"ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД обявяват обществена поръчка за доставка и монтаж на "Ролетни врати"

Обявление за обществена поръчка от Възложител по чл.7, ал.1, т.5 от ЗОП
Доставки
№ 17 от 28.08.2007 г.
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
• Официално наименование: "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД
• Пощенски код: 1080
• За контакти: Отдел "Доставка и продажба на движимо имущество"
• Адрес: ул. "Иван Вазов " № 3
• Град: София
• Лице за контакти: Весела Георгиева
• Адрес на възложителя:www.bdz.bg
• Телефон: 02 9325296
• Държава: Република България
I.2) Основна дейност/и на възложителя
• Основна дейност: Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание
ІІ.1.1) Наименование на поръчката
• Наименование: Доставка и монтаж на "Ролетни врати" , съгласно приложена спецификация.
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение
• Място на изпълнение: Локомотивно депо - София 1202, ул. Заводска № 1; ППП-София 1201 , бул. Мария Луиза № 102; Локомотивно депо - Бургас 8000, жп. гара Владимир Павлов - Лок.депо.
• Тип доставки: Покупка
• Обект на поръчката: Доставки
ІІ.1.3) Предназначение на обявлението
• Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамково споразумение
• Брой изпълнители:
• Прогнозна стойност:
• Срок в месеци:
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката
• Описание: Доставка и монтаж на "Ролетни врати", съгласно приложена спецификация, неразделна част от договора.
ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП
• 31000000
ІІ.1.7) Споразумение за държавни поръчки
• Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки: Не
ІІ.1.8) Обособени позиции
• Обособени позиции: Да
• Подаване на оферти: за една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Варианти
• Приемане на варианти: Не
ІІ.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем
• Общо количество или обем: Доставка и монтаж на 47 броя тип "Ролетни" врати за нуждите на поделенията на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД.
ІІ.2.2) Опции
• Опции: Не
• Брой месеци:
• Брой дни:
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
ІІ.3.1) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
• Срок в дни: 45
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
• Описание: Гаранция за участие за цялата поръчка е в размер на 1300 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявленията в деловодството на Възложителя. Гаранциите за участие за всеки отделен лот, са както следва за ЛД София и ППП София - 1020 лв., а за ЛД Бургас - 500 лв. Гаранцията за изпълнение на поръчката - 3% от стойността на поръчката със срок на валидност един месец след изпълнението на договора.И двете във вид на банкова гаранция или депозит-внесен на името на "БДЖ",в ОББ-клон "Св. София", IBAN BG36 UBBS 8002 1040 0141 13 BIC UBBSBGSF.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане
• Условия: по-банков път - заплаща се стойността след доставка и монтаж на "Ролетните врати" в съответното поделение на “БДЖ" EАД, за което са предназначени изделията в срок не по-кратък от 20 дни след издаване на данъчна фактура с приложен към нея приемателно - предавателен протокол, подписан от упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя.
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице
• Изискване: Когато определеният за изпълнител кандидат е обединение на физически или юридически лица, следва да се регистрира по Търговския закон.
ІІІ.1.4) Други особени условия
• Други особени условия: Да
• Условия: Гаранционният срок на "Ролетните врати" да е не по-малко от 24 месеца след датата на доставка и монтаж.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците
• Документи и информация: 1. Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2.Изискуеми документи по чл.47, ал.1, 5 и 7 от ЗОП, подробно описани в образец- заявление и оферта към документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
• Документи и информация: 1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на фирмата за предходната година. 2. Копие от Булстат или единния идентификационен код (ЕИК) в случай че лицето е регистрирано по ЗТР. 3.Копие от идентификационния номер по ДДС, ако е регистриран по ЗДДС .
ІІІ.2.3) Технически възможности
• Документи и информация: подробно са описани в образците - заявление и оферта, приложени към документациятя 1.Образец на сертификат за произход на предлаганите "Ролетни врати".2. Пълномощно или оторизационно писмо от фирмата производител, че кандидата има право да предлага декларираната продукция, в случай че кандидата не е производител.3.Декларация съдържаща списък на основните договори през последните три години, включително стойностите, датите и клиентите на които са доставяни и монтирани "Ролетни врати " предмет на настоящата процедура. 4.Сертификат по ISO9001:2000 на производителя.5.Образец на сертификат за качество на изделието. 5. Други доказателства по преценка на кандидата.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки
• Запазени поръчки: Не
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изискване за определена професия
• За изпълнението на услугата се изисква определена професия: Не
• Нормативни разпоредби:
ІІІ.3.2) Юридически лица
• Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала: Не
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура
• Избрани кандидати: Не
• Вид процедура: Договаряне
ІV.2) Критерий за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
