Доставка на сегменти за бутала на дизелови двигатели, тип 6 LDA 28B и 12 LDA 28, на локомотиви серии 55 и 06, идентифицирани с каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, Electroputere-Craiova, Romania

N: 4 / 01.04.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

- Официално наименование: "Холдинг Български държавни железници" ЕАД

- Пощенски код: 1000

- За контакти: отдел "Снабдяване и продажба на активи"

- Електронна поща

- Факс: 02 8907303

- Адрес: ул."Иван Вазов" № 3

- Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)

- Град: София

- Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)

- Лице за контакти: инж. Красимира Иванова

- Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)

- Адрес на възложителя: www.bdz.bg

- Телефон: 02 8907305

- Адрес на профила на купувача

- Държава: България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

- Основна/и дейност/и: Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

- Наименование: Доставка на сегменти за бутала на дизелови двигатели, тип 6 LDA 28B и 12 LDA 28, на локомотиви серии 55 и 06, идентифицирани с каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, Electroputere-Craiova, Romania.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

- Код NUTS: BG323

- Място на изпълнение: Снабдителна база на "Холдинг БДЖ" ЕАД, гр.Русе

- Тип доставки: Покупка

- Тип строителство

- Категория услуга

- Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

- Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

- Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

- Брой изпълнители

- Рамково споразумение

- Прогнозна стойност (валута)

- Прогнозна стойност

- Срок в години

- Честота и стойност

- Мин. прогнозна стойност

- Срок в месеци

- Макс. прогнозна стойност

- Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

- Описание: Доставка на сегменти за бутала на дизелови двигатели, тип 6 LDA 28B и 12 LDA 28, на локомотиви серии 55 и 06, идентифицирани с каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, Electroputere-Craiova, Romania.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

- Oсн. предмет: 34631000: Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

- Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

- Обособени позиции: НЕ

- Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

- Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

- Общо количество или обем: Съгласно спецификация приложение към документацията за участие.

- Прогнозна стойност

- Прогнозна стойност от/до - валута

- Прогнозна стойност от

- Прогнозна стойност до

- Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

- Брой повторения

- Описание

- Опции

- Прогнозен график - брой дни

- Брой месеци

- Брой дни

- Минимален брой повторения

- Максимален брой повторения

- Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

- Дата за завършване

- Срок в дни

- Дата за начало

- Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

- Изискуеми депозити и гаранции: Гаранция за участие в размер на 800 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите в деловодството на Възложителя. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3% от стойността на поръчката със срок на валидност един месец след изпълнението на договора. И двете във вид на банкова гаранция в оригинал или депозит - внесен на името на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, в банка ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN – BG 35 BPBI 7942 1089 1916 01, ВIC - BPBIBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

- Условия: по банков път, в лева - 100% плащане след доставка на стоката, в срок не по-кратък от 60 дни след доставка, срещу приемо-предавателен протокол и фактура

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

- Изискване: Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

- Други особени условия: ДА

- Условия: Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: При наличието на обстоятелства по чл.69, ал.1 и чл.47, ал.2, т.1, 2 и 3 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

- Документи и информация: 1. Участник за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2. Копие на документа за първоначална съдебна регистрация и копие на удостоверение за актуално състояние, заверени с подпис и печат на участника, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Копието на удостоверение за актуално състояние трябва да е издадено от съда по регистрация на фирмата, не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата и да бъде придружено от копие от регистрация по БУЛСТАТ, като двете копия трябва да бъдат заверени с подпис и печат на участника. В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран в Агенцията по вписванията, посочва ЕИК. Когато участникът е чуждестранно лице, документите за регистрация и актуално състояние следва да са съобразени с националното му законодателство, документите се представят в официален превод. 3. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, съгласно приложените образци към документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

- Документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на дружеството за предходната година /заверени с подпис и печат на участника. 2. Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС/, заверено с подпис и печат на участника. Когато участникът не е регистриран, представя декларация за липса на регистрация. 3. Други доказателства /по преценка на участника/

