Доставка на резервни части за пневматични и пневмомеханични спирачни апарати, за нуждите на "Холдинг БДЖ" ЕАД
ОБЯВЛЕНИЕ
ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА
ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт
"Холдинг
Български държавни железници"
ЕАД, ул. "Иван Вазов" №
3, За: инж. Георги Георгиев, България
1080, София, Тел.: (02) 9324690, E-mail: bdz@bdz.bg, Факс:
(02) 8907303
Място/места за контакт: Отдел "СПА"
Общ адрес
на възлагащия орган: www.bdz.bg.
Допълнителна
информация може да бъде получена на: На
горепосочения адрес за контакти.
Документация
(спецификации и допълнителни документи)
може да бъде получена на: На горепосочения
адрес за контакти.
Оферти
трябва да бъдат изпратени на: На
горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
Железопътни
услуги
РАЗДЕЛ
ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Доставка
на резервни части за
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение: Централна снабдителна база на "БДЖ" ЕАД, гр. Русе, гара Русе - Разпределителна
Код NUTS:
BG323
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката
"Доставка
на резервни части за
ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
34631000
Описание:
Резервни
части за локомотиви или за подвижен
железопътен състав
ІІ.1.5) Обособени позиции
НЕ
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество
или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
Съгласно
СПЕЦИФИКАЦИЯ за доставка на резервни
части за пневматични и пневмомеханични
спирачни апарати - Приложение 2 - неразделна
част от тръжната документация.
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
12
РАЗДЕЛ
ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА
И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с
изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция
за участие - 1500 лв. със срок на валидност
150 дни от крайният срок за подаване
на офертите. Гаранция за изпълнение -
3 % от стойността на поръчката, и двете
във вид на банкова гаранция в оригинал
или депозит по сметка на "Холдинг БДЖ"
ЕАД - ТБ “АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ" АД, BIC: BUINBGSF,
IBAN: BG02 BUIN 7604 1010 026 513. Гаранцията за изпълнение
е със срок на валидност един месец след
изтичане срока на договора.
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
По банков
път
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато
определеният за изпълнител участник
е обединение на физически и/или
юридически лица, следва да се регистрира
като дружество по Търговския закон
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми
документи и информация: 1. Заверено
от участника копие от документа
за регистрация, издаден от съда по
регистрация; 2. Удостоверение, издадено
от съда по регистрация, удостоверяващо
актуалното състояние на участника, валидно
към момента на подаване на офертата издадено
не по-рано от 3 месеца преди крайния срок
за подаване на офертата – оригинал или
нотариално заверено копие; 3. Копие на
БУЛСТАТ, заверено с подпис и печат на
участника; 4. Копие на ИН по ЗДДС, заверено
с подпис и печат на участника ( в случай,
че участникът не е регистриран по ЗДДС,
представя декларация за това). В случай,
че участникът е регистриран в Търговския
регистър при Агенция по вписванията,
следва да посочи единен идентификационен
код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския
регистър. Чуждестранните юридически
лица представят съответен еквивалентен
документ, издаден от съдебен или административен
орган в държавата, в която са установени.
В случай, че участникът е обединение,
което не е юридическо лице, към офертите
се представя и документ, с който е създадено
обединението – оригинал или нотариално
заверено копие. Участник в процедурата
за избор на изпълнител на обществената
поръчка може да бъде всяко българско
или чуждестранно юридическо лице, както
и техни обединения; Участниците удостоверяват
липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1,
ал.2 и ал.5 от ЗОП с декларации.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на дружеството за 2009 г. /Заверени с подпис и печат на участника/.
Минимални
изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За основния производител на спирачни апарати по номенклатурата по точки от 1 до 25 или упълномощен от нея представител, допълнителни технически условия не се изискват. Участниците предлагащи резервни части, произведени от "Кнор-бремзе" Германия, представят документ доказващ, че са упълномощени от тази фирма да предлагат тези резевни части и представят декларация или документ за произход; 2. За производители произвеждащи резервните части по лиценз на “Кнор бремзе" – представяне на копие на лиценза; 3. За производители непритежаващи лиценз по предходната точка, предлагащи резервни части еквивалентни на тези по посочените каталожни номера: – представяне на свидетелство за съответствие на гумените и металогумените резервни части с “Техническите условия за доставка на гумени, металогумени и текстилогумени изделия за спирачните системи на вагоните на БДЖ – раздел А", издадено от НИИТ ЕООД Илиянци на основание проведени изпитания и представяне на референции от "Холдинг БДЖ" ЕАД, дирекция "Експлоатация и техническо осигуряване" или от жп администрация на държава членка на Европейския съюз; - или при наличие на разрешение за използване във въгоните собственост на "Холдинг БДЖ" ЕАД валидно за текущата година, издадено от дирекция "Експлоатация и техническо осигуряване" - представяне на свидетелство за съответствие на използваните гумени смеси за производство на гумените и металогумените резервни части с “Техническите условия за доставка на гумени, металогумени и текстилогумени изделия за спирачните системи на вагоните на БДЖ – раздел А", издадено от НИИТ ЕООД. В този случай участниците представят и декларация, че доставените гумени и металогумени резервни части ще бъдат произведени от гумените смеси, за които е издадено свидетелство за съответствие; 4 Сертификат за управление на качеството по ISO 9000 на производителя на резервни части за пневматични и пневмомеханични спирачни апарати; 5. Списък на договори за производство/доставки на резервни части за пневматични и пневмомеханични спирачни апарати, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 6. Оферта, попълнена съгласно приложения образец; 7. Подписан и попълнен проект на договор от документацията за участие/ без да се посочват в договора цени и стойност/.
Минимални
изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3)
Специфични условия
при обществени поръчки
за услуги
РАЗДЕЛ
ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид
процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открит
конкурс
ІV.2) Критерии
за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска
цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 15/03/2011 00:00 Час: 16:00
Платими документи
ДА
Цена
25 BGN
Условия и начин на плащане
По банков
път или в касата на "Холдинг
БДЖ" ЕАД - гр. София, ул. "Иван Вазов"
№3.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
Дата: 22.03.2011
г. Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни
150
IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/03/2011 00:00 Час: 10:00
Място
София, ул."Иван Вазов" №3 - "Холдинг БДЖ" ЕАД
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците
в процедурата или техни
РАЗДЕЛ
VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4) Процедури
по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: (02) 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: (02) 9356113
Интернет
адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
Съгласно
чл.120, т.3 от ЗОП.
VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: (02) 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: (02) 9356113
Интернет
адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
17.02.2011
г.