Доставка на сегменти за бутала на дизелови двигатели, тип 6 LDA 28B и 12 LDA 28, на локомотиви серии 55 и 06, идентифицирани с каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, Electroputere-Craiova, Romania

N: 4 / 01.04.2011

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:

- Официално наименование: "Холдинг Български държавни железници" ЕАД

- Пощенски код: 1000

- За контакти: отдел "Снабдяване и продажба на активи"

- Електронна поща

- Факс: 02 8907303

- Адрес: ул."Иван Вазов" № 3

- Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)

- Град: София

- Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)

- Лице за контакти: инж. Красимира Иванова

- Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)

- Адрес на възложителя: www.bdz.bg

- Телефон: 02 8907305

- Адрес на профила на купувача

- Държава: България

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

- Основна/и дейност/и: Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:

- Наименование: Доставка на сегменти за бутала на дизелови двигатели, тип 6 LDA 28B и 12 LDA 28, на локомотиви серии 55 и 06, идентифицирани с каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, Electroputere-Craiova, Romania.

ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)

- Код NUTS: BG323

- Място на изпълнение: Снабдителна база на "Холдинг БДЖ" ЕАД, гр.Русе

- Тип доставки: Покупка

- Тип строителство

- Категория услуга

- Обект на поръчката: Доставки

ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

- Предназначение: Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)

- Мин./макс. прогнозна стойност (валута)

- Брой изпълнители

- Рамково споразумение

- Прогнозна стойност (валута)

- Прогнозна стойност

- Срок в години

- Честота и стойност

- Мин. прогнозна стойност

- Срок в месеци

- Макс. прогнозна стойност

- Максимален брой изпълнители

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:

- Описание: Доставка на сегменти за бутала на дизелови двигатели, тип 6 LDA 28B и 12 LDA 28, на локомотиви серии 55 и 06, идентифицирани с каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, Electroputere-Craiova, Romania.

ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

- Oсн. предмет: 34631000: Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

- Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):

- Обособени позиции: НЕ

- Подаване на оферти

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

- Ще бъдат приемани варианти: НЕ

ІІ.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)

- Общо количество или обем: Съгласно спецификация приложение към документацията за участие.

- Прогнозна стойност

- Прогнозна стойност от/до - валута

- Прогнозна стойност от

- Прогнозна стойност до

- Прогнозна стойност - валута

ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)

- Брой повторения

- Описание

- Опции

- Прогнозен график - брой дни

- Брой месеци

- Брой дни

- Минимален брой повторения

- Максимален брой повторения

- Прогнозен график - брой месеци

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

- Дата за завършване

- Срок в дни

- Дата за начало

- Срок в месеци: 12

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:

- Изискуеми депозити и гаранции: Гаранция за участие в размер на 800 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите в деловодството на Възложителя. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3% от стойността на поръчката със срок на валидност един месец след изпълнението на договора. И двете във вид на банкова гаранция в оригинал или депозит - внесен на името на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, в банка ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN – BG 35 BPBI 7942 1089 1916 01, ВIC - BPBIBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:

- Условия: по банков път, в лева - 100% плащане след доставка на стоката, в срок не по-кратък от 60 дни след доставка, срещу приемо-предавателен протокол и фактура

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):

- Изискване: Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по търговския закон.

ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)

Ако да, опишете ги:

- Други особени условия: ДА

- Условия: Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: При наличието на обстоятелства по чл.69, ал.1 и чл.47, ал.2, т.1, 2 и 3 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:

Изискуеми документи и информация:

- Документи и информация: 1. Участник за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2. Копие на документа за първоначална съдебна регистрация и копие на удостоверение за актуално състояние, заверени с подпис и печат на участника, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Копието на удостоверение за актуално състояние трябва да е издадено от съда по регистрация на фирмата, не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата и да бъде придружено от копие от регистрация по БУЛСТАТ, като двете копия трябва да бъдат заверени с подпис и печат на участника. В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран в Агенцията по вписванията, посочва ЕИК. Когато участникът е чуждестранно лице, документите за регистрация и актуално състояние следва да са съобразени с националното му законодателство, документите се представят в официален превод. 3. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, съгласно приложените образци към документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

- Документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на дружеството за предходната година /заверени с подпис и печат на участника. 2. Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС/, заверено с подпис и печат на участника. Когато участникът не е регистриран, представя декларация за липса на регистрация. 3. Други доказателства /по преценка на участника/

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):

- Документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. 2. Когато участника не е производител на предлаганите сегменти, представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие на същия/ от производителя, с който документ производителя му дава право да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2011 г. 2. Всеки Участник, който предлага сегменти, по каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, с офертата си да представи спецификация на предлаганите от него сегменти, заверена от производителя за производство през 2011 г. - в оригинал. 3. Всеки Участник, който предлага сегменти, съответстващи по технически характеристики, функции, надежност, габаритни и присъединителни размери на тези, от каталога на производителя на локомотивите серия 06, с офертата си да представи спецификация с приложени кам нея: 3.1. Чертежи на предлаганите сегменти, заверени от производителя за валидност през 2011 г. - в оригинал 3.2. Декларация от производителя за пълно съответствие по технически характеристики, функции, надежност, габаритни и присъединителни размери на предлаганите от него сегменти с тези, от каталога на производителя. 4. Образец на сертификат за качество на предлаганите сегменти, издаван от производителя. 5. Сертификат ISO 9001, издаден на името на Производителя, ако са сертифицирани за продукцията, с която участва участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)

- Запазени поръчки: НЕ

- Тип запазената поръчка

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:

- За изпълнението на услугата се изисква определена професия

- Нормативни разпоредби

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

- Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала

РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

- Избрани кандидати

- Вид процедура: Открита

ІV.2) Критерий за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите

- Критерий за оценка: най-ниска цена

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)

- Ще се използва електронен търг: НЕ

- Допълнителна информация

ІV.3) Административна информация

ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)

- Номер

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

Ако да, посочете къде:

- Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ

- Вид на публикацията

- Номер на обявлението в ДВ

- Други предишни публикации (ако е приложимо)

ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)

Срок за получаване на документация за участие

- Платими документи: ДА

- Час: 16:30

- Цена: 20

- Условия: Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "Холдинг БДЖ" ЕАД, в банка ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN – BG 35 BPBI 7942 1089 1916 01, ВIC - BPBIBGSF, и се получава в деловодството всеки работен ден от 13:30 ч. до 16:30 ч. Посочената цена за закупуване на документацията за участие е с включен ДДС.

- Дата: 09/05/2011

- Валута: BGN

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие

- Час: 16:30

- Дата: 19/05/2011

ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

- Друг език: Български

- Език/ци

ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)

- Брой дни: 120

- Дата

- Брой месеци

ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите

- Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА

- Място: София, ул."Иван Вазов" №3

- Час: 14:00

- Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3, 4 и 5 от ЗОП.

- Дата: 26/05/2011

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)

Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:

- Това представлява периодично възлагане на поръчка

- Прогнозен график

VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Ако да, посочете проекта/програмата:

- Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ

- Проект/програма

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

- Допълнителна информация: Решение №7/28.03.2011 год. за откриване на процедурата

VІ.4) Процедури по обжалване

VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

- Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията

- Пощенски код: 1000

- Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg

- Факс: 02 9807315

- Адрес: бул. Витоша № 18

- Град: София

- Интернет адрес: http://www.cpc.bg

- Телефон: 02 9884070

- Държава: Република България

Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)

- Официално наименование

- Пощенски код

- Електронна поща

- Факс

- Адрес

- Град

- Интернет адрес

- Телефон

- Държава

VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)

Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:

- Информация относно крайния срок: информация относно крайния срок: чл.120, ал.3 от ЗОП

VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

- Официално наименование

- Пощенски код

- Електронна поща

- Факс

- Адрес

- Град

- Интернет адрес

- Телефон

- Държава

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

- Дата: 28/03/2011

ПРИЛОЖЕНИЕ А

ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ

І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация

- Официално наименование

- Пощенски код

- За контакти

- Електронна поща

- Факс

- Адрес

- Град

- Лице за контакти

- Интернет адрес

- Телефон

- Държава

ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за динамична система за доставки)

- Официално наименование

- Пощенски код

- За контакти

- Електронна поща

- Факс

- Адрес

- Град

- Лице за контакти

- Интернет адрес

- Телефон

- Държава

ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие

- Официално наименование

- Пощенски код

- За контакти

- Електронна поща

- Факс

- Адрес

- Град

- Лице за контакти

- Интернет адрес

- Телефон

- Държава

Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

26.04.2021

Информация за прекратени процедури

Прекратяване на търгове в изпълнение на т. 1, б. „д“ от Решение на Народното събрание от 22.04.2021 г. за налагане на мораториум върху определени действия на държавните органи (обн. ДВ, бр. 34 от 23.04.2021 г.), предвид издадени актове от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщения за извършване на разпоредителни сделки с движимо имущество, собственост на „Холдинг БДЖ“ ЕАД.

Вижте повече

Debug: ??x??