"ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД обявяват обществена поръчка с обект: Планов /заводски/ ремонт на 260 бр. товарни вагони
00439-2010-0020
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
"Български държавни железници" ЕАД, ул."Иван Вазов" №3, За: инж.Георги Георгиев, България 1080, София, Тел.: 02 9324690; 02 9324690, Факс: 02 8907303
Общ адрес на възлагащия орган: www.bdz.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя
Планов /заводски/ ремонт на 260 бр. товарни вагони.
II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Планов /заводски/ ремонт на 260 бр.товарни вагони разделени в обособени позиции по видове вагони: 1. Зърновози серия 933 - 110 бр. 2. Цистерни серия 785 - 50 бр. 3. Циментовози серия 932 - 100 бр.
ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)
50222000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на подвижен железопътен състав, без локомотиви
ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
НЕ
ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции
ДА
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем
260 бр. товарни вагони в т. ч. 1. Зърновози серия 933 - 110 бр.; 2. Цистерни серия 785 - 50 бр.; 3. Циментовози серия 932 - 100 бр.
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци
3
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 81 000 лв за цялата поръчка. За І обособ. позиция - 29 000 лв.; ІІ поз. - 17 000 лв.; ІІІ поз. - 35 000 лв. Срок на валидност 150 дни от крайния срок на подаване на офертите. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на поръчката, и двете във вид на банкова гаранция в оригинал или депозит по сметка на "БДЖ" ЕАД - ТБ "АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ" АД, BIC: BUINBGSF, IBAN: BG02 BUIN 7604 1010 026 513. Гаранцията за изпълнение е със срок на валидност един месец след изтичане на договора.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
по банков път, 60 дни след представяне на фактурата за извършен ремонт.
ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Когато определеният за изпълнител участник е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
1.Заверено от участника копие от документа за регистрация, издаден от съда по регистрация / копие на документ за самоличност, ако е физическо лице; 2.Удостоверение, издадено от съда по регистрация, удостоверяващо актуалното състояние на участника, валидно към момента на подаване на офертата със срок не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за подаване на офертата – оригинал или нотариално заверено копие; 3. Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС/ идентификационен № по ДДС/( в случай, че участникът не е регистриран по ЗДДС, представя декларация за това). В случай, че участникът е пререгистриран в Агенцията по вписванията се посочва ЕИК. Когато участникът е чуждестранно лице документите за регистрация и актуално състояние следва да са съобразени с националното му законодателство, документите се представят в в официален превод 4.Копие на БУЛСТАТ, заверено с подпис и печат на участника; 5. Декларации относно отсъствието на обстоятелства по чл.47 ал1, 2 и 5 от ЗОП подписани от лицата, съгласно ЗОП. В случай, че участникът е регистриран в Търговския регистър при Агенция по вписванията, следва да посочи единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие. Участник в процедурата за избор на изпълнител на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения; Участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал.5 от ЗОП с декларации.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на дружеството за предходната година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1.Декларация за броя на ремонтираните след 2007 година товарни вагони от вида, за който кандидатът участва. 2.Декларация - списък на основните договори през последните три години, включително стойностите, датите и получателите 3.Декларация, гарантираща качеството на вложените резервни части; 4. Декларация, гарантираща качеството на извършения ремонт, съгласно техническите условия на Възложителя. 5. Описание на техническото оборудване, доказващо възможността на кандидата да изпълни техническите условия на Възложителя. 6. Референции от предишни Възложители за дейност свързана с предмета на договора.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
НЕ
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
НЕ
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
Открита
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
НЕ
IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.11.2010 г. Час: 16:00
Платими документи
ДА
Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане
По банков път ТБ "АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ"АД, клон "Мария Луиза", IBAN – BG 02 BUIN 7604 1010 026 513, ВIC – BUINBGSF или в касата на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД. София ул."Ив.Вазов" № 3 ет.2
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.12.2010 г. Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни
150
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.12.2010 г. Час: 10:00
Място
"БДЖ" ЕАД София ул."Ив. Вазов" №3
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в
процедурата или техни
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113; 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9356113
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2) Подаване на жалби
съгласно чл.120 ал.3 от ЗОП
VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113; 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9356113
URL: www.cpc.bg.
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
11.10.2010 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: планов /заводски/ ремонт на вагон - зърновози
1) Кратко описание
планов /заводски/ ремонт на вагон - зърновози серия 933
2) Общ терминологичен речник (CPV)
50222000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на подвижен железопътен състав, без локомотиви
3) Количество или обем
110 бр.
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност
в месеци: 3
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: планов /заводски/ ремонт на вагон цистерни
1) Кратко описание
планов /заводски/ ремонт на вагон цистерни серия 785
2) Общ терминологичен речник (CPV)
50222000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на подвижен железопътен състав, без локомотиви
3) Количество или обем
50 бр.
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност
в месеци: 3
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: планов /заводски/ ремонт на циментовози
1) Кратко описание
планов /заводски/ ремонт на циментовози серия 932
2) Общ терминологичен речник (CPV)
50222000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на подвижен железопътен състав, без локомотиви
3) Количество или обем
100 бр.
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност
в месеци: 3