Доставка на сегменти за бутала на дизелови двигатели, тип 6 LDA 28B и 12 LDA 28, на локомотиви серии 55 и 06, идентифицирани с каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, Electroputere-Craiova, Romania
N: 4 / 01.04.2011
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
- Официално наименование: "Холдинг Български държавни железници" ЕАД
- За контакти: отдел "Снабдяване и продажба на активи"
- Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1)
- Адрес за допълнителни документи: Съгласно 1.1)
- Лице за контакти: инж. Красимира Иванова
- Адрес за изпращане на заявления: Съгласно 1.1)
- Адрес на възложителя: www.bdz.bg
- Адрес на профила на купувача
I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:
- Основна/и дейност/и: Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
- Наименование: Доставка на сегменти за бутала на дизелови двигатели, тип 6 LDA 28B и 12 LDA 28, на локомотиви серии 55 и 06, идентифицирани с каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, Electroputere-Craiova, Romania.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата (Изберете само една категория — строителство, доставки или услуги, която съответства на конкретния предмет на вашата поръчка или покупка/и)
- Място на изпълнение: Снабдителна база на "Холдинг БДЖ" ЕАД, гр.Русе
- Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
- Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение (когато е приложимо)
- Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
- Описание: Доставка на сегменти за бутала на дизелови двигатели, тип 6 LDA 28B и 12 LDA 28, на локомотиви серии 55 и 06, идентифицирани с каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, Electroputere-Craiova, Romania.
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
- Oсн. предмет: 34631000: Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
- Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: НЕ
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно):
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
- Ще бъдат приемани варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо)
- Общо количество или обем: Съгласно спецификация приложение към документацията за участие.
- Прогнозна стойност от/до - валута
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
- Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
- Изискуеми депозити и гаранции: Гаранция за участие в размер на 800 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите в деловодството на Възложителя. Гаранция за изпълнение на поръчката - 3% от стойността на поръчката със срок на валидност един месец след изпълнението на договора. И двете във вид на банкова гаранция в оригинал или депозит - внесен на името на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, в банка ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN – BG 35 BPBI 7942 1089 1916 01, ВIC - BPBIBGSF
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
- Условия: по банков път, в лева - 100% плащане след доставка на стоката, в срок не по-кратък от 60 дни след доставка, срещу приемо-предавателен протокол и фактура
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
- Изискване: Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и юридически лица, следва да се регистрира, като дружество по търговския закон.
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги:
- Условия: Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: При наличието на обстоятелства по чл.69, ал.1 и чл.47, ал.2, т.1, 2 и 3 от ЗОП.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация:
- Документи и информация: 1. Участник за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2. Копие на документа за първоначална съдебна регистрация и копие на удостоверение за актуално състояние, заверени с подпис и печат на участника, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Копието на удостоверение за актуално състояние трябва да е издадено от съда по регистрация на фирмата, не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата и да бъде придружено от копие от регистрация по БУЛСТАТ, като двете копия трябва да бъдат заверени с подпис и печат на участника. В случай, че участникът е регистриран/пререгистриран в Агенцията по вписванията, посочва ЕИК. Когато участникът е чуждестранно лице, документите за регистрация и актуално състояние следва да са съобразени с националното му законодателство, документите се представят в официален превод. 3. Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, съгласно приложените образци към документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
- Документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на дружеството за предходната година /заверени с подпис и печат на участника. 2. Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС/, заверено с подпис и печат на участника. Когато участникът не е регистриран, представя декларация за липса на регистрация. 3. Други доказателства /по преценка на участника/
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация (когато е приложимо):
- Документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. 2. Когато участника не е производител на предлаганите сегменти, представя оригинален документ /може и нотариално заверено копие на същия/ от производителя, с който документ производителя му дава право да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2011 г. 2. Всеки Участник, който предлага сегменти, по каталожни и чертожни номера от каталога на производителя на локомотивите серия 06, с офертата си да представи спецификация на предлаганите от него сегменти, заверена от производителя за производство през 2011 г. - в оригинал. 3. Всеки Участник, който предлага сегменти, съответстващи по технически характеристики, функции, надежност, габаритни и присъединителни размери на тези, от каталога на производителя на локомотивите серия 06, с офертата си да представи спецификация с приложени кам нея: 3.1. Чертежи на предлаганите сегменти, заверени от производителя за валидност през 2011 г. - в оригинал 3.2. Декларация от производителя за пълно съответствие по технически характеристики, функции, надежност, габаритни и присъединителни размери на предлаганите от него сегменти с тези, от каталога на производителя. 4. Образец на сертификат за качество на предлаганите сегменти, издаван от производителя. 5. Сертификат ISO 9001, издаден на името на Производителя, ако са сертифицирани за продукцията, с която участва участника.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби:
- За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
- Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
- Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо)
- Ще се използва електронен търг: НЕ
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка
Ако да, посочете къде:
- Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ
- Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система за доставки)
Срок за получаване на документация за участие
- Условия: Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "Холдинг БДЖ" ЕАД, в банка ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN – BG 35 BPBI 7942 1089 1916 01, ВIC - BPBIBGSF, и се получава в деловодството всеки работен ден от 13:30 ч. до 16:30 ч. Посочената цена за закупуване на документацията за участие е с включен ДДС.
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
ІV.3.5) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
- Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА
- Място: София, ул."Иван Вазов" №3
- Лица: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл.68 ал.3, 4 и 5 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления:
- Това представлява периодично възлагане на поръчка
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта/програмата:
- Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС: НЕ
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
- Допълнителна информация: Решение №7/28.03.2011 год. за откриване на процедурата
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
- Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
- Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
- Интернет адрес: http://www.cpc.bg
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 или при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби:
- Информация относно крайния срок: информация относно крайния срок: чл.120, ал.3 от ЗОП