• икономически най-изгодна оферта
• при показатели, посочени в документацията, в спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Електронен търг
• Ще се използва електронен търг: Не
ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката
• Номер:
ІV.3.2) Предишни публикации
• не
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи)
• Платими документи: Да
• Време: 14:00
• Ако да, цена без ДДС (в цифри): 100
• Условия: Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, в ОББ-клон "Св. София", IBAN BG36 UBBS 8002 1040 0141 13, BIC UBBSBGSF, и се получава в деловодството от 13:30 до 16:30.
• Дата: 01/10/2007
• Прогнозна стойност (валута): BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
• Време: 14:00
• Дата: 01/10/2007
ІV.3.5) Език/ци, на който могат да бъдат изготвени офертите
• Друг език: Български
ІV.3.6) Срок на валидност на офертите
• Брой дни:
• Брой месеци:
ІV.3.7) Условия при отваряне на офертите
• Място: "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД, гр.София, ул."Иван Вазов" №3
• Време: 14:00
• Лица: упълномощени представители на кандидатите при действията на комисията по чл.68, ал.3 и 4 от ЗОП
• Дата: 02/10/2007
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Периодично възлагане на поръчка
• Това представлява периодично възлагане на поръчка: Не
• Прогнозен график:
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
• Поръчката свързана ли е с проект/програма, финансирана от фондове на ЕС: Не
• Проект/програма:
VІ.3) Допълнителна информация
• Допълнителна информация: Решение №150/23.08.07г. за откриване на процедурата.
VІ.4) Процедури по обжалване
VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
• Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията
• Пощенски код: 1000
• Email:cpcadmin@cpc.bg
• Факс: 02 9807315
• Адрес: бул. "Витоша" №18
• Град: София
• Адрес на възложителя:www.cpc.bg
• Телефон: 02 9356113
• Държава: Република България
VІ.4.1)Орган, който отговаря за процедурата по медиация
VІ.4.2) Подаване на жалби
• Информация относно крайния срок: информация относно крайния срок: чл.120, ал.2 от ЗОП
VІ.4.3) Служба за информация относно подаването на жалби
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
• Дата: 24/08/2007
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ
I) Адрес за допълнителна информация
II) Адрес за документация
III) Адрес за изпращане на заявления
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
• Наименование: Врати тип "Ролетен" - За Локомотивно депо София и Поделение за пътнически превози - София - ОП "Надежда"
• Номер: 1
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
• Описание: Врати тип "Ролетен"
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
• 31000000
3) Количество или обем
• Прогнозна стойност:
• Общо количество или обем: Врати тип "Ролетен"- 33 броя.
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение
• Срок в дни: 45
• Срок в месеци:
5) Допълнителна информация
• Информация: Ориентировъчни размери на ролетните врати - За Локомотивно депо София вис. шир. /мм 1. 5 080 х 4 900 - 1брой 2. 4 900 х 4 300 - 1брой 3. 5 900 х 4 300 - 1брой 4. 3 550 х 3 500 - 1брой 5. 6 350 х 4 300 - 3 броя 6. 5 200 х 4 250 - 1брой 7. 5 200 х 4 150 - 1брой 8. 5 200 х 4 330 - 1брой 9. 5 200 х 4160 - 1брой 10. 3 580 х 3 000 - 1брой 11. 4 800х 3 700- 1брой 12. 4 800х 3 700- 1брой 13. 5 500 х 4 200- 1брой 14. 3 600 х 3600- 1брой 15. 5 500 х 4 200- 1брой 16. 5 800 х 4 900- 1брой 17. 5 800 х 4 900- 1брой 18. 5 850 х 5 000- 1брой 19. 5 850 х 5 000- 1брой 20. 5 800 х 5 100- 1брой 21. 5 500 х 5 100- 1брой За Поделение за пътнически превози- София вис. шир. /мм 1. 4 000 х 5 000 - 10 броя Ролетните врати е необходимо да разполагат с ел. задвижване/двигател и 1 бр. ел . бутон /. В случай че прекъсне ел . захранването или откаже двигателя, вратите трябва да се отварят и затварят ръчно - с манивела.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б
Обособена позиция
• Наименование: Врати тип " Ролетни" - За Локомотивно депо Бургас
• Номер: 2
ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
1) Кратко описание
• Описание: Врати тип " Ролетни"
2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
• 31000000
3) Количество или обем
• Прогнозна стойност:
• Общо количество или обем: Врати тип " Ролетен " - 14 броя
4) Информация за начална дата / краен срок за изпълнение
• Срок в дни: 45
• Срок в месеци:
5) Допълнителна информация
• Информация: Ориентировъчни размери на врати тип "Ролетен"- Локомотивно депо Бургас вис. шир. /мм 1. 5400 х 4060 - 4 броя 2. 6850 х 4000 - 10 броя Ролетните врати е необходимо да разполагат с ел. задвижване/двигател и 1 бр. ел . бутон /. В случай че прекъсне ел . захранването или откаже двигателя, вратите трябва да се отварят и затварят ръчно - с манивела.
Профил на купувача
Профил на купувача по дружества

Новини

18.11.2024

Свободни жилища за настаняване на работници и служители на "Холдинг БДЖ" на територията на София

"Холдинг БДЖ" ЕАД обявява, че разполага със свободни за наемане жилища, собственост на дружеството.

26.04.2021

Информация за прекратени процедури

Прекратяване на търгове в изпълнение на т. 1, б. „д“ от Решение на Народното събрание от 22.04.2021 г. за налагане на мораториум върху определени действия на държавните органи (обн. ДВ, бр. 34 от 23.04.2021 г.), предвид издадени актове от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщения за извършване на разпоредителни сделки с движимо имущество, собственост на „Холдинг БДЖ“ ЕАД.

Вижте повече

Debug: ??x??