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

- Документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. 2. Когато участника не е производител на предлаганите сегменти, представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие на същия/ от производителя, с който документ производителя му дава право да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2011 г. 2. Всеки Участник, който предлага сегменти, по каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, с офертата си да представи спецификация на предлаганите от него сегменти, заверена от производителя за производство през 2011 г. - в оригинал. 3. Всеки Участник, който предлага сегменти, съответстващи по технически характеристики, функции, надежност, габаритни и присъединителни размери на тези, от каталога на производителя на локомотивите серия 06, с офертата си да представи спецификация с приложени кам нея: 3.1. Чертежи на предлаганите сегменти, заверени от производителя за валидност през 2011 г. - в оригинал 3.2. Декларация от производителя за пълно съответствие по технически характеристики, функции, надежност, габаритни и присъединителни размери на предлаганите от него сегменти с тези, от каталога на производителя. 4. Образец на сертификат за качество на предлаганите сегменти, издаван от производителя. 5. Сертификат ISO 9001, издаден на името на Производителя, ако са сертифицирани за продукцията, с която участва участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

- Запазени поръчки: НЕ

- Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

- За изпълнението на услугата се изисква определена професия

- Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

- Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

- Избрани кандидати

- Вид процедура: Открита

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

- Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

- Ще се използва електронен търг: НЕ

- Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

- Номер

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

- Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ

- Вид на публикацията

- Номер на обявлението в ДВ

- Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

- Платими документи: ДА

- Час: 16:30

- Цена: 20

- Условия: Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "Холдинг БДЖ" ЕАД, в банка ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN – BG 35 BPBI 7942 1089 1916 01, ВIC - BPBIBGSF, и се получава в деловодството всеки работен ден от 13:30 ч. до 16:30 ч. Посочената цена за закупуване на документацията за участие е с включен ДДС.

- Дата: 09/05/2011

- Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

- Час: 16:30

- Дата: 19/05/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

- Друг език: Български

- Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

- Брой дни: 120

- Дата

- Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

- Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА

- Място: София, ул."Иван Вазов" №3

- Час: 14:00

- Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3, 4 и 5 от ЗОП.

- Дата: 26/05/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

- Това представлява периодично възлагане на поръчка

- Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

- Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ

- Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

- Допълнителна информация: Решение №7/28.03.2011 год. за откриване на процедурата

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

- Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията

- Пощенски код: 1000

- Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg

- Факс: 02 9807315

- Адрес: бул. Витоша № 18

- Град: София

- Интернет адрес: http://www.cpc.bg

- Телефон: 02 9884070

- Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

- Официално наименование

- Пощенски код

- Електронна поща

- Факс

- Адрес

- Град

- Интернет адрес

- Телефон

- Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

- Информация относно крайния срок: информация относно крайния срок: чл.120, ал.3 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

- Официално наименование

- Пощенски код

- Електронна поща

- Факс

- Адрес

- Град

- Интернет адрес

- Телефон

- Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

- Дата: 28/03/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

- Официално наименование

- Пощенски код

- За контакти

- Електронна поща

- Факс

- Адрес

- Град

- Лице за контакти

- Интернет адрес

- Телефон

- Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

- Официално наименование

- Пощенски код

- За контакти

- Електронна поща

- Факс

- Адрес

- Град

- Лице за контакти

- Интернет адрес

- Телефон

- Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

- Официално наименование

- Пощенски код

- За контакти

- Електронна поща

- Факс

- Адрес

- Град

- Лице за контакти

- Интернет адрес

- Телефон

- Държава

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД обявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Товарни превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

01.09.2023

Конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД

„Холдинг БДЖ“ ЕАД oбявява конкурс за възлагане на управлението на „БДЖ - Пътнически превози“ ЕООД, гр. София - избор на управител/управители на дружеството, по реда на Закона за публичните предприятия.

Вижте повече

Debug: ??x??