружена със сертификат от производителя за състава, площната маса и вида на плата, състава на хастара и площна маса на ватата, от който е направено изделието /копие заверено от кандидата/. 4.2.3. Мострата на топъл елек да бъде придружена със сертификат от производителя за състава на плата, вида на хастара и площната маса на вата, от който е направено изделието /копие заверено от кандидата/. 4.2.4. Мострата на студозащитна шапка да бъде придружена със сертификат от производителя за състав на материала, от който е направено изделието /копие заверено от кандидата/. 4.2.5 Мострите на костюм за заварчик зимен и летен да се придружават със сертификат от производителя за състав и площната маса на плата, а за зимния костюм и за вида на кожата, от който са направени изделията /копие заверено от кандидата/. 4.2.6.Мострата на сигнален елек 4.2.7. Мострата на работни ботуши PVC да бъде придружена с Протокол за изпитание /оригинал/ за маслоустойчивост на ходилото от Акредитирана лаборатория на територията на Р България, издаден не по-рано от 2010г.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

Запазени поръчки: НЕ

Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

За изпълнението на услугата се изисква определена професия: НЕ

Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: НЕ

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

Избрани кандидати: НЕ

Вид процедура: Договаряне

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

Ще се използва електронен търг: НЕ

Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

Номер

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ

Вид на публикацията

Номер на обявлението в ДВ

Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

Платими документи: ДА

Час: 16:30

Цена: 50

Условия: Документацията се заплаща в касата на Възложителя "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД в "ОББ", BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG57 UBBS80021052226520 и се получава срещу представен платежен документ, в отдел "Счетоводен" на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД, гр. София, бул. "Мария Луиза" № 114А, стая 416, всеки работен. Посочената цена за закупуване на документацията за участие е с включен ДДС.

Дата: 23/08/2011

Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

Час: 16:30

Дата: 02/09/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Друг език: Български

Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

Брой дни

Дата

Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА

Място: в сградата на "БДЖ - Пътнически превози" - ЕООД, партер , ст. 125

Час: 14:00

Лица: Кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл. 88, ал. 2 от ЗОП.

Дата: 09/09/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

Това представлява периодично възлагане на поръчка: НЕ

Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ

Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

Допълнителна информация: Решение за откриване № ............

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията

Пощенски код: 1000

Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg

Факс: 02 9807315

Адрес: бул. Витоша № 18

Град: София

Интернет адрес: http://www.cpc.bg

Телефон: 02 9884070

Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

Официално наименование

Пощенски код

Електронна поща

Факс

Адрес

Град

Интернет адрес

Телефон

Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

Информация относно крайния срок: Информация относно крайния срок чл. 120, ал. 3 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията

Пощенски код: 1000

Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg

Факс: 02 9807315

Адрес: бул. Витоша № 18

Град: София

Интернет адрес: http://www.cpc.bg

Телефон: 02 9884070

Държава: Република България

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

Дата: 25/07/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

Официално наименование

Пощенски код

За контакти

Електронна поща

Факс

Адрес

Град

Лице за контакти

Интернет адрес

Телефон

Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

Официално наименование

Пощенски код

За контакти

Електронна поща

Факс

Адрес

Град

Лице за контакти

Интернет адрес

Телефон

Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

Официално наименование

Пощенски код

За контакти

Електронна поща

Факс

Адрес

Град

Лице за контакти

Интернет адрес

Телефон

Държава

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

Наименование: работно облекло

Номер: 1

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

Описание: Доставка на работно облекло за нуждите на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД и "БДЖ - Пътнически превози"ЕООД, за едногодишен период,

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

Oсн. предмет: 18110000: Работно облекло

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

Прогнозна стойност от/до - валута

Прогнозна стойност

Количество или обем: Съгласно приложена спецификация

Прогнозна стойност от

Прогнозна стойност до

Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

Срок в дни

Дата за завършване

Дата за начало

Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация

Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

ПРИЛОЖЕНИЕ Б

Обособена позиция

Наименование: специално работно облекло

Номер: 2

ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ

1) Кратко описание

Описание: "Доставка на специално работно облекло, за нуждите на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД и "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, за едногодишен период"

2) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

Oсн. предмет: 18100000: Работни дрехи, специално работно облекло и аксесоари

3) Количество или обем

Прогнозна стойност, без ДДС (ако е известна)

Прогнозна стойност от/до - валута

Прогнозна стойност

Количество или обем: Съгласно приложена спецификация.

Прогнозна стойност от

Прогнозна стойност до

Прогнозна стойност - валута

4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение (когато е приложимо)

Срок в дни

Дата за завършване

Дата за начало

Срок в месеци: 12

5) Допълнителна информация

Информация

(Използвайте това Приложение толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)


Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??